Generelt om Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Forsterke lagettråden

Post by FSHelgeland »

Børre som sier det i AN.
Og kanskje kommer det en ny spiller eller sågar to til Aspmyra før overgangsvinduet stenges mandag ved midnatt. Det har foregått en hektisk aktivitet de siste dagene, og vil sikkert gjøre det til mandag kveld. Glimt, sammen med selskapet som eier spillerne i klubben «Nordlandsglimt», har litt penger å bruke, uten at det kan handles dyrt. Men det kan jo handles smart, og heldigvis er klubben i den situasjonen at enkelte med penger her i byen har sagt seg villig til å være med på et spleiselag om det skulle trenges mer enn de pengene som er til disposisjon.
http://www.an.no/glimt/article7520069.ece
Tippeliga 2015
User avatar
Novi
Posts: 11496
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 618 times
Been thanked: 819 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Novi »

tjongs wrote:Skeptisk. Ikke at jeg har noe mot Berntsen, og han er en god spiller og sånnsett en forsterkning for Glimt. Men jeg tror ikke Berntsen bidrar til å rette opp problemet vårt. Det er nemlig ikke angrepsspillet som er problemet, men evnen til å ta i et skikkelig tak og få resten med. Der er vel ikke akkurat Berntsen noen foregangsfigur.
Berntsen er en klar forsterkning til dagens førsteelever, og kan bidra med noe ekstra fremover. Og det trenger vi, for angrepet er langt fra friskmeldt. Vi suger enda mer bakover, ja, men det gjør ikke Berntsen mindre velkommen. Har tro på gutten!!
Una mas cerveza.
eiriksin
Posts: 1134
Joined: Mon Nov 28, 2011 2:51 pm
Location: Oslo

Re: Forsterke lagettråden

Post by eiriksin »

Det her er mer eller mindre et varp.Vi får ikke tak i bedre spillere på samme alder i den posisjonen på lån. Utrolig fornuftig bruk av ressursene!

Folk kan klage på at Berntsen er for offensiv, men dette frigjør defensive resurser i laget: Badou kan jobbe mere bakover. Midtbane blir mer ballsikker og blir ikke så lett overspilt

Nei dette er utrolig spennende. Badou og Berntsen på samme lag lukter det svidd av!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Kesseboy »

Svidd ja ... Som i at vi brenner oss :wink:

Neida, alt avhenger da av at Badou og Berntsen, herettet kalt Bedou, klarer å opptre disiplinert og med intensitet defensivt.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Sven-Rune
Posts: 3031
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 305 times
Been thanked: 168 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Sven-Rune »

Det er jo et både og her; klarer vi å få mer spill over på motstandernes banehalvdel skaper vi bedre tid til å forsvare oss. Det krever selvsagt en innsats i å vende hjem igjen! Imponerende å se hvor disiplinerte Oddspillerne var til å komme seg hjem etter at de mistet ballen i godsets 16-meter.

Etter å ha sett RBK mot Stabæk sist helg forundrer det meg at de slipper DB nå. Han var da absolutt en av RBKs beste. Vi får bare håpe at han fortsetter der han slapp forrige helg!

Denne signeringen så jeg ikke komme men Daniel kan jo være kreativ samt slå gode pasninger, får håpe det bl.a. kan gjøre noe med vingspillet vårt!
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Knuta
Posts: 10043
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Knuta »

Jeg forstår ikke RBK. De kampene jeg har sett av RBK hvor DB har spilt synes jeg at han har vært RBK's beste spiller. Dette er veldig bra. Han er et arbeidsjern,teknisk, blikk, god venstrefot,blikk. Kjempesignering. Så får vi TJ på back og så slipper vi Bråten i forsvar.
User avatar
Emmeline
Posts: 230
Joined: Thu Mar 14, 2013 5:36 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Forsterke lagettråden

Post by Emmeline »

Ble det bekreftet at han kommer på lån? Daniel B altså.
eiriksin
Posts: 1134
Joined: Mon Nov 28, 2011 2:51 pm
Location: Oslo

Re: Forsterke lagettråden

Post by eiriksin »

Hverken An eller Glimt.no har bekreftet noen overgang. Håper det går i orden og at han blir spilleklar.
Sven-Rune
Posts: 3031
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 305 times
Been thanked: 168 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Sven-Rune »

Bekreftet nå; an.no
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by mortsto »

Vinduet stenger midnatt. Får vi inn nok en spiller, eller fikk de høye herrer hvilepuls etter kampen i går?
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Forsterke lagettråden

Post by youron »

Kommer nok ingen flere spillere nå! 99,5 % sikkert!
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Forsterke lagettråden

Post by Cheese Smirnoff »

Slik jeg har forstått det hadde et salg av Badou i sommer ført til spillere inn. Nå har jo Badou spilt seg litt ut av den helt store interessen fra storklubbene de siste månedene, så da blir det vel ingen nye spillere nå. Jeg lurer på hva som skjedde med høyrebacken som, etter hva jeg forsto, var så godt som klar for Glimt for noen uker siden.

Med tanke på den usikre tabellsituasjonen til Glimt er det sikkert smart av BTH å ikke knytte seg til flere utgiftsposter nå.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Nilzo
Posts: 1014
Joined: Thu Jul 31, 2008 11:24 pm
Location: Ski (Beiarn)
Been thanked: 2 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Nilzo »

To Diambars-spillere snart klare for Molde. Den ene har tilogmed prøvd seg i Glimt. Noen som kjenner til Seydina Keita? http://www.rbnett.no/100Sport/fotball/e ... 455810.snd
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Forsterke lagettråden

Post by Cheese Smirnoff »

Med Jim Johansen ut kan det vel frigjøres lønnsmidler til en ny spiller. Det hadde ikke vært dumt med en eller to lånespillere som kan bidra til å holde Glimt over streken. Er det deadline for låneoverganger ikveld også?
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Janco
Posts: 573
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 106 times
Been thanked: 38 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Janco »

Det var i høst når vi hadde 3 fra Diambar på prøvespill.
http://www.an.no/glimt/article6929586.ece
G-s-enz
Posts: 5429
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 210 times
Been thanked: 280 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by G-s-enz »

I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Knuta
Posts: 10043
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Knuta »

Vel nå har jeg sett Mo i en kamp i år mot Lørenskog. Et forferdelig dårlig lag. Vet vel ikke hva vi skal bruke denne spilleren til i år, men det er mulig JHH har sett noe som jeg ikke har sett.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Forsterke lagettråden

Post by FSHelgeland »

Flott vi trenger konkurranse om plassene.
Tippeliga 2015
User avatar
Novi
Posts: 11496
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 618 times
Been thanked: 819 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Novi »

Knuta wrote:... det er mulig JHH har sett noe som jeg ikke har sett.
No offence, men regner sterkt med at for en hver spiller som kommer til klubben har JHH sett mer enn noen forumbruker :-)
Una mas cerveza.
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Forsterke lagettråden

Post by youron »

stallfyll tenker jeg. b-lags spiller mens han studerer. Håper jeg tar så jævlig feil. Men har vært vitne til en del av denne typen overganger. Spes. fra HESA serien.
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
User avatar
Novi
Posts: 11496
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 618 times
Been thanked: 819 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Novi »

Glimrende at man tenker fremover ang midtforsvaret. Sane forsvinner nok før neste sommer, og da må man ha noen kommende. Skjønner ikke negativiteten mot en spiller man ikke har sett ennå.
Una mas cerveza.
Knuta
Posts: 10043
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Knuta »

Jeg har sett han i kamp Lørenskog - MO
Han var vel like dårlig som resten av et elendig MO-lag. Men det er mulig at det var lagkameratene som gjorde han dårlig.
Glenn P
Posts: 2834
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 211 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Glenn P »

Playmaker wrote:Jeg ønsker meg Vebjørn(lillebror til Vetle) Vinje. Født i 1995 og spiller stopper for Mo. Kanongod spiller som burde være aktuell for Bodø/Glimt. Ble kåret til banens beste i dag i 4-3 seieren mot Levanger. :)
Du fikk han ja =) Da har du ansvaret her
Knuta
Posts: 10043
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 337 times
Been thanked: 452 times

Re: Forsterke lagettråden

Post by Knuta »

Nå skal jeg ikke prøve å være kverulant. Men du refererer til en kamp fra 2013-sesongen. Nå snakker jeg om nåtiden.
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Forsterke lagettråden

Post by Taskeladdn »

VInje er et kjempetalent som man har vært livredd skulle glippe til andre klubber. Godt å se at Glimt igjen har blitt det naturlige stedet for landsdelens beste talenter å dra til.

Hvis man skal droppe talenter fordi dem tydeligvis har spillt en dårlig kamp, da er det jaggu ikke mange talentene igjen der ute :D ( Di spillte foresten 0-0 i årets seriekamp mot lørenskog så det kunne ikka ha vært totalt forjævli forstilling av en midtstopper )
Post Reply