Vosko fortsatt aktuell for glimt?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Vosko fortsatt aktuell for glimt?

Post by Kingkong »

Ser i dagens avis at Brussel håper og tror at Vosko skal bli Glimt spiller før overgangenvinduet stenger. Vil vi fortsatt ha han? Jeg tror bestemt at han ville styrket angrepet veldig utfra den ene kampen jeg så med han i europacupen.

http://www.an.no/glimt/article1711848.ece
Loves glimt and pretty girls
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Ut fra ett sportslig synpongt er det jo kansje greit, men har Glimt råd til han? Brukte de ikke pengene på Brennes og Miller?
Last edited by Bateman26 on Fri Aug 26, 2005 7:50 am, edited 1 time in total.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Rent sportslig hadde det sikkert vært helt på sin plass å hente Vosko, ja. Spesielt med tanke på at Brattbakk drar tilbake til RBK etter sesongen. Jeg er imidlertid blitt en smule skeptisk. Er dette en kar vi kan stole på? Kan han finne på å forsvinne rett før seriestart? Bare reise sin veg? Det vil skape trøbbel for Glimt. Men, men, noen ganger må man sjanse litt, så dersom økonomien tillater det, så kjøper vi Vosko!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Er ikke så sikker på at Brattbakk drar. Ja vet det er leiekontrakt men er ikke sikker på om Høgmo synes han er rett man lengre siden han sikkert blir og kjøre inn ett lag. nå dene sesongen. Men en ting er sikkert vil Brattbakk bli er han hjertelig velkomen til et (par?) år til.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

hmmm...jeg var ganske sikker på at Glimt hadde avskrevet at Vosko skulle komme i år?
Nå har jeg ikke tid til å finne frem linken men jeg mener på at pengene dedikert til Vosko er brukt på Brenes og Miller, utifra rapportene fra de som har sett dem er jo kanskje det like greit.

Jeg har blitt litt skeptisk til Vosko, slik det virker nå så har han null ryggrad til å si ifra til sin rådgiver om at han vil til Glimt.
Enten det eller så har han en veldig god grunn til å være redd for denne "rådgiveren", eller så bruker han bare rådgiveren som en unnskyldningen for at han har forandret mening selv.
Uansett er det grunn til å være varsom synes jeg.

Videre er det vel ingen sjangs for at han kan hentes i år uansett, Glimt har jo brukt pengene så vidt jeg vet.
Hva skjer hos Brussel og Glimt ikke kan oppfylle sin del av avtalen slik de ser det?
Mener også at jeg har lest at Glimt har gitt Brussel beskjed om at midlene til Vosko er brukt på andre?
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Fiaskoboinikoff

Post by booegutt »

Fiaskoboinykoff er ikke noe jeg ville brukt penger på. Om det er han selv eller denne toskete vakten hans som suller att og frem hele tiden er likegyldig.

Utrolig at noen vil ha ham på Glimt
Full peising
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Hvis jeg har forstått dette riktig , så er det kun B/G Vosko kan gå til eller Bli i Brussel. Han vil ikke bli spille beretiget for andre klubber. Tror Glimt greier å hoste opp den nødvendig kapitalen hvis det blir aktuelt. Tror det finnes spekulanter som er villig til å invistere i vosko , med tanke på at det er ganske stor sannsynlighet for at han kan selges med fortjeneste.
I medgang og motgang
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Håper virkelig dette blir noe av. At Vosko er en god fotballspiller er det ingen tvil om!

:!:
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Vi får se

Post by booegutt »

Vi får se, time will show, i utgangspunktet et fiaskoopplegg. Trenger ikke briller for å skjønne det.

Den toskete vakten hvor skal han gjøre av seg? Assisterende trener kansje:) Noen som har lyst på en ny hybelbeboer?

hehe

Kommer han til Glimt så får vi da trygle å be om at han lykkes, det er det beste for glimt hvis de skal bruke millioner på denne karen..
Full peising
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Larsen wrote:Enten det eller så har han en veldig god grunn til å være redd for denne "rådgiveren", eller så bruker han bare rådgiveren som en unnskyldningen for at han har forandret mening selv.
Uansett er det grunn til å være varsom synes jeg.
Den russiske mafiaen kan jo være involvert og da forstår man jo "Vosko"...
So long, glimtforum.net
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Håper faktisk at Glimt glemmer denne Vosko. Han har bevist at han ikke er til å stole på. Er redd han kan bli til mer bry enn nytte for Glimt.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15809
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Ut fra mitt inntrykk av Glimts økonomi, så har jeg ganske vanskelig for å se for meg at Voskoboinikov kan være aktuell lenger. Han kunne kanskje vært en sportslig forsterkning, men nå har man jo allerede forsterket med Brattbakk og Brenes. I tillegg har man Trond Olsen (ut sesongen), Stig Johansen, Bjørkan og Sakariassen (skriver han det med to k-er, to s-er eller hva?) og kanskje også Råket kan regnes med som angripsspiller. Det begynner altså å bli trangt om plassene, selv om kanskje ikke alle disse har prestert helt sånn som vi har ønska. Det ville være fryktelig dumt å påta seg enorme økonomiske forpliktelser når man tross alt står i fare for å rykke ned - ikke at man skal spare seg til fant, men bare tenke litt med hodet.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

De eventuelle pengene må nok komme utenfra, tror ikke glimt har penger på bok. kan ikke skjønne hva "Rådgiveren" prøver på , han kan jo ikke selges til andre og "rådgiveren" kan umulig være tjent med at vosko ikke får spille fotball. Da vil jo "invisteringen" være bortkastet. Det er skremmene å tenke på at noen kan ha et slikt tak på et annet menneske, som rådgiveren har. Syns det ligner på kansjelskis( staving?)
saken hvor mafian truet familien til spilleren.
I medgang og motgang
Glimt1916
Posts: 5638
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Wed May 04, 2022 2:09 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det som jeg lurer på er om midlene er tilstede. Ut fra artikkelen kommer det ikke frem, heller ønsket fra Belgia om å bli kvitt han som fremgår.

Når det er sagt kunne det vært spennende med Voskoboinikov i Glimt, spess siden C.B er på vei ut. Sett ned stig på Midten og Vosk som spiss, da har vi et bedre lag enn dagens situasjon er :twisted:
User avatar
Saints4ever
Posts: 10
Joined: Sat May 07, 2005 12:11 pm

Post by Saints4ever »

Vegard wrote:Håper virkelig dette blir noe av. At Vosko er en god fotballspiller er det ingen tvil om!

:!:
Er d nå egentlig ikke det? Så vidt jeg vet har han spilt to nokså gode kamper mot GLIMT...

Ellers er han jo tydeligvis IKKE god nok for FC Brüssel, som vel bør regnes for å være et svakt lag, selv sammenlignet med norske klubber...

Spar pengene og bruk de heller på lokale talenter.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

På meg virker det som at Brussel bare vil bli kvitt V.V. Tror ikke Glimt har økonomi til å hente han, siden de måtte ha hjelp av "5 på banen" for å hente Brenes og Miller. I artikkelen i avisa står det ingenting om hva Glimt mener eller vil/kan, men kun hva FC Brussel vil, og det er å bli kvitt en spiller som har en idiot til agent/rådgiver.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Men på en side. Voskoboinikov finansen var (etter hva jeg fikk inntrykk av) i boks og 5 på banen var (nok en gang hva jeg fikk inntrykk av) penger som kom extraordinert inn nettopp til Brennes/miller så muligens har han gunnar penger lurt vekk til nettopp Voskoboinikov
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Ganske usikker når det gjelder denne saken.

For meg virket det som om direktøren i Brüssel gjorde alt han kunne for å bli kvitt Vosko, og pengene tviler jeg på at Glimt har nå for tiden.

Dessuten sank min respekt for Vosko enormt da han ikke møtte opp, så summa summarum svarer jeg nei takk...
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Håper han kommer det hadde vært godet med et par spisser.
Ja fra min side er han velkommen :!:
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

her kan det fort vere russisk mafia som lurar i bakgrunnen. Spelaren har potensiale, men det er sjølvsagt at han får vanskar med lisens dersom han ikkje gjør som han skal. Han bør gå til Glimt no. Vi treng han faktisk.
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Post by Trodal »

Husk nå på at selv om andre er med og finansierer kjøp (jfr tilfellet Brenes og Miller), så er det nok Glimt som må bære lønnskostnadene alene. Og med såpass mange nye på plass siden Vosko tilnærmet var klar tidligere i sommer spørs det om man har lønnsmidler nok.
Keep on rockin' in the free world!
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jeg forstår ingenting av det som har skjedd i denne saken. Det med russisk mafia har jeg tenkt på. Det er litt merkelig at mannen ikke skal ha en noenlunde styring med sitt eget liv, at det er en "rådgiver" som har fullstendig kontroll over livet hans, uten at det ligger noen form for trusler bak, f.eks. mot familien hans eller noe. Hvis det er sant som han sier, at han helst vil til Bodø/Glimt, så må det jo være noe slikt som ligger bak. Det forundrer meg å se at ledelsen både i Bodø/Glimt og Brüssel gir sine støtteerklæringer til Vosko. Til nå har jeg tatt det for å være litt naivt, men jeg er ikke sikker lenger. Kanskje det ikke er en egenprodusert unnskyldning likevel?
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Pekri10 wrote:Jeg forstår ingenting av det som har skjedd i denne saken. Det med russisk mafia har jeg tenkt på. Det er litt merkelig at mannen ikke skal ha en noenlunde styring med sitt eget liv, at det er en "rådgiver" som har fullstendig kontroll over livet hans, uten at det ligger noen form for trusler bak, f.eks. mot familien hans eller noe. Hvis det er sant som han sier, at han helst vil til Bodø/Glimt, så må det jo være noe slikt som ligger bak. Det forundrer meg å se at ledelsen både i Bodø/Glimt og Brüssel gir sine støtteerklæringer til Vosko. Til nå har jeg tatt det for å være litt naivt, men jeg er ikke sikker lenger. Kanskje det ikke er en egenprodusert unnskyldning likevel?
Hele saken er veldig merkelig, man skulle tro at man hadde fått høre rykter om at Vosko er linket til en større klubb men det har man jo heller ikke. ( ser her bort i fra det som dukket opp umiddelbart etter at Vosko "forsvant")

Så hva er det denne "rådgiveren" er ute etter?
Eventuelt, hva er Vosko selv ute etter dersom "rådgiveren" bare er et påskudd for å ikke spille i Glimt?

Saken begynner å minne litt om Mikel saken, bortsett fra at der er det i det minste store penger inne i bildet.
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

Ja, ikke skjønner jeg noe... :roll: Vosko sa jo selv at han ville spille i Glimt fordi han syntes Runar og Stig Johansen spillte så bra i
e e-cup-kampen mot Levadia Talinn, at han ville spille i samme klubb som dem, men allikevell.... JEG tror at rådgiveren hans ikke liker seg i Bodø, derfor gjør han allt han kan for å holde Vosko i Brussel. Spark fyren, å la gutten få gjøre som han vil, forr faen (unnskyld språket) :evil:
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
Post Reply