Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Shredd »

Noe må i hvert fall gjøres med hvordan man opptrer på bortebane, kan ikke legge seg bak gang på gang og la motstanderen spankulere inn i egen 16 upresset. Blir corner, stor sjanse eller mål hver gang. Og corner er som regel stor sjanse eller mål det også.

Vil se Konradsen på midten hvor han trives best og kan få være mer i kontakt med ballen. Furebotn jobber og vinner dueller, hvorfor er ikke han prøvd sentralt? Azemi var god, også på vingen synes jeg. Kunne godt ha testet han på høyre og Sørloth på topp. Berglann bør få starte neste kamp også. Edvartsen inn på backen hadde vært spennende og han har virket lovende i oppkjøringen. Aggresiv, rask og står tett i motstander. Alt Imingen ikke gjør om dagen. I overkant på noen ganger som gjør at han blir lurt, men potensialet er stort.
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Rodriques2 »

Boombadilla:

Har alltid ansett det som lederen i forsvaret sin rolle. Når kapteinen vår er forsvarsspiller, antar jeg at han skal gjøre det. Spesielt også som eldstemann der bak. Det er mange gode eksempler på backer som gjør en utmerket jobb som kaptein. Fordelen til en back kontra f.eks en stopper, er jo at han kan gå oppover i banen og gi instruksjoner, uten å nødvendigvis sette laget i særlig ubalanse.

På 2-1 og 3-1, er pressavstanden mer viktig enn presshøyde etter min mening. Det er greit å stå lavt eller høyt, men avstanden fra forsvar og midtbane, til ballfører og spillere i farlige posisjoner kan ikke være 10-15-20 meter. Det er alt for tafatt.

CB gjorde rollen enkel. Det er forsåvidt ofte en rolle hvor eldre spillere gjør det bedre enn yngre, da mye av oppgavene går på å lese spillet og posisjonere seg selv og instruere andre til å posisjonere seg deretter. Saltnes virker som en spiller som passer mye bedre på indreløper (brukbar med ball i beina), men som mangler aksellerasjonen å korte avstander som kreves for å vinne nok dueller sentralt. Det skal sies at spesielt Jakobsens forferdelige posisjonering og generelt svake kamp fikk Saltnes til å se dårligere ut enn han egentlig er. Han spilte alene mot to eller tre hele kampen. Underveis burde disse to byttet posisjon, eller en av de blitt tatt av banen. Her var JHH alt for tafatt.

I tillegg kom byttene for sent. Vi så etter 20 minutter at vi slet voldsomt på venstresiden, at Jakobsen og Saltnes var svake, og at Konradsen ble isolert. Står fast ved forslaget til pause, http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=6vy7b , burde vært gjort om spillerne skulle holdt seg på bana. Sånn som kampen utviklet seg, burde JHH hatt baller til å gjøre følgende:

http://lineupbuilder.com/?sk=6j09 for å involvere midtbanen mer i det offensive spillet.

De store positive tingene å ta fra kampen, var at både Azemi, Zarek, Berglann og Furebotn hadde gode kamper. Spesielt Zarek var veldig god i et ellers kaotisk forsvar. Azemi var aggressiv og god de få gangene han fikk ballen. Skjønte godt frustrasjonen vi hørte når Berglann ble byttet av. Han var vår største trussel fremover, og var kun hindret av lite å jobbe med. Hadde et skikkelig godt tak på høyrebacken til Sandefjord, som fort kunne blitt sendt av.

Likevel er det mest bekymringsverdige at vi ikke evner å "forme triangler" når vi forsøker å spille oss ut. Stopperparet har panikk, og poler ballen opp. Furebotn står riktig plassert, men får ikke ball i beina. Saltnes er redd for å pushe fremover ettersom han blir etterlatt alene mot to/tre hver gang vi mister ballen, og Jakobsen var nowhere to be found. Når i tillegg kaptein Imingen står feilplassert på alle angrep mot, og bidrar lite offensivt, taper vi mot det dårligste laget i ligaen. Sandefjord spilte en veldig dårlig kamp, og det er nesten en større prestasjon av oss å tape 3-1, enn det hadde vært å vinne. Vi får håpe Badou kan dra laget til midten på tabellen før han forsvinner til Belgia, Tyrkia eller Frankrike i sommer.
mortsto
Posts: 7420
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by mortsto »

Det er jo ikke akkurat første gang en sitter og surmuler etter første runde, men det er noe mer som plager i år. Det verste er at JHH velger å la spillere som underpresterer, evt ikke er gode nok, ikke passer i rollen få spille gang på gang. Får litt Kåre/T Rønning-vibber av enkelte av valgene hans. Håper virkelig ikke Konradsen skal måtte råtne bort på vingen hvor han ikke tríves så godt. Skal vi tippe han også blir henta av godset og forma til en toppspiller?
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by MhepA »

MhepAs superbørs (med stavekontroll)

London - 4
Valentinsdagen - 2
Same - 3
Moe - 3
Imorgen - 2
Jacobsen - 3
Slankes - 2
Forekom - 4
Konradsen - 2
Semi - 4
Refinansiere - 5
En gang Glimt, alltid GLIMT!
ingen87
Posts: 7104
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by ingen87 »

mortsto wrote:Det er jo ikke akkurat første gang en sitter og surmuler etter første runde, men det er noe mer som plager i år. ?
Enig! Dette var forutsigbart - de fleste viste at dette ville komme til å skje. Det er det som er så forbanna kjipt. Hadde håpet på å bli positivt overrasket med kompakt forsvarsspill og et par gode kontringer (etter jeg så lagoppstillinga), men forsvarsspillet er like hodeløst som ifjor - treningskampene løyg ikke.. Kontringene uteble, hadde vel ei iløpet av hele kampen. Og det verste er at vi har én avsluttning på mål (riktignok en i tverrligger) og skaper bortimot ingenting mot et av seriens svakeste lag. Også helt etter forventningene. Jeg frykter en blytung sesong!
Førr Evig!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Kesseboy »

Det synes jeg var i overkant generøst. Klassisk Glimt-bortekamp. Virker planløst, virker puslete, virker forskremt, virker som om noe man bare har funnet på at man skal gjøre en dag. Treningsarbeid i bunn? Sikkert, men synes fryktelig dårlig.

Rodrigues2 skriver om pressavstand, jeg er helt enig. Siden jeg jinxa det hele med å skryte av noe i første omgang, kan jeg jo informere om at det som var positivt de siste tjue minuttene så ut til å være helt borte i andre omgang.

Pasninger til kant ser ut som typen man prøver på et par ganger i løpet av ei trening, men som aldri funker. Og guess what? Da funker de ikke i kamp heller. Når man skal slå langt mot slutten virker det også som noe man ikke har lagt ned stort med arbeid i. Byttet med Konradsen og Sørloth ledsages igrunn ikke av noen synlig endring i spillemønster, så jeg stiller spørsmål ved hva poenget er med byttet.

Mange har vært kritiske til Imingen, han har ikke noen god kamp. Jacobsen har betongskoa på. Saltnes må ta store steg for å bli ei kraft å regne med. Sané ruser inn i alle situasjoner og ødelegger både for Saltnes og resten av forsvarslinja. Moe virker stressa. Londak er ikke betryggende. Konradsen blir borte.

Skrekk og gru. Dette var, alt i alt, sånn passe så dårlig som jeg så for meg at det kunne komme til å være.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Cheese Smirnoff »

Jeg så ikke kampen, men jeg visste hva som kom til å skje. Det eneste overraskende var at Glimt klarte å komme tilbake fra 1-0 til 1-1.

Jeg vet ikke hva Halvorsen og Bjørkan gjør før kamp, men det fungerer ikke. Det gjorde det ikke ifjor og det gjør det ikke i år. Glimt stilte idag med en midtbane som ville gjort meg usikker i 1.divisjon, og å stille med disse tre mot Sandefjords fem var dømt til å feile. Skal Glimt holde seg over nedrykksstreken i år blir det nesten garantert samme fordømte slitet som i fjor. Og det er særdeles skuffende at Halvorsen har endt opp med et tilsynelatende dårligere lag etter et år i Tippeligaen.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
dagobert
Posts: 1019
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 3 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by dagobert »

Glimt selvfølgelig!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Kesseboy »

http://www.an.no/__Ett_av_de_d_rligste_ ... 66027.html
- Det ble veldig vanskelig etter at de fikk to scoringer på rad. Vi kan ikke fortsette å gi bort enkle baklengsmål på denne måten, sier trener Jan Halvor Halvorsen.
Likevel har dere gjort det i en sesong allerede, og begynner den neste på samme vis ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2857
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Gvandreassen »

Måtte dessverre følge kampen via TV 2's Fotballxtra: Rosenborg-circle jerk. Det som slår meg etter å ha lest et par kampreferater og sett høydepunktene, er at det siden 2009 har rådet en slags likegyldighet fra min side. Fordi ingenting forandrer seg. Vi er fortsatt håpløse i presset, og planløsheten har bare blitt større. Jeg er stygt redd for at det kan bli nedrykk i år.

Jeg sier sett Edvardtsen inn i midtbanen sammen med Badou og Furebotn. Saltnes har fått sjansen fra start, han leverer dessverre ikke. Jack virker treigere enn før, men Furebotn viser potensial for noen mål denne sesongen. Hiv Brix på venstreback og la Imingen få en pause fra en plass han har hatt nærmest fast siden Forko dro. La Konradsen og Badou konkurrere om plassen som skapende indreløper, og sett Trond på høyre med rolle som innovertrekkende ving. Han har fart og et godt skuddbein, og jeg mener det blir best brukt der. La Berglann spille venstre, og for guds skyld la Azemi spille spiss. Keeper er jeg usikker på, men Londak er vel hakket bedre enn Staw. Mye av det jeg har skrevet har alt blitt nevnt, men jeg hiver opp en oppstilling jeg og, denne med offensive mønstre:

http://lineupbuilder.com/?sk=6j0g

(Takk til Rodriques for tipset om den siden).
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
dagobert
Posts: 1019
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 3 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by dagobert »

Jeg vet ikke hva Glimt trener på og det er vanskelig å se i kamp hva de prøver å få til. men det jeg synes mangler er ett grunnspill, en plan på hvordan ting skal i forskjellige faser i spillet. det virker som om det bare er en ting som gjelder når Glimt vinner ballen, og det er å smelle den fremover.
dette medfører at motstanderlaget stadig erobrer ballen og spillerne må jage etter motspillere. dette er utrolig slitsomt og lite produktivt. det er dessuten KJEDELIG å se på!

i tillegg til dette så er kvaliteten på pasningene dårlig og gir ofte brudd i mot eller i beste fall at spillere på tur fremover må "hente" ballen bak seg og mister farten i angrepet.

gjentar at jeg ikke vet hva Glimt trener på. kan godt hende de trener formasjoner heile uka, bare at det ikke kommer frem i kamp 8)
Glimt selvfølgelig!
rpetter
Posts: 70
Joined: Thu May 24, 2012 7:59 pm
Has thanked: 2 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by rpetter »

Vedr Glimt og 4-3-3 formasjon.Det snakkes stadig om at Glimt er det lag som har terpet lengst på denne formasjon,Er det noen her på fora som vet om en har prøvd andre formasjoner,noe som veldig mange andre tippeligalag prøver på.Tenker på hjemme-borte og vilke lag en møter.Mitt spørsmål:Er det lurt og være så tro mot dette systemet til evig tid?Kanskje ikke tida for og endre på dette nå,når ting fungerer bare sånn passe.
Imidlertid så synes jeg Glimt er rimelig forutsigbare for tida,og målene renner inn.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by FSHelgeland »

Når jeg leser intervjuene på AN så ser jeg jo hvorfor midtbanen var så svak og hvorfor vi ikke så noe til vårt spill. Gameplan var å slå lange baller i bakrom, vi kan vel ikke akkurat si at det lyktes veldig godt?
Tippeliga 2015
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Crazy horse »

Jeg tenker at en ting som kan gjøre ting bedre, er at Chatto kommer inn på midten igjen, så snart som mulig.
Fotball er nesten alltid morsomt
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Rodriques2 »

Det har du nok rett i, Crazy Horse. Men det løser på ingen måte alle de problemene vi har med å spille oss ut, opp og fram. Hvis dere husker førsteomgangen i europacupen hjemme mot Besiktas (som forøvrig hadde en skadd John Carew i troppen), er det vel noe av det beste vi har prestert rent spillestilmessig. Var det i 2005? 2004? Uansett. Perfekt rulling ut fra høyreback, indreløper, motsatt ving. Selvfølgelig med Runar Berg som gjorde mye av pasningsjobben, men det må da kunne være solid nok i spillesystemet uavhengig ferdighet på ball. Kanskje det er best å kjøre inn yngre spillere som har vært drillet i systemet over lengre tid? Vet fader ikke lenger. Det eneste som er sikkert, er at lagdelene ikke er i nærheten av å opptre som tre enheter, eller som én enhet for den saks skyld. Det er rett og slett ikke godt nok.
Zero
Posts: 813
Joined: Sun May 16, 2010 2:56 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Zero »

Har sagt det før...å sier det igjen: hva med http://lineupbuilder.com/?sk=6j11

Snu midtbanen? Badou/konradsen bak spissen?
Stian Sommerheim
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Rodriques2 »

Mener vi i praktisk spilte sånn, bare at Badou hadde litt annen utgangsposisjon. I fjor, altså. Det fungerte greit når Chatto og Sané var i form, men skaper jo en stor ubalanse i laget. Kanskje Furebotn er god nok defensivt til at det kan fungere.
User avatar
Mr Bean
Posts: 2716
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Mr Bean »

En katasrofal start på en rævva sessong ???? :evil:
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by FSHelgeland »

Som ecke har vært inne på tidligere så blir sentralinja for svak. Med både Chatto og Badou ute i tillegg til at vi har noen nye spillere som skal inn i systemet så blir det for svakt. En midtbane bestående av de tre som var der i dag lukter det ikke svidd av. De kan alle gjøre en god jobb, men vi kan ikke ha de sammen. Jacobsen er en spiller som sjeldent spiller en dårlig kamp, men som enda sjeldnere leverer det spektaktulære. Man vet hva man for og det er ærlig jobbing gjennom 90 minutter. Furebotn er vel litt samme typen, men hakket bedre teknisk? samt at han viser frem en ok dødballfot. Saltnes har en del på gang men det er enda ikke godt nok til å starte på dette nivået. Å hva med Karlsen? er han sistevalg nå? Hvis vi skal stille med samme lag på lørdag så frykter jeg at det blir mye verre en dette.
Tippeliga 2015
mortsto
Posts: 7420
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by mortsto »

Jeg vil beskrive det som Jacobsen som ofte spiller dårlig og aldri spiller noe bedre enn maks en svak firer på terningen. Greit nok at han ikke er mannen som ofte gjør enorme tabber, men han er rett og slett aldri der det skjer verken offensivt og defensivt. Hvor mange defensivt gode inngrep hadde han i går? Hvor mange presise gjennombruddspasninger hadde han? Laget skriker etter en offensiv kraft. Enten Badou som kan gjøre alt sjøl, eller en Daniel Berntsen som kan slå de riktige pasningene. Jeg tror også Konradsen kan bli en sånn spiller, og da som indreløper.
Intet er bedre enn at lokale gutter kan vise klasse når de får sjansen, men Imingen og Jacobsen har gjennom så mange sesonger vist at de ikke er eller blir solide eliteseriespillere, og jeg tviler også når det gjelder Saltnes og Karlsen. Men de kan få flere sjanser.
Knuta
Posts: 10048
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Knuta »

Etter at den verste skuffelsen er over har jeg gått gjennom kampen på nytt og faktisk funnet noen positive signaler. Vi tok over kampen de siste 15 min av andre omgang, da vi ble mer kompakte og kom til en del farligheter. Berglann fikk faktisk et par baller å jobbe med og skaffet oss gult kort imot og frispark. Corner i tverrliggeren og mål på tampen. Andre omgang startet bra før forsvaret vårt spilte fullstendig med hodet under armen. Skal ikke nevne syndebukk(er) her men ved å se reprisen finner man fort ut av det. Spesielt mål nummer 3 for Sandefjord er grusomt å se på hvor 4-5 mann kommer løpende etter Sandefjord spilleren, som har kommet gjennom på sin høyrekant. Etter det falt Glimt gjennom, og jeg håpet på tidlige bytter på midtbanen. Jeg ville beholdt Berglann, og dratt ned Konradsen på midtbanen ut med TJ og Saltnes og inn med Badou og Karlsen og Sørloth som spiss og Azemi på flanken. Da kunne vi fått et helt annet trøkk de siste 20-30 minuttene. Der gjorde JHH store feil ved å ta ut Konradsen/Berglann.
Knuta
Posts: 10048
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Knuta »

Ikke inn med Karslen, det ville blitt en for mye. :D
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Novi »

Jeg så kampen, men har ikke sett noe FotballXtra, oppsummering el.l i ettertid. Men intervjuene med JHH i pause og etter kamp er irriterende når Glimt presterer så dårlig som lag. Vi var tjuv-heldige som fikk et mål på en heldig dødball, og selv om Berglann var flink til å få frispark var det stort sett dette som ble til sjanser. Vi snakker om kjent spillestil osv., men vi så absolutt ingenting av dette. Er det ikke utopi å tro at Saltnes skal kunne dominere midtbanen, og at alle skal heve seg flere hakk siden sist spilte treningskamp?

Og JHHs kommentarer om at vi hadde par-tre gode sjanser er nesten bare bullshit, i og med at ingen av disse kommer fra vårt eget spill i tråd med vår spillerstil. Greit å tape 3-1 dersom man ser konturene av et effektivt spillesystem, men at man er offer for nye spillere/nøkkelspillere ute. I går var det bare 11 spillere med samme trøye, uten spesielt innsats eller samhandling. Da vinner man ikke borte i første runde.
Una mas cerveza.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by bjornage »

FotballXtra var frustrerende å se på. Ikke bare fordi alle fikk rett i å tippe hjemmeseier, men fordi det er så halvveis analyse og gjennomgang av kampen. Greit nok det ikke er de mest interessante lagene, men når Årst & co babler om at Alexander Sørloth er for ung for å ha ansvaret som eneste spiss i Glimt må nærmest Freddy Dos Santos bryte inn med at joda, Glimt har kjøp en ny spiss som attpåtil skal spille kampen mot Sandefjord. Videre brukes det forferdelig med tid på Branns annulerte mål og utvisning, mens vi kun får et drøyt minutts sammendrag uten at det stilles spørsmålstegn til noe. Skuffende.
ingen87
Posts: 7104
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by ingen87 »

Før var 1. divisjon kun en parentes i TV2 sine sendinger. Igår var 1. divisjon mer aktuell enn Tippeligaen. Er så lei denne TV2 - Brann linken... Hadde liksom trodd eksponeringa av Brann skulle bli markant lavere i år, men virker som om Obos-ligaen plutselig ble viktig for TV2.
Førr Evig!
Post Reply