http://www.dagbladet.no/2016/03/13/spor ... /43508812/
Hva er det "ekspertene" ikke skjønner? (Gauseth er dog tilgitt denne gangen, da det er hans klubb som får høre det). Jeg forstår sleivsparket fra Brannfansen veldig godt. Sånn fra et supportersynspunkt. Så klart har de Mjøndalen i vrangstrupen! De tapte i cupen for dem og tapte kvaliken for dem. I samme sesong.
Litt som isbitenes hat mot RB pga den handsen (selv om de vant), og som min aversjon mot Start og Stefan Bärlin som handset oss ned i Adecco i 2005. Som Oddranes avsky for oss etter 2007. Eller kvalmen jeg hadde for laget som spilte i "kamuflasjedrakter" på potetåkeren som var nedre eiker stadion i 2010. Litt som jeg føler for LSK, laget vi *bleep* meg aldri vinner mot i ligasamnenheng. Litt som følelsen jeg har mot Rbk som til tider har støvsugd Glimt for de gode spillerne våre.
Jeg spør igjen: Hva er det ekspertene ikke forstår? Har de fjernet seg så langt fra grasrota at de ikke fatter supporternes følelser?
Jeg er ikke fan av bergensere pr definisjon, men dette syns jeg var et morsomt stunt som sikkert bidro til litt supporterforbrødring i Drammen i kveld.
Edit: srkviefiel rtetet
Dæven det e deilig det her...