Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1281
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Buster »

Juniorfotball fra midtbanen - både framover og bakover. Pirker i ballen og lar Sandefjord gjøre som de vil. 5m nærmere motstanderen i ALLE situasjoner defensivt slik at vi kan forstyrre dem før de får kontrollen over kula. Dette var tafatte greier. Det blir betydelig værre motstand enn dette senere.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Masinga »

Satt i bilen hjem fra påskeferie da kampen gikk. Ut fra rapportene høres det ut som Glimt var like svak eller svakere som første bortekamp på nøyaktig samme dato i fjor, mot Vålerenga. Da tapte Glimt også 3-1 på en dag da lite eller ingenting stemte.

Jeg hadde større forventninger i fjor enn i år. Jeg vet ikke hvorfor. Kan det være at jeg føler noen går for halv maskin?
Masinga
Glenn P
Posts: 2816
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Glenn P »

FotballXtra nevnte ikke at det var en mulig offside. Var det mange sekunder Glimt? Vurderer å ta tiden på hvert lag/kamp, om det er så ille som vi vil ha det til (noe det er). Samme med åpningspakka med bidler fra i fjor, var vel ca NULL bilder av Glimtspillere/trenere..?
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by FSHelgeland »

Ingen som laga bråk om den da vi ble overkjørte, men ja det var en veldig klar offside.
Tippeliga 2015
ingen87
Posts: 7043
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by ingen87 »

Masinga wrote: Glimt var like svak eller svakere som første bortekamp på nøyaktig samme dato i fjor, mot Vålerenga. Da tapte Glimt også 3-1 på en dag da lite eller ingenting stemte.
Var på den kampen mot Vålerenga. Da produserte Glimt en håndfull med sjanser, blant annet hadde Badou et par farlige skudd. I tillegg var Vålerenga mange hakk bedre enn hva Sandefjord var igår. Jeg synes kampen igår var mye dårligere enn kampen mot Vålerenga på samme dato på Ullevaal ifjor.
Førr Evig!
Glenn P
Posts: 2816
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Glenn P »

FSHelgeland wrote:Ingen som laga bråk om den da vi ble overkjørte, men ja det var en veldig klar offside.
Jeg prøvde å se på målet nå med stopp. Valentin er ganske langt inne faktisk, om man setter opp en linje ved femmeteren. Er egentlig umulig å se fra vårt ståsted.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd: Sandefjord-Bodø/Glimt Mandag 6/4 1800

Post by Knuta »

Denne kampen er nesten helt lik kampen borte mot Stabæk i fjor.
Post Reply