Moderatorer: liverglimt, Kesseboy, Larsen

ingen87 skrev:Han der skal nok Glimt ha prøvd å få kloa i, vil tro han er avvent alkohol for en stund nå !

Rosenborg sier at Skjelbred ikke var beruset eller i noen form for krangel før slaget som karakteriseres som udramatisk.

Boombadila skrev:ingen87 skrev:Han der skal nok Glimt ha prøvd å få kloa i, vil tro han er avvent alkohol for en stund nå !
Ja, om Glimt får tak i han så blir vel både Los loco og Glimtfan fornøyd![]()
Da får vi en afrikaner som er avvendt av alkohol
VG skrev:Festen fant sted kun 72 timer før Tottenham på skuffende vis røk 1-0 hjemme mot Wolverhampton.

Da Tottenham-manager Harry Redknapp tidligere i år nektet spillerne å ha sin årlige julebonanza – Redknapp vet hva som kan skje – stakk de på en egen tur til Dublin. Det ble ingen skandaleoverskrifter, men spillerne måtte finne seg i store bøter.
– Dette er topptrente idrettsmenn som tjener ufattelig store penger. De må klare å ta vare på seg selv i ni måneder i året. Når sommeren kommer, kan de gjøre som de vil for meg. Men når vi er i sesong, ser jeg ingen grunn til at drikking skal være en del av det de driver med, har Redknapp sagt om festkulturen

Sead Ramovic skrev:- Jeg er en kjedelig type, og drikker for eksempel ikke alkohol. Kanskje kan det fungere for noen, for meg fungerer det ikke.
- Kroppen er mitt levebrød, derfor må jeg ta vare på den, den må fungere for at jeg skal bli best. Jeg gjør alt jeg kan for at jeg skal bli best mulig, forteller sisteskansen.

brutus skrev:At du kan kalle Ramovic for en idiot etter å ha lest det intervjuet du siterer forteller mer om deg enn om ham.

brutus skrev:Godt poeng, men det ville ikke falt meg inn å kalle en glimtspiller for en idiot, verken på vårt eget forum eller på dette forumet.
brutus skrev:Godt poeng, men det ville ikke falt meg inn å kalle en glimtspiller for en idiot, verken på vårt eget forum eller på dette forumet.

brutus skrev:Du er sikkert ikke klar over det, men Aabrekk er en del av trenerapparatet i Vålerenga, ikke i TIL. Han var og er en stor idiot, men skal du plage noen med å minne om den nevnte episoden synes jeg du burde poste et innlegg på Vålerenga På Nett (vpn.no).

brutus skrev:Touché. Jeg er imponert over at du brukte tid på å grave fram det sitatet fra 2006.
brutus skrev:Touché. Jeg er imponert over at du brukte tid på å grave fram det sitatet fra 2006.

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester