Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Moderators: Sulliken, Larsen

ecke
Posts: 2625
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 145 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by ecke »

Etter å ha sett mange av de siste kampene i Tippeligaen, må jeg dessverre medgi at B/G pr dato er Tippeligaens dårligste lag :(
Venstresidevariabel
Posts: 174
Joined: Mon May 11, 2015 9:17 am
Location: Bergen

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Venstresidevariabel »

Værre en Start også altså? Ouch
Last edited by Venstresidevariabel on Mon May 02, 2016 9:44 pm, edited 1 time in total.
FØRR EVIG!
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by G-s-enz »

Kesseboy wrote:Jeg klarer ikke å forstå at så mange Glimt-trenere i så mange generasjoner klarer å si så mange idiotiske ting om et lag som ikke fungerer.
Haha helt enig og verst av alt-> det er ofte de samme feilene som går igjen fra trener til trener.

I dag er det ingenting som fungerer men Normann var bra når han ble flyttet ned som anker. Azemi bra i første tiltross for null støtte.
Saltnes klarte seg ok,trykket til.
Babenko meget svak men man ser jo at han blir frustrert over den manglende bevegelsen fremfor han.

Hva faen er greia med de utspillene der keeper slår kort på presset spiller som mæler ballen på tribunen eller til motspiller så vi får brudd imot, uten nå offsidelinje men med gigantisk mellomrom?

Brede Moe må bort,skulle tro han hadde fått teknikktrening utelukkende av feilfoten til Håvard Halvorsen. Hvertfall stopper eller ingenting. Vi lider veldig av at Jonassen ikke kommer på offensive løp og Brede Moe ikke er istand til å slå ei enkel innsidepasning. Vi blir kanskje litt svakere defensivt av Jonassen på banen kontra Moe/Jackobsen men Gud bedre så mye dårligere offensivt.

Så over til de rutinerte,hva i helvette er det Trond Olsen driver med? Sikkert en fin tur til østen med Jonas Kolstad men Gud bedre så dårlig form. Blir flau hver gang han prøver å få billige frispark som ikke er i nærheten engang. Elendig en mot en,"sparke ballen fremfor seg og springe"finta funker ikke uten bakrom og hvertfall ikke når man har mistet farten. Så han fikk så ørene flagret etter kampen?

Når de rutinerte ikke tar tak blir det begredelig,hva faen er greia til kapteinen vår når han reagerer som han gjør ved Babenkos frispark?

Nei nå ble jeg forbanna av å skrive
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by mortsto »

Merkelig å bruke Moe som back og Saltnes som stopper. Bjørkan inn som venstre back, eller Edvardsen inn som høyre hadde jo vært mye bedre. Hvorfor gjøre to endringer i forsvaret?
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Knuta »

Hvorfor får Trond spille alle kampene i 90 min når han er lagets dårligste spiller?. Teknikk som en tømmerstokk. Virker helt ute av form.
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by tjongs »

Måtte søke frem et 10 (!) år gammelt innlegg fra meg selv:
Vil bare tilføye det jeg har sagt tidligere: For min del kan Glimt spille i HESA, jeg kommer aldri til å svikte klubben uansett om det skulle bli en ny lang vandring i skyggenes dal, så lenge det ytes full innsats.
Det er en ting som kan få meg til å gi opp Glimt, og rett og slett ikke gidde å gå på kamp lenger, og det er hvis spillere, trenere, ledelse, hva det enn måtte være, rett og slett ikke gidder, og gir seg beng. Da blir jeg eitranes forbanna, og orker ikke mer. Håper og tror at det aldri kommer til å skje!!!
Nå er det farlig nært. Jeg har mange ganger sagt at jeg gidder faen ikke gå på neste kamp. Da har det vært sagt i forbannelsens rus. I dag satt jeg på Aspmyra fra 18.00 til 20.55 uten å heve stemmen en eneste gang. Jeg ble ikke forbanna. Jeg frøs, kjedet meg og var etter hvert likegyldig. Målene til S08 fikk jeg meg ikke til å rive meg i håret jeg ikke har, jeg satt helt rolig og leet ikke på et øyelokk. Fordi jeg satt bare og ventet på at de skulle komme. Der jeg tidligere hadde vært kokende forbanna etter et tap (som mot Haugesund) gikk jeg i dag fra kampen uten de helt store følelsene, annet enn en irritasjon over å ha kastet bort tre timer av en fin vårkveld.

Så slår det meg da; hva føler spillerne? Det eksisterer f.eks ikke reell konkurranse om plassene. Vi taper og taper og det eneste som skjer er at Jonassen tas ut av laget, noe som medfører total rotasjon av hele forsvaret. Saltnes klarte seg helt greit i dag, men hvis Jonassen er problemet, hvorfor ikke bare ta han ut og sette inn Bjørkan, heller enn å stokke om hele forsvarsrekka?

At det ikke er noen reell konkurranse er jo også veldig tydelig i 1.omg når vi ligger under og er fullstendig ute av stand til å skape noe. S08 sender spillere ut på oppvarming, mens alle våre spillere sitter fullstendig i ro. Hvilke signaler sender egentlig dette?

På slutten er det antydning til litt engasjement på Glimtlaget etter et par bytter, men i kjent Glimtstil er det jo livsfarlig å la noen spille flere minutter enn de er antall år.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15756
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Kesseboy »

Har kikka på høydepunktene hos TV2 fra kampen. Her er noen umiddelbare observasjoner:

0-1:
Olsen tar ikke duellen på utboksinga fra keeper.
Olsen holder avstand til SS-spilleren som får ballen etter utboksinga, lar ham forsere 20 meter og slå ballen fritt. Avstanden er ca. 8-9 meter når pasninga slås.
Jacobsen med elendig klarering, blir en pen pasning til SS-spiller.
Normann er 2 meter fra Ernemann, men jobber ikke for å støte. (Han gir rett og slett opp).
Ernemann får skyte fritt fra 23 meter. Babenko støter ikke, blokkerer ikke, og er uansett noen meter unna.

0-2:
Normann gir fra seg ballen på klønete vis.
Babenko følger ballen oppover i banen, havner på halvdistanse og plutselig har SS to spillere på målsida av Glimts midtbane – som for øvrig dekker et område på ca. 30 kvm.
Babenko beveger seg inn bak ballfører, i stedet for å forsøke å komme seg foran og evt. tvinge fram ei pasning. Moe er for høyt opp i banen, og SS har to spillere mot Glimts stopperpar.
Moe tar seg god tid på retur. Stopperne senker seg stadig.
Bjørnbak rygger seg helt på hæla, så når pasningen gjennom kommer har han 5-6 meter til pasningsmottakeren, og Bjørnbak har heller ingen muligheter til å bryte ballbanen.
Blokkeringsforsøket til Bjørnbak er i beste fall halvhjerta.

Det var flere sjanser SS hadde som likna på disse, og det samme går igjen. Glimt-spillerne er ikke tett oppe i motstanden, man er ikke på rettsida, og man jobber rett og slett ikke hardt nok med posisjoneringa defensivt. Babenko virker ikke å ha defensiv smartness, Normann spiller på latterlig høy risiko, og Furebotn løper bare mellom.

Min konklusjon er at det, nærmest som vanlig når Glimt sliter, ikke er i forsvaret hovedproblemet er, men at midtbanen til stadighet feiler, og det får forsvaret til å se passe latterlige ut til tider. Det minner mye om en del av det som skjedde under JHH. Det er slapt, veikt og tregt. Det handler ikke om å "vinne krigen" som Runar Berg snakka om på Studio Glimt, det handler ikke om å knekke koder heller, Aasmund, denne koden er allerede ferdigknekt. Det handler om defensiv disiplin og #innsats.

Offensivt kan jeg ikke si så mye om det, for på den høydepunktrullen var det ikke rare greiene å se fra Glimt ...

Her med bilder: https://drive.google.com/file/d/0B0A3kd ... sp=sharing.

Edit: Har bomma på navnene hos SS08, men poenget står.
Last edited by Kesseboy on Tue May 03, 2016 7:02 am, edited 1 time in total.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Mr Bean
Posts: 2708
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Mr Bean »

Det er rett og slett av kjærliget at man I det hele tatt bryr seg om dette laget . :evil: . Atter en fjottkamp av laget vårt.!
Nei nå ..... :roll:
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Trapattoni »

Nå er det lett å være historieløs og nærsynt i fotball. Har sikert sett 95% av hjemmekampene siden 1993. Tror gårsdagen er farlig nær bunn-5 for min del.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Sulliken »

Sarpsborg 08 viser helt klart hvor enkelt det er å møte Glimt.

De VET jo at Glimt ikke setter inn noe form for press i forsvar før langt inne på egen halvdel, og da bare en og en, ikke som lag. Og da blir det langt imellom overgangene.

Samtidig vet de at hvis man presser høyt MOT Glimt i forsvar, så går det max tre trekk før de får presset Glimt til å gjøre en feil som fører til direkte erobring av ballen, eller i værste fall en duell og andreball.

Med andre ord. Når et lag møter Glimt er det helt trygt å stå høyt både i angrep og i forsvar, da Glimt ikke evner å hverke presse aggressivt uten ball, eller spille seg ut med ball.

Alle ser dette! Hva ser trenerteamet? Jeg trodde vi hadde en fotballnerd av en bergenser i teamet?
Hva skjer i hodene til spillerne? Det virker jo som om de ikke gidder.

Dette er ille, folkens. Mye værre enn de værste periodene under JHH.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by bjornage »

To backer som ikke er backer og en pinglete midtbane - det ble kostbart i går. Sarpsborg kommer ikke for å underholde, og får det akkurat som de vil. Vi slipper nok en gang inn tidlig etter vi hadde noen friske åpningsminutter og etter det går lufta ut av ballongen. Laget er blottet for selvtillit, livredd for å gjøre feil og forferdelig stillestående. Mye murring på Aspmyra i går, meg inkludert. Det var direkte dritkjedelig veldig lenge. Om man på død og liv må spille med Thomas Jacobsen på venstreback er man avhengig av at Trond Olsen og Mathias Normann kan bidra defensensivt når det trengs, men når Jacobsen gang på gang blir dratt ut av i posisjon blir det altfor enkelt for Sarp å spille til ving i bakrom. Babenko, som jeg var så positivt til i starten, hadde en skrekkelig kveld. Det var så tynt at jeg nesten begynner å sympatisere med de som gnåler om savnet av Christian Berg hver gang det var dårlig.

Sarp var smarte, spilte på styrkene sine og har noen enkeltspillere som gjør forskjellen. De vet at Glimt ikke presser ballfører, og at de kan ligge lavt og vente på overgangen etter noen minutter med side- og støttepasninger gjør alle så frustert at en av stopperne slår en langpasning som ikke treffer noen i gult. Tenk om vi hadde hatt en spiller som var halvparten så god som Anders Trondsen. Alltid tilgjengelig, slepen pasningsfot, bra fysikk og rykk som ingen på Glimt klarer å ta igjen.

Og ikke nok med at vi leverte til terningkast 1 på banen, så var vi nødt til å høre på Sarp-supportere snøvle seg gjennom den ene sangen de har. Får bare krysse fingrene for at vi klarer å snøre sammen en seiersrekke på samme måte som i fjor.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Trapattoni »

Sulliken wrote:så går det max tre trekk før de får presset Glimt til å gjøre en feil som fører til ditekte erotisk av ballen, eller i værste fall en duell og andreball.
Du drar fotballanalysen opp til et helt nytt nivå.... :)
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Sulliken »

:oops:
:lol:

Må vel inn og redigere litt..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Knuta »

Dere er sikkert grinete på meg når jeg sier at 4-3-3 er et veldig sårbart system når vi ikke har spillere som behersker dette. Men kun 3 på midtbanen(alle lettvektere) og to vinger som ikke oppfyller det defensive blir det hele bare en vits. Med 4-4-2 kan vi ha 2 sentrale midtbanespillere, 2 flanker som også jobber defensiv og Azemi og Hauge/Hansen i angrep. Vi får et mye mer fleksibelt angrepsspill og som ikke bare blir basert på at Trond/Jevtovic skal komme rundt på kantene noe de nesten aldri gjør, dette p.g.a elendig teknikk og innleggsfot. Vi kan ikke sammenligne oss med RBK/ODD fordi vi ikke har samme type spillere.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15756
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Kesseboy »

Litt av poenget med 4-3-3 er jo at man skal kunne ha tre sentrale på midten. To sentrale blir fryktelig lett overkjørt. Men den ene tingen som blir lettere overkjørt er én, og der er jo Glimt på klassisk Glimt-manér flinke til å ha midtbana si enten smurt tynt utover, eller samla på et sted der de ikke burde være samla.

Normalt sett vil ikke 4-4-2 være mer fleksibelt, etter mine begreper. Det er et lite dynamisk system i utgangspunktet, men det kan fungere bra hvis man trener tilstrekkelig mye/har tilstrekkelig gode spillere. Sånn i utgangspunktet er Glimts spillermateriale geara til å spille 4-3-3, og det vil ikke være uproblematisk å fylle de riktige rollene i en 4-4-2. Hvis man tenker litt klassisk vil man da ønske seg kombinasjonen av en kjapp og en sterk/høy spiss (og vi har ingen av delene, selv om Azemi er ganske robust), og en creator/destroyer-kombinasjon på midten (vi har ingen av delene). Jeg tror et 4-4-2-oppsett bare vil føre til at vi kollapser fortere på midtbanen.

Tar dette ut fra hukommelsen, så det er visse forbehold, men jeg innbiller meg at Glimt var flinke mot Stabæk og Sogndal til å falle ned i en slags 4-1-4-1-konstellasjon defensivt. Det er omtrent ideelt, spesielt når man skal kjøre lavt press. Glimt har alltid vært gode når de klarer å gjennomføre et slik oppsett. Mot Molde kom kantene så langt ned at det i perioder var et slags pinglete 6-3-1, mens mot Haugesund kom de aldri ned og man overlot backene mye til seg sjøl.

Jeg tror hovedutfordringa er, som noen sier, er at vi har blitt "funnet ut av". Nå er ikke det i og for seg spesielt vanskelig, men Glimt-fotball er vanskelig å stoppe når den gjøres bra. Og enkel å stoppe når den ikke gjøres bra. Så det er ingen rakettforskere som endelig har skjønt "åja, det er SÅNN Glimt spiller!", men det er mer slik at de har funnet ut at "hei, en kjapp stikker mellom Glimts spredte midtbane får oss fritt inn i mellomrommet hver gang fordi Babenko er for høyt og for treg, og Normann er for sein til å justere og for veik i returjobbinga". Med justering av midtbana blir alt langt bedre, men det betyr nok at Glimt må justere oppspillsmønsteret, for å la midtbanen få tid til å komme etter. Det er en del høner å plukke her. Unnskyld, koder å knekke. Og så trenger man flere, gode bevegelser -- slik man hadde mot Stabæk og Sogndal -- der kantene skjærer inn og overbelaster motstanderens midtforsvar, for eksempel.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Playmaker
Posts: 890
Joined: Thu Sep 05, 2013 6:50 pm
Has thanked: 13 times
Been thanked: 22 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Playmaker »

Enig i mye av det Kesseboy sier her. Vi er jævlig forutsigbare, og når ikke alt sitter 100%, så blir vi lette å hamle opp med.

4-3-3 synes jeg vi skal holde oss til. Ikke bare fordi det er tradisjon, men fordi den er den beste formasjonen. Uansett, det er en formasjon som krever voldsomt med energi og innsats.
Backene må være meget offensiv i tankegangen. De fungerer som vingbacker i en vellykket 4-3-3. Det kreves voldsomt med løping av disse, og må frem ved hver eneste mulige anledning. De best egnede er Edvardsen og Jonassen.
Stoppernes viktigste jobb er å forsvare. Vinne ball, vinne dueller, beskytte. Bjørnbak og Saltnes foretrekker jeg per nå. Begge har i tillegg kvaliteter til å kunne bygge opp et angrep.
På midtbanen skal indreløperne i all hovedsak løpe tulling. Med 3 angripere blir det hull, og disse må tettes. Konradsen, Normann og Furebotn de best egnede.
Stabilisator må kunne vinne, delegere og ikke minst, være en trygghet for resten av laget. Babenko har de tekniske ferdighetene, men mangler tempo og fysikk. Stian Gregersen er en jeg skulle sett her. Murvegg av en spiller på 191 cm, med god pasningsfot. Også ung. Og norsk. Gått under radaren hos mange. Moldespiller.
Ser gjerne Azemi på vingen igjen. Ny spiss. Bendik Bye? Eller nederlandske Mario Bilate uten klubb? Slet med en korsbåndsskade og ble sluppet av Dundee United for et halvt år siden. Voldsomt potensial. Sterk som en okse, hurtig og hardtskytende. 191 cm og 87 kg.

Drømmer om dette laget om noen måneder:

-----------------Ny keeper/Thomas
-----------------Bjørnbak - Saltnes
----Edvardsen------Gregersen--------Jonassen
----------------Konradsen - Normann
-------Azemi-----------Bilate------------Olsen
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by Masinga »

En grusom kamp av Glimt. Som TV-underholdning var dette bunnivå. Jeg har sett alle kampene til Glimt, med unntak av Brannkampen. Det er ikke noe artig å se på favorittlaget med en formkurve som stuper.

Dette vet sikkert alle og det er vanskelig/ utfordrende å snu trenden. Jeg prøver se hva som kan forbedres.

Det som slår meg er humøret i laget. Glimt takler motgang dårlig. Dette er ikke nytt. Slik har det vært i mange år. Det var mange ganger jeg kunne lukte eddik på tribunen da Staurvik & Co. spilte. Det virker som det fort sprer seg galle ved den minste motgang. Her må det inn en mer profesjonell holdning.

På mandag var det lett å merke at spillerne var humørløse, på grensen til tiltaksløse. En mann nede i Orkdal prediket i sin tid om å spille hverandre gode. På mandag spilte man hverandre dårlige og da blir alt feil. Da ser man plutselig ut som et 2. divisjonslag. Nå må Bjørkan ta tak og vise hva som bor i han som trener. Dette kan ikke fortsette.

Skal jeg være ærlig fremstår midtbanen til Glimt som meget tynn. Hver for seg er Furebotn, Babenko og Normann bra spillere. Men det fungerer ikke sammen. Furebotn har kanskje vært den beste hittil. Babenko har ikke vent seg til spillestilen og Normann har fortsatt en vei å gå før talentet slår ut i full blomst. Det må gå an å gjøre grep på midten. Er Konradsen fortsatt skadet? Kan Jacobsen flyttes fram på midten? Kan Patrick Berg brukes mer?

Hva er forresten skjedd med Jevtovic? Og hvorfor må vi vente til juni hvert år før Trond Olsen finner formen?

Og kan vi ikke slå fast en gang for alle at Brede Moe ikke er en back? Han skal spille midtstopper. Basta!
Masinga
ecke
Posts: 2625
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 145 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by ecke »

Freddy Toresen oppsummerte problemene i B/G allerede 27. februar http://www.an.no/glimt/sport/meninger/f ... 5-4-267948 "Laget mangler en real kødd, som kan skape gode arbeidsforhold for de mange lette og tekniske spillerne framover på banen"
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Sarpsborg 08 mandag 02.05.16 kl 19.00

Post by ingen87 »

Masinga wrote:
Og kan vi ikke slå fast en gang for alle at Brede Moe ikke er en back? Han skal spille midtstopper. Basta!
Og Thomas Jacobsen er rett og slett FOR høyrefot-avhengig til å spille venstre back.
Førr Evig!
Post Reply