Kåres Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Mendi
Posts: 717
Joined: Wed Mar 26, 2008 6:07 pm

Re: Kåres Glimt

Post by Mendi »

Tja, det kan argumenteres for at Pedersen fikk sine retningslinjer fra styret. Nå viser vel historien at Ernst gjorde mye på egenhånd og han måtte jo også gå da det ble klart at han hadde styrt økonomien som en full sjømann. Det samme måtte styrelederen for manglende kontrollrutiner med daglig ledelse.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Kåres Glimt

Post by liverglimt »

Nå sitter den nevnte styrelederen som leder for valgkomiteen, det vitner om hvilke arbeidsforhold Kåre har. Så ja det er til dels imponerende hva han fikk til i begynnelsen, men de to siste årene er det veldig slett utført jobb.
@liverglimt
Mendi
Posts: 717
Joined: Wed Mar 26, 2008 6:07 pm

Re: Kåres Glimt

Post by Mendi »

liverglimt wrote:Nå sitter den nevnte styrelederen som leder for valgkomiteen, det vitner om hvilke arbeidsforhold Kåre har.
For en gangs skyld helt enig. Så når det gjelder overganger er altså mitt poeng at det er vanskelig å kritisere Kåre.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Kåres Glimt

Post by Crazy horse »

Der er vi altså flere som er helt enig. Det er fint at det er slik i blant. :wink:
Fotball er nesten alltid morsomt
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kåres Glimt

Post by bjornage »

Thiago Martins var en knallsignering første sesongen, Willis Forko har vært god men uspektakulær - Bra med tanke på at han ble kjøpt usett, Birkir Bjarnason på lån var en fantastisk signering, men likevel vil jeg si Pavel Londak har vært kanskje det beste spillerkjøpet Glimt har gjort de siste årene.

Likevel er det urovekkende å tenke på penger som har blitt mer eller mindre skuslet bort på spillere vi knapt fikk noe tilbake fra de siste årene: Robert Vikestad, Kim Nysted, Daniel Blomgren, Oduro, Even Iversen, Tani Stafsula, Stig Arild Råket...the list goes on. Nå er det vel bare førstnevnte som Kåre har hentet inn, men det viser tegn på hvordan innkjøpspolitikken i Glimt har vært.

Glimt har vært flink å hente gode spillere, men vi har også hentet veldig mange spillere som vi trygt kan si floppet i klubben.
Mendi
Posts: 717
Joined: Wed Mar 26, 2008 6:07 pm

Re: Kåres Glimt

Post by Mendi »

Kåre må vel også ta på seg Oduro. Men det er ingenting å si på det. Glimt trengte en venstreving og hadde ikke penger i det hele tatt. De tok en pokersjanse på Oduro, og det feilet. Likevel ser jeg at valget kan begrunnes, hvem skulle de hentet i stedet liksom..
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kåres Glimt

Post by mortsto »

Nå skal vel ikke Kåre ha æren for å ha hentet inn Londal og Martins. De var det vel Hofton og Bergersen som skaffa oss.

Edit: Ellers slo tanken meg at Bengt Sæternes "tar en Derek" om Glimt mot formodning rykker opp. :D
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kåres Glimt

Post by J I P »

Ja, Kåre (og Hoftun) får rosende ord fra Eggen for tiden

http://www.vg.no/sport/fotball/rosenbor ... /23473968/
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Nilzo
Posts: 1014
Joined: Thu Jul 31, 2008 11:24 pm
Location: Ski (Beiarn)
Been thanked: 2 times

Re: Kåres Glimt

Post by Nilzo »

Det slår meg at jeg spådde at Kåre kom til å ha en god sesong, ala det han hadde i Glimt. For så at alt gikk rett vest i sesong #2, ala det som skjedde i Glimt.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kåres Glimt

Post by Cheese Smirnoff »

Jeg var 99% sikker på at Kåre kom til å få sparken iløpet av denne sesongen. :geeku
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Post Reply