Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
mortsto
Posts: 7372
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by mortsto »

Hva er grunnen til at SNN-tribunen er unummerert? Var det ikke nummer på plastsetene og betongen inntil nylig?
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Mariasha »

Knuta wrote:Hvis man har sesongkort med ikke nummererte plasser hva skal man ha førsterett til da?. Skal man vente til 10 min etter kampstart til å slippe inn de som ikke har sesongkort?
Nei, man skal slutte å selge billetter til en tribune når det er fullt (medregnet sesongkort)? Selv om tribunen er unummerert så har den jo en viss kapasitet. Sesongkortet bør være å regne som en billett til den tribunen man har betalt for. Om da X personer har kjøpt sesongkort, så kan man bare selge kapsiteten - X billetter på kampdagen, det bør si seg selv. Så vil man selvfølgelig måtte kunne ta til takke med en dårlig plass dersom man kommer seint, i og med at den er unummerert, men det er en annen sak, og ikke det Kesse klager på.

Det bør jo heller være de som er såpass sent ute med å kjøpe billetter at det ikke er flere igjen (med alle sesongkortene regnet som billetter) som får beskjed om å kjøpe på en annen tribune.
Wendigo
Posts: 1499
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 231 times
Been thanked: 113 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Wendigo »

Knuta wrote:Hvis man har sesongkort med ikke nummererte plasser hva skal man ha førsterett til da?. [snip]

Plass!

Det er så enkelt.

Å diskutere eller fordele skyld fordi noen kommer sent blir for dumt, har du kjøpt sesongkort på en bestemt tribune skal du ha plass der.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10720
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2224 times
Been thanked: 366 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by liverglimt »

Stiller meg totalt uforstående til at enkelte mener at ett sesongkort ikke kvalifiserer til en plass på den nevnte tribuna.

Tenker glimt tar dette til etterretning og fikser på kontrollen til neste kamp. :D
@liverglimt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Kesseboy »

Jeg tenker at de driter komplett i det, men det var godt å få ut litt frustrasjon og få litt støtte i prosessen.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Shredd »

De bør virkelig ta tak i det. Av sikkerhetshensyn også skal de jo vite hvor mange som er på tribunen. De kan ikke selge 2000 billetter til en tribune som bare er godkjent for 1500. Og man vet jo at de ikke har tellere på selve tribunen, så avslaget du fikk må jo ha vært basert på øyemål av vaktene.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10720
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2224 times
Been thanked: 366 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by liverglimt »

Jeg pushet det litt opp med en kommentar! :lol:
@liverglimt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10720
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2224 times
Been thanked: 366 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by liverglimt »

Der har det kommet svar! 8)
@liverglimt
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by gavharr »

Og svaret lød:
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by MhepA »

De skal ordne opp i det ;)


Har jeg sagt at Bodø/Glimt ikke har tapt mens jeg har vært på kamp siden 2009, når jeg så de rykke ned i Telenor Arena? ;)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Wendigo
Posts: 1499
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 231 times
Been thanked: 113 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Wendigo »

Kom deg på kamp!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by bjornage »

Er helt med på det Kesseboy sier her. Jeg var litt sent ute til Aspmyra i går, og hadde løsbillett til SNN-tribunen som jeg hadde kjøpt tidligere på dagen og måtte godsnakke med vaktene for å bli sluppet inn. I mellomtiden både så og hørte jeg tilskuere på andre innganger utenfor SNN som ble sendt til SKS-tribunen.

Da jeg kom opp på SNN var det kanskje en eller to plasser å sitte helt nederst mot kantene, mens veldig mange sto inntil veggene her og der og det var åpenbart flere enn det er sitteplasser til. Syns det er fryktelig merkelig at noe sånt går, og det er ikke heldig for de som har sesongkort der å bli henvist til en annen tribune. Håper virkelig Glimt rydder opp i dette, selv om dette neppe kommer til å skje så altfor mange ganger til.

Jeg liker Free Seating-konseptet, men det funker dårlig i tilfeller som dette. Sikkerhetsaspektet er også en liten bekymring. Det tar lang nok tid å komme seg ut fra før, hva om det skulle skje noe og tribunen må evakueres?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Kesseboy »

Har blitt oppfordra til å sende en mail, skal gjøre det. Skal ikke kjefte (det går ikke an å kjefte på Kent), men bare forklare tilfellet. Skal nevne sikkerhetsaspektet.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by FSHelgeland »

Da har også vår kaptein blitt langtidsskadd. Vi slipper vel da å ha en feilbent Brix på høyrebacken da han må ta venstrebacken. Jacobsen må vel ned på høyre back og så kommer Konradsen inn som indreløper? Nå vil jeg ikke ha flere skader på noen backer altså.
Tippeliga 2015
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Mjh »

Nå er det tynt på backene plutselig.. 4 Backer er egentlig god dekning, så det er maks uheldig siden det er snakk om langtidsskader på begge førstelagsspillerne...

Brix på venstre og Jacobsen på høyre. Får vi skader der kan vell en av stopperne vikariere kanskje...
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Boombadila »

Får vi flere skader på backene så stemmer jeg for at vi legger om til 3-3-4.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Knuta
Posts: 10031
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 450 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Knuta »

Her er det bare for Morten Konradsen å benytte seg av muligheten til å ta plassen til TJ på midtbanen, og jeg tror han griper denne sjansen. TJ på høyre back og Brix på venstre. Det sier seg selv. Tipper at Imingen er klar til første kamp etter ferien mot Sarpsborg 08 i Sarpsborg. Blir spennende å se på laget på Nadderud til helga.
User avatar
Elling
Posts: 300
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Elling »

utrolig kjipt tidsounkt å få nok en langtidsskade på, rett før kanskje det tetteste programmet gjennom sesongen. nå skal det spilles 9 TL kamper på ca 1,5 måned. Håper bare vi slipper mer problemer nå.... plutselig er vi blitt mer sårbare på midtbanen også, når Jack må bak på backplass...
Ellingsen
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Cheese Smirnoff »

For å se positivt på det så er back-plassene de enkleste å fylle. Hadde vi fått to skader i midtforsvaret, midtbana eller i angrep hadde det vært skikkelig krise. Ruben og Zarek er viktige spillere, men Brix og Jacobsen vil gjøre en god jobb i deres fravær. Nå har det åpnet seg en plass i midtbaneleddet, og det bør være nok av midtbanespillere som er interessert i å gripe sjansen og få vist seg fram i Tippeligaen. Interessant nok er det tre nordlendinger som først og fremst kjemper om plassen; Konradsen, Saltnes og Karlsen. Jeg tror aller mest på Konradsen, og byttene som har blitt gjort så langt i år viser vel at han er først i køen som indreløper.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Garrincha »

Hvem blir stedfortredende kaptein mon tro? Jeg tenker kanskje en liten lyslugg fra Lyngen hadde passet bra i en sådan rolle nå :LFC
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Cheese Smirnoff »

Thomas Jacobsen er visekaptein.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Garrincha »

Selvfølgelig. Glemte hele Thomas'en da jeg tenkte igjennom hvilke alternativer som er. Da stemmer jeg for Trond som stedfortredende visekaptein, og BANK I BORDET at det ikke oppstår en situasjon der han må ta på kapteinsbindet. Skadekvoten vår for øyeblikket er brukt opp.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Glimtisør
Posts: 372
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:19 pm
Location: Hele Østlandet
Contact:

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Glimtisør »

Neste bortekamp: Søndag 4. mai mot Strømsgodset. Godset er ubeseiret i de 41 siste kampene på eget gress - det skal vi gjøre noe med.
GLIS setter opp buss fra Oslo hvis du melder deg på.

Kun 80 kroner tur retur for medlemmer av GLIS/DGH/1916.
Ellers 150 kroner tur retur.
NSB tar 102 kroner hver vei og stopper ikke ved stadion.

Meld deg på til 476 85 541 senest onsdag (husk å skriv hvem du melder på i SMS-en)

Se ellers www.glimtsupporter.com
--- http://www.facebook.com/Glimtisor -------
På Østlandet? Bli med oss på tur til Glimts bortekamper
------ http://www.glimtsupporter.com --------
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 157 times
Contact:

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by ingen87 »

Enda en skade!

Mathias Normann denne gang. Kanskje ikke den verste, men bekymret for alle skadene på så kort tid!

http://www.an.no/glimt/article7323429.ece
Førr Evig!
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Generell diskusjon rundt Bodø/Glimt

Post by Cheese Smirnoff »

Med Richards og Chatto tenkte jeg at det var en tilfeldighet, nå er det svært vanskelig å tro det. Det kan ikke være et sammentreff at Chatto, Richards, Valentin, Imingen, Konradsen og nå Normann blir skadet iløpet av èn måned. Det er jo en sterk kontrast til bortimot null skader i hele fjor.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Locked