Nettbutikk

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderatorer: Kesseboy, Larsen

Nettbutikk

Innlegg Los-Loco » 09 Jul 2008, 10:43

Fikk tips om en billig nettbutikk:

http://www.gvccb.com/

Og den er ganske riktig billig, nesten mistenkelig billig. Noen som har vært borti denne? Ting som er for godt til å være sant er jo gjerne nettopp dét, så jeg er skeptisk.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Brukerens avatar
Los-Loco

Re: Nettbutikk

Innlegg liverglimt » 09 Jul 2008, 10:52

gvccb@hotmail.com

Med en slik adresse så er man selvfølgelig i det seriøse hjørnet. :lol:
"It´s not a persons accomplishment that will make them great,
it´s who they choose to hang around with."

"Ingen fortjener å tilhøre ett bedre lag enn de er villige til å skape selv. Marit Breivik
Brukerens avatar
liverglimt
Moderator
Moderator

Innlegg Trapattoni » 09 Jul 2008, 11:19

Synes nesten alt ved den siden der tyder på at det er greit å holde seg unna. Mailadressen og prisene er nevnt, utformingen av siden virker heller ikke å være spesielt profesjonelt utført. Det er ofte et signal verdt å legge vekt på.
Brukerens avatar
Trapattoni

Innlegg Kesseboy » 09 Jul 2008, 12:19

Ang. mailadressen så kan det nå nevnes at en såpass stor og seriøs aktør som play.com ikke har noen kontaktadresse i det hele tatt.

Det som er hakket verre er at gvccb.com gir såpass få treff på Google hvis man søker der.
Shikata ga nai
Brukerens avatar
Kesseboy
Moderator
Moderator

Innlegg Sebulba » 09 Jul 2008, 12:46

Så litt "Snake oil" ut den der. Personlig ville jeg holdt meg langt unna
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
Brukerens avatar
Sebulba

Innlegg Frodo Baggins » 09 Jul 2008, 12:52

I tillegg holder den til i Kina, og det er vel en rimelig stor sjanse for at det er piratprodukter du får hvis du handler der...
Brukerens avatar
Frodo Baggins

Innlegg Los-Loco » 09 Jul 2008, 13:32

Frodo Baggins skrev:I tillegg holder den til i Kina, og det er vel en rimelig stor sjanse for at det er piratprodukter du får hvis du handler der...

Hvis man da er så heldig å få noe i det hele tatt... Nei, er nok ikke noe å satse på nei!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Brukerens avatar
Los-Loco

Innlegg Bix » 09 Jul 2008, 16:06

Trapattoni skrev:Synes nesten alt ved den siden der tyder på at det er greit å holde seg unna. Mailadressen og prisene er nevnt, utformingen av siden virker heller ikke å være spesielt profesjonelt utført. Det er ofte et signal verdt å legge vekt på.

Akkurat det har ikke alltid noe å si. http://www.funkefeet.com" onclick="window.open(this.href);return false; er det artig eksempel på det. Selve hjemmesiden deres ser ut som noe jeg kunne laget i barnehagen, prisene deres er ofte halvparten av hva andre sider tar for samme ting, man må sende bestillingen på mail og litt sånt forskjellig, men de er dønn seriøse. :D

Gvccb-greia så likevel kjip ut, men hey, de selger motorsykler! :D Mon tro hva frakten for en slik blir.
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
Brukerens avatar
Bix

Innlegg liverglimt » 09 Jul 2008, 17:00

Den funky siden er jo grei nok. Bare gå på ordering, der står alt man trenger å vite. Jeg sjekker alltid "om" siden, eller ordre/shipping info. Der ser man store forskjeller. Noen er seriøse, andre blir aldri det! :)
"It´s not a persons accomplishment that will make them great,
it´s who they choose to hang around with."

"Ingen fortjener å tilhøre ett bedre lag enn de er villige til å skape selv. Marit Breivik
Brukerens avatar
liverglimt
Moderator
Moderator

Innlegg Trapattoni » 09 Jul 2008, 18:57

Bix skrev:Selve hjemmesiden deres ser ut som noe jeg kunne laget i barnehagen, prisene deres er ofte halvparten av hva andre sider tar for samme ting, man må sende bestillingen på mail og litt sånt forskjellig, men de er dønn seriøse. :D

Sikkert seriøse, men de bør kanskje spørre seg selv om de kunne solgt betydelig mer om de bare hadde lagt litt mer ressurser i websiden sin. Jeg ville ikke luktet på å handle der bare ved første øyekast, og tror faktisk ikke jeg er helt alene om det.
Brukerens avatar
Trapattoni

Innlegg Bix » 09 Jul 2008, 22:15

Haha, nei, selvsagt ikke. Ville aldri gjort det selv, med mindre noen jeg kjente gjorde det før meg. :p
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
Brukerens avatar
Bix

Innlegg eidurgud » 15 Jul 2008, 01:08

gvccb har endret mailadressen til gvccb@msn.com :lol:

den funkefeet-siden så ut som ei dårlig lagd piczoside..
§Når du sier så mye som jeg gjør, så stemmer det ikke alltid§
Brukerens avatar
eidurgud

Gå til Smått og stort

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest