Kamptråd: CUP Bodø/Glimt - Sarpsborg 08, onsdag 21 september kl 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
helsvhe
Posts: 1507
Joined: Sat Aug 15, 2009 6:08 pm
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 88 times

Re: Kamptråd: CUP Bodø/Glimt - Sarpsborg 08, onsdag 21 september kl 18:00

Post by helsvhe »

Tenk om vi kunne få beholde hele dette laget til neste år også. Det tror jeg hadde blitt et artig år!
Knuta
Posts: 10046
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd: CUP Bodø/Glimt - Sarpsborg 08, onsdag 21 september kl 18:00

Post by Knuta »

Ja, og litt merkelig at med 1500 tilskuere så spiller vi veldig bra, som også mot Haugesund i åttendelsfinalen. Tilfeldig?, ja kanskje det er det, jeg vet ikke. Tåler ikke Glimt press fra tribunen?. Men uansett en fantastisk morsom og god kamp i går, hadde håpet å bli kvitt RBK i semifinalen, håper bare at Glimt ikke trekker RBK. Litt synd på TIL i går. Det ville vært fantastisk å møte TIL i semifinalen på Aspmyra og gutta kunne fått revansje.
mortsto
Posts: 7419
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: CUP Bodø/Glimt - Sarpsborg 08, onsdag 21 september kl 18:00

Post by mortsto »

Ja det er tilfeldig, og jeg synes folk skal slutte å mase om det. Brann spilte en god bortekamp og kriga oss ut av stilen. S08 spilte brukbart i perioder, men når de gir bort to mål i første omgang, og er nødt til å blottlegge seg, så blir det svært enkelt. Det er det som er grunnen til ett tap og en seier, ikke hvor mange det var på tribunen. Skjerping! :fy
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: CUP Bodø/Glimt - Sarpsborg 08, onsdag 21 september kl 18:00

Post by Garrincha »

Vi må regne med at det går litt opp og med når vi bruker mange unge spillere. Men det er moro når det går opp.

Vi får krysse fingrene for at vi får ei gunstig trekning, cupfinale hadde vært knall i år.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Re: Kamptråd: CUP Bodø/Glimt - Sarpsborg 08, onsdag 21 september kl 18:00

Post by Crazy horse »

Jeg tenker at det før jubileumskampen var mye utenom-fokus, og at det kan ha tatt litt energi fra gutta, så var det full skjerping til cupkampen igjen. Men Brann var det beste laget på søndag. Vi var best på onsdag.
Fotball er nesten alltid morsomt
Post Reply