Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Bodø/Glimt-Molde

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by Sulliken »

Hvis jeg tolker setekartet rett, så er det 2 ledige plasser igjen. 2!
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by Mariasha »

Hm, men nå er det masse billetter i Glimt-svingen på det generelle salget. Inkludert en masse på felt 127-129.
mortsto
Posts: 7419
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by mortsto »

Tror det er noe teknisk trøbbel nå ja. Jeg kikka før i dag, og da sa øyemålet ca 500 ledige. Nå er det forskjell alt etter hvilken link en bruker. Og det ser ut som om noen seter som tidligere var merket som solgt nå er ledige.
Men i Moldesvingen er det helt krise. Tipper annethvert sete står tomt på søndag. Det må gi en helt annen energi med den gule veggen i Bendit.
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by Mariasha »

Det har vel vært sagt at det har vært holdt av noen seter på feltene for de som vil stå og synge, men får inderlig ikke håpe det er disse som nå er sluppet "fri", og det viser seg at så mange er holdt av og dermed ikke blir solgt.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by J I P »

Glimt har jo holdt igjen disse plassene ved at man måtte kontakte Glimt via Mail for å få tilgang på disse.

I tillegg er disse plassene etter «ønske» fra klubben markedsført i begrenset omfang av supporterklubbene.

Og jeg antar at de 200 NSA-plassene ble tilgjengelig etter at supporterklubbene fikk sine kvoter fra Glimt.

Det blir nok ikke noe problem å flytte seg inn mot midten for de som fikk et annet felt.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by Mariasha »

I så tilfelle er det jo betraktelig flere plasser ledig i Glimt-svingen enn det som florerer i sosial medier. Dumt at såpass store felter midt på er såpass lite fylt opp, men får vel håpe folk trekker litt innover, ja.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by J I P »

Ja, må innrømme at det var flere ledige på nedre enn jeg trodde at det skulle være.

Men morro blir det uansett.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode Glimtsvingen er heiaglimt

Post by jonsnow »

Blir flere ledige seter mange som har kjøpt som ikke kommer seg nedover også. Vi har 3 til overs siden jeg har vært på rep og ikke viste når jeg kom hjem og alt av transport er borte.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by J I P »

2399 nedover med Norwegian kl 11 i morgen og 1899 tilbake på kvelden hvis noen vil kaste seg rundt.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Pondus »

Rapport fra en lørdags formiddag i Oslo. Flere Glimtsupportere i sentrum syngende på diverse sanger. Lum stemning og håper majoriteten får.en fin kveld på byen senere.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2857
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Gvandreassen »

Som Vesteråling bosatt i Oslo er det egentlig en skam at kvelden ble brukt hjemme med et par kalde, men det er kun for å lade opp til morgendagen :D Det blir en tur innom Champ før reisen opp med T-banen til Ullevål. Gud som jeg gleder meg! :glimt
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
User avatar
Mr Bean
Posts: 2716
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Mr Bean »

Lykke til alle gule i dag :hedre
Heia heia :glimt
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
User avatar
Nordlys
Posts: 3477
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 600 times
Been thanked: 661 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Nordlys »

Vanskelig å få noen magefølelse basert på været i Bærum på morgenkvisten. Grått, passe kaldt, ikke regn. Hverken fugl eller fisk. Jeg er skikkelig usikker på hvordan dette kommer til å gå. Ingen signaler ene eller andre veien. Men jeg gleder meg til å stå sammen med 8000 andre gule i ettermiddag. Det blir en fest okkesom! :glimt
Forumets mest middelmådige ekspert.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Sulliken »

Det er meldt 14-16 grader og lettskyet. Fantastisk vær for fotball, som Arne bruker å si.

https://pent.no/59.91273,10.74609

Nok en "Journalist intervjuer journalist" og NRKs Saltvedt får spy litt. Han mener at det er større Glimt-hat enn Molde-hat der ute blant andre supportere.
Det MÅ være basert på egen mening, siden han har ingenting å dokumentere dette med. Bare koke mer rusten spikersuppe.
https://www.nrk.no/sport/ut-mot-_molde- ... 1.15949204

For min del er frokosten fortært, finstasen er på, og jeg bare venter på å tusle til toget retning Oslo. Om ca en time sitter jeg med en kald en i handa på Champ.
Dette blir en lang dag, kjenner jeg.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 154 times
Been thanked: 232 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Crazy horse »

Og artikkelen med Saltvedt har to små polls som begge går i Glimts favør med rund 70/30. Saltvedt mener det er Glimt som er mest upop. Kuk!
Fotball er nesten alltid morsomt
mortsto
Posts: 7419
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by mortsto »

Sår i halsen og kuppelhue etter showet i går, men satser på bratt formstigning de neste timene.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2857
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Gvandreassen »

Sulliken wrote: Sun May 01, 2022 9:14 am Om ca en time sitter jeg med en kald en i handa på Champ.
Dette blir en lang dag, kjenner jeg.
Er der om to timer for min del, men akk en lang dag det og :glimt
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
kengu
Posts: 32
Joined: Thu Jun 25, 2020 10:46 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by kengu »

Mulig det er mye hat mot Glimt i Oslo etter et pinlig tap i Bodø.
Nå bor jeg på Sørlandet, og spurte litt rundt på arbeidsplassen min med fotballfolk fra hele landet, og her er det i alle fall fortsatt status "veldig moro at Glimt klarer seg bra i Europa. De spiller bra ball" Tror egentlig det er ståa flere steder, det er bare de med ekstreme meninger som skriker høyest og får mest oppmerksomhet. Som gauseth og saltvedt. Dessverre.
Vi får bare kose oss med at Glimt skal spille finale i sag!
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2857
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Gvandreassen »

Har samme opplevelser her i Oslo, de fleste snakker veldig godt om Glimt. Har en kompis som egentlig heier på Enga som nå, etter massiv indoktrinering fra min side, ser nesten hver Glimtkamp med meg. Noen, inkludert min mor som er Glimtsupporter på sin hals, mener Saltnes har fremstått litt usympatisk i det siste. Og jeg tror nok Glimt kanskje har trengt å få seg et par på trynet. Men Saltvedt, han får du billig av meg. Slenger dritt om Glimt ved hver gitte anledning. Heldigvis er han ikke spesielt anerkjent som ekspert, dog milevis foran Christian Grinseth.

MEN I DAG ER DET CUPFINALE! Og hvem er her? Glimt! Hvem er ikke her? Berisha, Tripic, Gautseth, Saltvedt, Nuno Søtnos, eller Mougrinio! Dette blir en morsom kamp mellom to lag som faktisk ønsker å spille fotball, ikke bedrive MMA :glimt :glimt

EDIT: Saltvedt kan det jo være er på Ullevål da...heh...
Last edited by Gvandreassen on Sun May 01, 2022 9:49 am, edited 2 times in total.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
User avatar
Nordlys
Posts: 3477
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 600 times
Been thanked: 661 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Nordlys »

Saltvedt skulle holdt seg til å lage sportskavalkader. Ikke så god til det andre. Uansett, drit i han. I dag er det cupfinale!
Forumets mest middelmådige ekspert.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Sulliken »

Kan tenkes at Gauseth dukker opp på Ullevaal også...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2857
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Gvandreassen »

Ikke si sånt da, Sulliken. Skremmer ungene.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by J I P »

Bare sånn at dokker huske det.
Det er KAMPDAG!

Image

Ungdommen ser ut til å våkne så da kan æ reise ned til Champs snart.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
mortsto
Posts: 7419
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by mortsto »

Jip! Får du endra overskrifta til Glimt-Molde? Ellers kanskje gudene tror vi vil ha B? Glimt er hjemmelaget!

Forøvrig er oddsen til Glimt nede i 1.95. Spent på om det er noen skader i Molde som påvirker?
Last edited by Boombadila on Sun May 01, 2022 11:45 am, edited 1 time in total.
Reason: Sitering av overstående innlegg
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 910 times
Contact:

Re: Cupfinale Søndag 1. Mai Kl. 16:00 Molde - Bodø/Glimt - Promocode ikke lenger nødvendig

Post by Los-Loco »

Rohit Saggi er dommer i dag!

Hva synes vi om dét?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply