Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Garrincha »

Typisk en null kamp. Fantastisk mål av Badou, som kysset emblemet etter scoringen!
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Crazy horse »

Kun en gang før i toppseriesammenheng har vi vunnet fem på rad. Vi kan altså sette rekord med seks på rad mot Start.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Mr Bean
Posts: 2708
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Mr Bean »

Opp på 7 plass .. Skal vi håpe på Odd tap eller uavgjort nede i Skien tro ?? :tenk
:mrgreen:
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by FSHelgeland »

Fem strake dere, smak på det. Sist vi hadde 5 strake så tok vi sølv. Det skal holde hardt å blande seg inn der oppe denne sesongen med den svake starten, men dette ser unektelig bra ut og fotball er deilig for tiden. Alle sloss og kjemper og selv en tidligere så utskjelt Moe bryter foran og dribler av både to og tre mann. Jeg elsker dette laget for tiden.
Tippeliga 2015
User avatar
helsvhe
Posts: 1498
Joined: Sat Aug 15, 2009 6:08 pm
Location: Oslo
Has thanked: 327 times
Been thanked: 81 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by helsvhe »

Utrolig bra dette :D :D Fantastisk flott mål!
:glimt :glimt
Men passe irritert på at kampen går til alle mulige tider og dager i uka, i dag trodde jeg kampen gikk klokka 18 og fikk ikke med meg første omgang!
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Garrincha »

Det målet...helt sinnsykt bra!!
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Crazy horse »

Vi har fem ettmålsseire på rad. Her ser vi virkelig hvor mye seier er verdt. Hadde alle de fem endt med uavgjort ville vi kun hatt 13 poeng. Det er verdt å risikere å tape et par kamper for å få seire, framfor å gå for uavgjorte, og si seg fornøyd med det .
Fotball er nesten alltid morsomt
Glenn P
Posts: 2816
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Glenn P »

Glenn P wrote:@Glimt: Hadde kanskje trodd at Konradsen fikk starte, men Badou må vel få vise seg fram for å kanskje presse en eventuell pris litt opp. Fair.
Håper prisen på Badou var veiledende før kampen! Glimt har litt mer å slå i bordet med nå.

En godt gjennomført kamp, selv om jeg håpet på en solid seier. Gutter og jenter, FEM på rad! Det er ca så mye Idrettslaget har tatt på hele sesongen! Gratulerer til alle!!
eiriksin
Posts: 1134
Joined: Mon Nov 28, 2011 2:51 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by eiriksin »

Syns vi spilte en kamp som står til midt på treet. Syns vi var heldige som unngikk mål mot da Sane' skled og Thrandarsson kom alene med keeperen. Mot et bedre lag hadde vi blitt straffet og det ville stått 1-1. Det eneste som berger 2 poeng idag er Badou, så da er dette for tynt. Det virker som vi faller igjennom på hjemmebane for tiden sammenlignet med det vi presterer borte. Spesielt når vi møter dårligere lag som legger seg bakpå og tetter igjen. Men for all del skal ikke klage når vi vinner, men vi burde øve litt mer på å angripe mot etablert forsvar.
Glenn P
Posts: 2816
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Glenn P »

Heldig som ikke slapp inn der, uheldig Sané som skled. Går opp-i-opp. Aalesund var det dårligste laget av MIF, VIF, RBK og Molde. Pulsen kom aldri opp på samme nivå som i de kampene, så jeg mener Glimt var solide. Manglet noe på de mange overgangene som kom, spesielt skuffet var jeg over farten til Cruz.
eiriksin
Posts: 1134
Joined: Mon Nov 28, 2011 2:51 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by eiriksin »

syns ikke vi hadde så mange sjanser. Vi er solide bakover og får til noen kontringer. men de fleste kom etter vi scoret og Aalesund måtte framover på banen. Vi kunne med fordel spilt med noe mer position i den typer kamper.Og jeg mener det er neste steg vi bør ta om vi skal blande oss helt i toppen. men mulig jeg forlanger for mye.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by Sulliken »

Ser kampen i reprise nå. Jeg må si at jeg er STOLT av GLIS-kontigenten. Vi 4 høres jævlig godt da vi sang Glimt i sør-sangen. Varmet hjerterota. For de med Sumo: Ca 25 min uti kampen.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by bjornage »

Ingen festkamp, men det er først og fremst AaFk som skal ha æren for det. Syns vi er overbevisende defensivt, selv om vi skal være litt heldige som ikke får et baklengs da de brått hadde en spiss alene med Londak. Fremover er vi farlige, selv om det ikke skapes så fryktelig mye. Utrolig morsomt å se laget nå, de strutter av selvtillit og står på. Flott avskjed med Badou, nå har Konradsen alle tiders mulighet fremover.

Ekstra morsomt er det å se at vi for en gangs skyld for mye omtale i Fotballkveld. Var forberedt på at Aalesund og Riise/Hoseth skulle få mesteparten av fokus, men heldigvis ble de kjapt ferdige med det. Årst brukte bra med tid for å vise analyse på forvandlingen vår den siste måneden, sjelden kost i det som vanligvis er et fjaseprogram.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by liverglimt »

Sjelden jeg får sett fotballkveld, men i går var det morsomt. Som nevnt bra analyse av Årst. Håper vi gjør oss fortjent til mer oppmerksomhet!
@liverglimt
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Aalesunds FK 26/07/15 kl.15:30

Post by bjornage »

Fotballkveld er et provoserende dårlig program, men de kan når de vil.
Post Reply