Så lenge vi har to kanter i Stensland og Johansen, som begge har muligheten til å utnytte bakrom, ser jeg ikke helt argumentet med at vi ikke har spillermaterial.
Men all den tid at Ludde og Konradsen blir plassert på kantene så er jeg med på ditt poeng. Uansett så ser jeg ikke helt hvordan vi skal spille 4-3-1-2, for vi har ikke NOEN typiske spisser til å sette i et slikt system. Martins kunne kanskje greid å tilpasse seg det, men hvem som skulle vært makkeren hannes hadde vært vanskelig å finne ut av.
Jeg mener at man bør tørre å bruke Stensland, at han har potensialet er vel ingen i tvil om (les; Bodø/Glimt - Lillestrøm 2009). Men slik det ser ut nå om dagen er han HELT tom for selvtillitt, har jo omtrent ikke utfordret en eneste back på høyrekanten under hele sesongen. I tillegg til at pasningene kommer på fot, og ikke i rom, type Derek pasning.. Sarpsborg har elendige backer, så å fjerne bredden i spillet for å angripe sentralt, blir som å skyte seg selv i foten.
Som sagt håper jeg på lagoppstillingen som trådstarter skriver.. Med Stensland og Johansen på hver sin kant, og med Runar som kan slå bakromspasningene. Dette tror jeg kan bli en fin formel for å knuse Sarpsborg på Myra