Kamptråd: Start - Bodø/Glimt 13/05/15 kl.18

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
G-s-enz
Posts: 5432
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Re: Kamptråd: Start - Bodø/Glimt 13/05/15 kl.18

Post by G-s-enz »

Tror jeg også Trappatoni,det Start presterte i dag var dårligere enn det vi har gjort på hjemmebane. Om Start får ett par tap til så tror jeg de kollapser helt.

Tror det er avgjørende at vi slår TIL på lørdag,da er vi med. Sandefjord,Start,TIL og kanskje Haugesund vil nok kjempe om å overleve.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd: Start - Bodø/Glimt 13/05/15 kl.18

Post by Shredd »

Sandefjord hadde mye tur i starten, har egentlig ikke spilt bra i noen kamper. Haugesund sliter, skaper lite og scorer heller ikke på de sjansene de får. Glimts tap mot disse to kan fort svi hardt i november.
Start vil få enda mer problemer som sagt når karantener og skader kommer, benken består vel utelukkende av tenåringer. TIL skal vi bare få bak oss først som sist og holde de der.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Re: Kamptråd: Start - Bodø/Glimt 13/05/15 kl.18

Post by Sulliken »

Start er det desidert dårligste laget vi har møtt i år, men likevel har jeg full panikk hver gang de passerer midtbanestreken.

Edvardsen gjorde ingen dårlig kamp.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Start - Bodø/Glimt 13/05/15 kl.18

Post by Cheese Smirnoff »

Interessant at Arild Berg mente at Aasmund Bjørkans vikariat som hovedtrener var en av faktorene som gjorde at Glimt fremsto bedre enn tidligere. La oss håpe at Halvorsens sykefravær gjør godt for både han selv og laget, og at han kan ta over laget igjen etter å ha slått Tromsø.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Re: Kamptråd: Start - Bodø/Glimt 13/05/15 kl.18

Post by Novi »

Må være en relativ børs dere bruker, for ingen spillere fortjener mer enn en 3'er etter den kampen. Start er så elendige at de ikke klarer utnytte den usikkerheten som herjer på vår egen banehalvdel, og Glimt er totalt ute av spillestil. Ser ut som 11 spillere som ikke vet navnet på hverandre en gang.
Una mas cerveza.
Post Reply