Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
JHA
Posts: 952
Joined: Wed Jan 23, 2019 1:52 pm
Has thanked: 105 times
Been thanked: 141 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by JHA »

Synes mest synd på KK oppi dette. Han har vært tydelig på at han ønsket å fokusere på sitt arbeidsforhold og that it. Nå har trønderske aviser og ledere presset han til å måtte ta et valg før serien er avgjort. (Et svar må være på plass før vi møter RBK nå, en potensielt kommende RBK trener kan ikke lede den kampen)

Men når det er sagt, så trur jeg mine penger ville vært på forlenging av kontrakt med Glimt iløpet av kort tid, avgjørelse presset frem tidligere av Koteng og kompani.
"It seemed like Solbakken was on a MotoGP bike and our defenders were on a bicycle"
geirminator
Posts: 230
Joined: Sat Oct 17, 2020 10:47 pm
Has thanked: 21 times
Been thanked: 48 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by geirminator »

Jeg kommer til å takle det særdeles dårlig hvis han ender opp som ny RBK-trener..
G-s-enz
Posts: 5434
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 212 times
Been thanked: 281 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by G-s-enz »

Magnus Barstad melder på Twitter at KK er enig med rbk og får ei lønn med internasjonalt snitt. Han bruker å ha god oversikt han altså.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Novi »

JHA wrote: Tue Nov 16, 2021 6:58 pm Nå har trønderske aviser og ledere presset han til å måtte ta et valg før serien er avgjort. (Et svar må være på plass før vi møter RBK nå, en potensielt kommende RBK trener kan ikke lede den kampen)
Den må du forklare nærmere. På hvilken måte har trønderske aviser og Koten tvunget fram et valg før sesongen? Det eneste RBK kan gjøre er å gi ham et tilbud med en satt deadline. Dersom den deadline er før sesongen er over, vil det være et automatisk NEI fra KK, og det vet dem. KK har ballen så til de grader på sin side av bana - at noen meningsartikler og en gravemaskinfører fra Trondheim skal presse frem noe som helst her er det kun forumister på RBKweb som tror på.
Una mas cerveza.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Kesseboy »

Dette med 6 måneder før kontrakten går ut osv. er vel regulert for spillere ifm. Bosman-dommen, innbiller jeg meg. For annet personell gjelder det vel langt mer regulære ansettelsesregler.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Crazy horse »

Går KK til RBK så vil selvbildet til alle i og rundt trønderklubben gå til himmels igjen. Mitt forhold til RBK blir ikke noe dårligere, for det går ikke an.
Fotball er nesten alltid morsomt
Galnasen
Posts: 340
Joined: Tue Jan 19, 2021 9:33 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 36 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Galnasen »

Man har jo liksom skjønt det en stund. Sier med en gang Nei til Brann, mens han svarer ingen kommentar til RBK. Men dæven så skuffet jeg ble. Trodde oppriktig at han enten skulle forlenge, ta over Brann evt. utland.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Pondus »

Tja, da ble denne kvelden funka opp så til de grader. 5 års kontrakt og vi skal overvære glisene til hovne RBK supportere i årene fremover. Fy fan nu blei æ deppa.. ikke noe anna måte å si det på. Da har Glimt kun 1,5 måneder å finne ny trener og assistent. Satan for ei skvis vi havner i da. Hadde inntil det siste håpa at man kunne vise fingeren til løfaldli og ulseth, men synes ikke slik......
geirminator
Posts: 230
Joined: Sat Oct 17, 2020 10:47 pm
Has thanked: 21 times
Been thanked: 48 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by geirminator »

Jeg kan ikke fatte og begripe at han melder overgang til en av de argeste konkurrentene til Glimt. Han vil vasse i tilbud fra utlandet etter hvert.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Pondus »

Rakner es og conference på grunn av det her så spyr jeg. Jeg er i kjelleren nå og det er så mørkt....
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Kesseboy »

Kan dere ta dere en vival og puste litt med magen, tru?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by OTH »

Nå er ikke noe avgjort enda, kan fort være at KK har lurt alle og forlenger med Glimt?
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
mortsto
Posts: 7429
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by mortsto »

Hvordan er det med dere spillere, kan dere se odds på neste RBK-trener? For hvis en i Unibet påstår noe sånt, så må en tro at alle spill stopper?
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Crazy horse »

Han har vel ikke skrevet under enda? Han tygger på et tilbud, etter det jeg forstår.

Adressa har en presentasjon av han som er nummer 2 på lista.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8389
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 39 times
Been thanked: 171 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Boombadila »

Så, fordi eurosport koker suppe på utvannet te som skrives i en trønderavis, så svartmales det raskere enn hvor fort svensken i eurosport skal selge spillere?

Her tenker jeg vi må ha is i magen.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Pondus »

Det som er mest tragisk oppe i dette er at Glimt ikke kontrollerer nyhetsstrømmen angående denne saken engang. Overkjørt av fuckings trønderlagsmafiajournalister.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Kesseboy »

Å signere for RBK nå vil sette KK i en utrolig kjip situasjon foran RBK-Glimt, en kamp som helt klart vil påvirke RBKs muligheter for europaspill neste år. Dersom han skriver under kan han strengt tatt ikke være involvert i den kampen i det hele tatt, og da lurer jeg på om det er arbeidsrettslig forsvarlig å si ham opp. Det vil være illojalt og lage interessekonflikter i massevis. Dette tipper jeg -- håper jeg -- en såpass oppegående fyr har tenkt på.

Nå må vel Glimt uansett ha folk på linja med rette kvalifikasjonene under Conference League, og om det er krevende å finne erstatter til januar er det neppe særlig mye lettere å gjøre det over natta. Så jeg maner til ro, at vi forholder oss til den bekrefta og kvalitetssikra informasjonen som kommer til oss, og ikke spekulasjoner.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
G-s-enz
Posts: 5434
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 212 times
Been thanked: 281 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by G-s-enz »

https://www.an.no/her-forlater-kjetil-k ... -4-1507372

Jaja

Hvor lang kontrakt har Kalvenes?
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Pondus »

Det er greit med ro, men om det skulle bli RBK så føler jeg at da er det en beslutning som ikke er tatt nylig. Uansett, at KK går eventuelt til en konkurrent som RBK synes jeg er totalt usmakelig, helt jævlig. Det skulle bare bekrefte at den drittklubben gaper over alt de kommer over i fotballnorge. Samtidig vil Glimt bli den største taperen. Kk kan i ro og mak planlegge en maks sesongoppkjøring mens glimt står med skjegget i postkassa ute trener og assistent mot kanskje en dødsviktig sesong for Glimt.
Sagt det før og jeg skjønner problematikken om at dette skulle bli avklart tidligere, men å finne en kvalitetstrener og assistent på så kort tid blir vanskelig. Vi vil bli den store taperen her. Om kk virkelig har klausuler om å gå 1.1 da er jo komedien komplett.
G-s-enz
Posts: 5434
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 212 times
Been thanked: 281 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by G-s-enz »

Om Bjørkan drar må vi riktignok finne sportssjef først,bakvendt å hente trener før det.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
geirminator
Posts: 230
Joined: Sat Oct 17, 2020 10:47 pm
Has thanked: 21 times
Been thanked: 48 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by geirminator »

Ser ingen grunn til bli sint på RBK. De utnytter bare sin posisjon i næringskjeden.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Pondus »

Om vi må ha en sportssjef først inn da er jo krisen total i mine øyne. Få inn en som ikke kjenner klubben til å ansette en ny trener. MEN nå har vel bjørkan like lang kontrakt som KK, til sommer 2022? Om så er så vil han vel være involvert i trenerprosessen?
Utfra artikkelen så ønsket Glimt avklaring om KK fortsetter som trener videre. Det fikk de ikke.....Hva fan menes med det? Kk er på strategimøte om veien videre, videre til 1.1? Kk sier selv at han har kontrakt til 31.06 2022 så det brenner ikke på dass for å ta en beslutning. MEN om han kan dra 1.1 så er jo denne beslutningen prekær.
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Knuta »

Herregud så dere hopper og spretter fordi løse rykter florerer som det har gjort nå i et halvt år. Pust i magen. Ingenting blir avgjort før sesong slutt. Skuffet kan man bli dersom KK ikke forlenger, men ingen grunn til å bli skuffet fordi trøndermedia maler i vei. KK har fått et tilbud fra RBK for lenge siden og det vet alle sammen. Han har verket sagt ja eller nei til tilbudet. Det gjøres når han har bestemt seg etter sesongen. Møtet i dag var planlagt for lenge siden og handlet og Glimts framtid og strategi. KK skulle være med på møtet og det var han og etterpå dro han hjem.
Last edited by Knuta on Tue Nov 16, 2021 8:27 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Novi »

Om du er gammel nok til og drikke, Pondus, syns jeg du bør ta deg en dram :D

Enn så lenge er det bare synsing fra avisene, både i trøndelag og Bodø. Styremøte er ikke unormalt, men kan hende at RBK krever et svar innen en viss dato og at KK vil avklare med Glimt hva deres tilbud er. Signering for RBK nå vil være et lite karakterdrap fra KKs side, imo.
Una mas cerveza.
mortsto
Posts: 7429
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by mortsto »

Tror fortsatt han ønsker å vente til han vet e-cupstatus og mulighet for CL. Det er ikke urimelig egentlig.
Post Reply