Bør trenerne ta hatten og gå av med øyeblikkelig virkning?

Moderators: Sulliken, Larsen

Bør trenerne ta hatten og gå av med øyeblikkelig virkning?

JA
60
78%
NEI
17
22%
 
Total votes: 77

1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Fint du laget denne før meg. Hoftun er mentalt i Trondheim. Kenta er mentalt i sør. Spillerne er mentalt uten ledelse. Mitt største ønske nå er at de fysisk også blir borte fra Bodø. Takk for jobben, og lykke til videre ! Håper media stiller spørsmål omkring dette i kveld og i morgen. Vi SKAL ta tredjeplassen !!!
Medlem 100 i DGH 2007
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Man kan nå i allefal lure på om de har tankene sine 100% med seg i hva de gjør i Glimt, i allefall
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Hvis det stemmer at Bergersen ikke skal fortsette i Glimt, så få dem vekk! Jeg må si meg KRAFTIG lei av alle disse drittapene mot bunnlagene. NÅ ER DET NOK!
RS2-Gti

Post by RS2-Gti »

Selv om det var skader, litt snål førsteelver i dag ...

Spesiellt med urutinert mannskap sentral på midten ...
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

NÅ MÅ NOE SKJE! FORLANGER ENDRINGER OG OPPVASK![/b]
Ball?
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

5 av 6 (sålangt) ønsker at de fristilles umiddelbart.
Medlem 100 i DGH 2007
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Klubben tjener ingenting på å la Hoftun få styre skuta unna opprykk. Jeg er hellig overbevist om at dette har vært en eneste stor konspirasjon, slik at RBK skal få hente billige spillere.
Kritisk
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Jøss der fikk vi også en konspirasjonsteori gitt :glis
Medlem 100 i DGH 2007
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Spark begge 2 og la junior treneren ta over. Han kan iallefall skremme spillerene til å yte på bortebane :glis
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Trenere fører (forhåpentligvis) Glimt til kvalik (som vi antakeligvis får grisebank i), så de har ikke "mislykkes" totalt. Vi visste at det kom til å bli tøft om de to første plassene i år, slik at en kvalikplass ville ikke før sesongen krevd trenernes avgang. Men slik Glimt har fremstått i det siste, er det ikke noen tvil om at et nytt treneraparat må inn. Men Hoftun og Kenta kan ikke sparkes før sesongslutt ettersom de (kanskje) fører Glimt til kvalik. Men jeg gleder meg ENORMT til ny trener er på plass.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Aasmund vs. Runar og Stig?

Jeg tviler på at han har noe å stille opp med..
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Glimtfan wrote:
brawno wrote:Trenere fører (forhåpentligvis) Glimt til kvalik (som vi antakeligvis får grisebank i), så de har ikke "mislykkes" totalt. Vi visste at det kom til å bli tøft om de to første plassene i år, slik at en kvalikplass ville ikke før sesongen krevd trenernes avgang. Men slik Glimt har fremstått i det siste, er det ikke noen tvil om at et nytt treneraparat må inn. Men Hoftun og Kenta kan ikke sparkes før sesongslutt ettersom de (kanskje) fører Glimt til kvalik. Men jeg gleder meg ENORMT til ny trener er på plass.
Kvalikk er ikke godt nok. Hadde Hoftun/Bergersen hatt hjerte i Glimt, så hadde de trukket seg nå. Alle ser at laget virker tannløst og uinspirert, det til tross for at vi har hatt GODE muligheter til direkte opprykk. Det verste er at opprykket ikke har røket i kamper mot Molde, Bryne eller Ham-Kam. Opprykket har røket mot Skeid, Mandalskameratene, Raufoss og tilsvarende. Flaut, elendig og trenerne bør snart innse dette. Klarer vi ikke kvalikk, er det en skandale, intet mindre.
Du motsier deg selv litt her, du sier at kvalikk ikke er godt nok, men samtidig at en kvalikplass kunne blitt unnskyldt med tap for Molde, Bryne og Kamma. Noe som ikke ville vært like "skandaløst" som at vi mister opprykket i kamper mot Løvham, Skeid og Ballsteinkammeratene (eller hva de ulike lagene fra de ulike kriker og kroker i vårt land heter). Skulle vi miste kvalik, er det skandale. Men skulle vi klare kvalik, ville sesongen uansett være en skandale pga. disse kampene.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Nokia wrote:Spark begge 2 og la junior treneren ta over. Han kan iallefall skremme spillerene til å yte på bortebane :glis
Hiv de på dør å la Ernst Pedersen og Aasmund Bjørkan lede laget i de resterende kampene!
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Dobbepostfaenihelveteda
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Lillegutt
Posts: 154
Joined: Mon Jun 05, 2006 7:22 pm

Post by Lillegutt »

BoForPres wrote:
Nokia wrote:Spark begge 2 og la junior treneren ta over. Han kan iallefall skremme spillerene til å yte på bortebane :glis
Hiv de på dør å la Ernst Pedersen og Aasmund Bjørkan lede laget i de resterende kampene!
Det kan ikke bli verre
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Kenta og HOftun burde nu si takk for seg. De beviser jo gang på gang at opplegget de kjører på bortekampene ikke duger.

Det er jo bare å høre intrevjuet av Kenta på AN før kampen. Hvor han sier at det blir viktig for GLIMT å ri av stormen som Raufoss vil varte opp med, for så å få kampen inn på GLIMTS premisser..... Trudde virkelig at det er topplagene som skal prøve å legge premissene for hva som kreves for å vinne en kamp.

Foran en sånn kamp skal ko Kenta poengtere at GLIMT SKAL STYRE ALT SOM SKAL SKJE PÅ BANEN FRA START TIL MÅL. Blir så forbannet lei av den defensive holdningen hele veien.
[/i]
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Kenta og HOftun burde nu si takk for seg. De beviser jo gang på gang at opplegget de kjører på bortekampene ikke duger.

Det er jo bare å høre intrevjuet av Kenta på AN før kampen. Hvor han sier at det blir viktig for GLIMT å ri av stormen som Raufoss vil varte opp med, for så å få kampen inn på GLIMTS premisser..... Trudde virkelig at det er topplagene som skal prøve å legge premissene for hva som kreves for å vinne en kamp.

Foran en sånn kamp skal ko Kenta poengtere at GLIMT SKAL STYRE ALT SOM SKAL SKJE PÅ BANEN FRA START TIL MÅL. Blir så forbannet lei av den defensive holdningen hele veien.
[/i]
Post Reply