Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by Knuta »

Det mest imponerende er faktisk at det er 900 personer som møtte opp til selvpining som ikke har sesongkort. Taper vi mot Start og TIL, vil snittet kun ligge på ca. 1500 resten av sesongen. Fortsetter vi som nå vil Glimt tape ca. 4 mill i billettinntekter og da hjelper ikke salget av Ibba så veldig. Men vi hører fortsatt ikke et lite pip engang fra ledelsen.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by Crazy horse »

Det pipet savner jeg også. Man må da diskutere dette på kammerset, håper jeg. Jeg forventer et eller annet hver gang jeg er inne på an.no, men blir like skuffet hver gang.
Fotball er nesten alltid morsomt
ingen87
Posts: 7117
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 128 times
Been thanked: 197 times
Contact:

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by ingen87 »

Crazy horse wrote:
ingen87 wrote:Det er jo nærmest utopi at vi skal score først så lavt vi har lagt oss de første kampene........ At vi ikke scorer mer føler jeg er litt tilfeldig enda. Vi kommer til ganske mange sjanser,
Er dette litt inkonsekvent?
Er enig i at vi skaper sjanser, men nå må vi begynne å sette dem.
Både ja og nei.. Vi skaper jo mange sjanser, og vi scorer faktisk en del mål, men i tillegg ser vi at vi stort setthavner under før det har gått 20 minutt av kampene..

Igår hadde vi to baklengst etter 20 minutt..

Så det jeg ville frem til.. Glimt legger seg latterlig lavt, og begynner ikke å løfte spillet før det allerede ligger en i nota. Det er først da vi begynner å produsere sjanser. Hadde vi kunne scoret 2-3 mål FØRST så tror jeg det ville sett annerledes ut.. Problemet er at vi hele tiden havner bakpå og under, og må jage redusering istedenfor ledelse.

Vet ikke om dette var oppklarende?
Førr Evig!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by Crazy horse »

Jeg så først ikke ordet først i den første setningen, men da jeg først så det, bestemte jeg likevel for å la det stå, det jeg først hadde skrevet.
Om vi skal starte høyt eller lavt virker å ha samme effekt, men jeg ser gjerne at vi starter høyt på vår egen hjemmearena.
Vi er nok egentlig ganske enige.
Fotball er nesten alltid morsomt
ingen87
Posts: 7117
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 128 times
Been thanked: 197 times
Contact:

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by ingen87 »

Først? hehe

Jeg tror det er mange norsklærere der ute som river seg i håret over bruken av ordet først i våre to siste innlegg xD
Førr Evig!
ingen87
Posts: 7117
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 128 times
Been thanked: 197 times
Contact:

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by ingen87 »

Sitter og ser målene på nytt. Blir akkurat like provosert av 2-1 og 3-1 målene som jeg ble på stadion.
1-0 - elendig av Saltnes og Brix. Begge har god mulighet til å få ballen unna, kun puslete forsvarsspill
1-1 - gavepakke, men pen avslutning.. 9/10 stoppere hadde sendt den der over Bunnpris-bygget
2-1 - se de avstandene, se hvor sykt lett Godset får det.
3-1 - hva i all verden er det Thomas Jacobsen driver med etter han taper løpeduellen?!
3-2 - sykt frekt av Badou. Deilig dragning med tre mann på seg, for så å tuppe den i lengste. Kun Badou som kan finne på noe sånt.
4-2 - se hvor enormt mye tid Fossum og Vikheim får før de får avsluttet. Glimt-spillerne er milevis unna. Når returen kommer står Glimt med hoftefeste.
4-3 - gavepakke fra Bugge - elendig keeperspill. Får gå opp helt upresset, likevel prøver han å bokse - og bommer! Burde plukke den der enkelt.
5-3 - gavepakke fra Zarek - men Kovacs får en alt for enkel jobb i forkant av pasninga som Zarek fomlet til Kastrati.
Førr Evig!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Strømsgodset Søndag 10. Mai kl. 18

Post by Crazy horse »

Tja...jeg er norsklærer, men lar gjerne håret være i fred. :LFC
Fotball er nesten alltid morsomt
Post Reply