Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver her?

Moderators: Sulliken, Larsen

Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver her?

Post by Chris »

Hei

Jeg synes vi bør ha en diskusjon om HVA vi kan gjøre for å øke relevansen av det vi skriver her. Er det egentlig noen som leser det vi skriver og som har noen som helst påvirkningskraft? Jeg er litt bekymret for at vi skriver her kun for en egnere krets - vi sitter i et eifelbenstårn - og at ingen som virkelig kan påvirke saker og ting leser våre skriverier. Hva kan vi gjøre for at det vi skriver kan få en viss betyning?

Noen raske tanker:
1) Formuet bør komme i kontakt med pressen - dvs. f.eks. AN og AB24 - og be dem lese på forumet. Vi - forumdeltagerne - kan f.eks. skrive spørsmål vi ønsker svar på, spørsmål journalistene ev. kan vurdere å ta med Glimt-ledelsen, spillere m.m. Vi vil dermed gjøre deler av jobben for journalistene, og de vil skrive om saker som interesserer oss.

2) Forumet bør komme i kontakt med Glimt-ledelsen. Kanskje de kan bli bedt om å lese "resyme" el.l. av tråder, f.eks. med innspill til hva som kan gjøres for å øke engasjementet og trekke flere tilskuere, tips om spillere (vi er mange her som ser mye fotball - har selv sendt trenerapparatet et tips).

3) Formuet kan invitere Glimt-ledelsen m.m. til å svare på spørsmål el.l. på forumet.

4) Forumet bør komme i kontakt med noen i DGH - slik at de kan fange opp stemninger m.m. som DGH igjen kan ta opp med klubben enten ved møter eller ved bannere m.m.

Hva sier dere?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Los-Loco »

1. Det er folk fra begge avisene he inne og leser, det vet vi. At de relativt sjelden refererer herfra handler om to ting, for det første ønsker de debatten på sine egne sider og henviser helst dit, og for det andre er det for tiden langt mellom innlegg her på forumet som har noen som helst journalistisk verdi.

2. Det hender det slenger innom folk fra både Glimt-admin og fra spillergruppa her. Det finnes eksempler på ting som har blitt spilt inn herfra og tatt opp og gjennomført, men de fleste forslagene som kommer her begrenses (som alt annet) av økonomien.

3. Det kunne vært en idé, et slags nettmøte her på forumet. Ville vært knall.

4. Forumet trenger vel knapt å ta kontakt med "noen" i DGH, ettersom "noen" i DGH allerede er her. Vet forresten ikke om Glimt og DGH lenger har slike samarbeidsmøter som ble initiert for noen år siden?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by eidurgud »

Påvirkningskraft i forhold til hva/hvem?

Dette er et forum for supporterne, både de som er medlem i DGH/GLIS og de som ikke er det - og jeg tror ikke tanken bak forumet var at det skulle brukes kommersielt, eller være i medias søkelys, uten at jeg vet dette for sikkert.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Novi »

Tror ikke vi skal håpe på at forumet blir noe som påvirker Glimt i noen veldig stor grad, men om de er inne og leser her i ny og ne så er det jo ikke så veldig vanskelig å plukke opp hovedtråden i hva folk skriver om.

Er f.eks. mye snakk om hvorfor Rønning starter hver kamp, at spillere blir rokkert med og spiller i uvante posisjoner, folk undres over hva man faktisk jobber med på treningsfeltet osv. Mye av det bør egentlig ikke være et spørsmål i utgangspunktet, siden trener-teamet bør ha nok åpenhet til å reflektere over slikt i media/nettside/blogg. Så mer generell åpenhet fra Glimt's side hadde vel ikke skadet noen. Gratis er det også...
Una mas cerveza.
RS2-Gti

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by RS2-Gti »

Nå syntes jeg Chris kommer med et viktig forslag, også blir det på en måte pisset på, til tross at det nok bare er ment som oppklarende fakta. I allefall sliter jeg med å finne noe positivt bak det.

Jeg syntes det er en skam at Bodø/Glimt er en lukket klubb, og det er ikke særlig rart at mannen i gata ikke engasjerer seg lengre. De fremstår som sirkus Merano med diverse klovneuttalelser i avisen, og ellers er det stillt.

Dette forumet er i grunn eneste plassen hvor Glimt supportere samles. Det er vår "pub". Og jeg syntes det er absolutt tragisk at supporterene ikke har noen stemme i klubben. Jeg tror ikke akkurat at det hjelper at vi har en miks av blåøyde godtroende supportere, mens andre er mer kritiske og engasjerte. Når vi ikke en gang kan enes om Thomas Rønning, så kan man umulig fremstå som noe unisont som kan styre klubben i en eller annen retning.

Jeg mener Glimt burde følt pulsen fra DGH, siden dette er den mest engasjerte gruppen mennesker i Bodø, og at dette på mange måte reflekterer mannen i gata, bare i en mye mer tydelig versjon. I andre klubber er styret klar over viktigheten av supporterene siden dem kjøper effektene og billettene, og supporterene blir nærmest annsett som en aksjonnær.

At Glimt velger å ignorere supporterene faller på sin egen rimelighet, siden Glimt tydeligvis har bestemt seg for å være en instutisjon som folk har til plikt og like, nærmest som om det var det Norske flagget?

Men DGH må få sin del av skylden også. Glimt kommer neppe noen gang til å sende ut en innvitasjon med "Kan 60 stykker kommer å møte Kåre neste gang han skal på jobb, og gi han pepper slik at han må forlate byen?" Eventuellt om noen kan kreve at Thomas Rønning blir satt ut av laget frem til han kan konkurrere om en indreløperplass.

Supporterene i denne byen er noen "***". That's the truth, og det får man også betalt for.

Jeg stiller meg helt bak Chris sitt forslag, men det kommer neppe til å skje noe med det. Vi har en supporterklubb som mangler et kromoson, vi har en ledelse som er utgått på dato, vi har en trener uten kompatanse og vi har en spillergruppe som underpresterer. Samlet blir dette et Bodø som gir faen. Syntes noen egentlig det er rart?

Heia Innstranda! Eller Sprint. Eller whatever.
Last edited by liverglimt on Wed Aug 25, 2010 11:31 am, edited 1 time in total.
Reason: Redigert med hensyn til språkbruk.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by liverglimt »

Rs2-GTI, hvem pisser på forlsaget. Chris får støtte fra flere. Hvis det er noen som pisser så er det du med ett innlegg som i beste fall kan kalles skittkasting.

Kort ned innleggene dine og les hva du skriver før du poster så kan du få litt mer lesere. :D
@liverglimt
RS2-Gti

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by RS2-Gti »

Jeg er da ikke her for å høste lesere? Jeg syntes forslaget blitt omfavnet med en idemyldring fremfor å trekke frem alle grunnene til at det ikke er særlig gjennomførbart. I mitt yrke er det ikke lov å si "ja, men", man må si "ja, og". Fint det.
Knuta
Posts: 10029
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Knuta »

liverglimt wrote:Rs2-GTI, hvem pisser på forlsaget. Chris får støtte fra flere. Hvis det er noen som pisser så er det du med ett innlegg som i beste fall kan kalles skittkasting.

Kort ned innleggene dine og les hva du skriver før du poster så kan du få litt mer lesere. :D
Synes at du Liverglimt godt kan sensurere litt strengere, spesielt ordbruken i forrige innlegg fra Rs2-GTI ligger på et nivå som gjør at flere dropper dette forumet.
RS2-Gti

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by RS2-Gti »

Kanskje har jeg latino-gener og enormt temperament, men du burde evne å se mellom linjene uansett. Alt er bedre enn å være likegyldig. Og jeg tror nok DET er årsaken til at brukere forsvinner, ikke språket mitt. Det kan man tross alt bare overse om man vil.
bonitao
Posts: 381
Joined: Thu Mar 27, 2008 1:15 am

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by bonitao »

Knuta wrote;


Synes at du Liverglimt godt kan sensurere litt strengere, spesielt ordbruken i forrige innlegg fra Rs2-GTI ligger på et nivå som gjør at flere dropper dette forumet.
Avtalt!

.....Og mitt innlegg fra igår ble slettet ..................
For en skam!
énoisqueirois !
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by liverglimt »

Knuta, på generellt grunnlag er jeg enig med ditt innlegg. Problemet med moderering er å finne balansen mellom offentlig og 1-1 moderering. Vi forsøker å gjøre begge deler. Offentlig fordi at flere kan lære av andres feil. 1-1 Når det er hensiktsmessig, spesiellt ved gjentagende feil.

Det er nok flere som med fordel kunne lest gjennom sine innlegg før de poster. Også slutte med de evinnelige siteringsgreiene som de samme gjør om og om igjen. :)

BONITAO: Hold deg til tema så slipper du å få slettet innlegg.


Tilbake til tema for trådstarter også skjerper alle innleggene sine. :D
@liverglimt
Knuta
Posts: 10029
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Knuta »

Til Liverglimt :
Takk for svaret, men når utsagn som 'Supporterene i denne byen er noen "fitter"' ikke blir sensurert føler jeg at folk ikke orker å bruke dette forumet og dropper ut. Det er beklagelig.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by liverglimt »

Der ser man, jeg leste aldri hele innlegget med 100% fokus. Fikset nå.
@liverglimt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by liverglimt »

Nå har jeg redigert bort noen innlegg som ikke har noe her å gjøre. De impliserte parter har fått advarsler.

Håper at det kan være mulig å få slutt på skitkasting og tullprat på forumet. Det er dere brukerne som skaper ett godt forum. Fortsett med det. Moderatorerene skal ha minst mulig å gjøre, da er forumet i balanse. :D
@liverglimt
RS2-Gti

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by RS2-Gti »

Sant nok, for å spore tråden tilbake; hvilke tiltak kan vi da gjøre for å få til en slags dialog? Egentlig burde vel det være naturlig, men det kan virke som om det må noe til. Kanskje er det enklere om noen representerer en stemme for supporterene som er basert på en diskusjon som er i fra forumet? Da tror jeg i allefall man får flest mulig stemmer med. Husk også at en de av forumistene ikke er bosatt i Bodø.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Novi »

Er vel ikke verre enn at noen fra DGH har et månedlig møte med Glimt hvor man diskuterer hva som gjøres for å promotere kamper, trekke folk osv., og hvor man også lufter hva som diskuteres på forumet.

Men hovedproblemet ligger hos Glimt, og deres evne til å lytte og være åpen. Nå sitter vi med et totalt lukket styre og sportslig ledelse, og de eneste kommentarene utad er et overfladisk video-intervju med BI før kamp, og Kåre's til tider tragiske bortforklaringer etter kamp. Når folk så begynner å rope på forandringer og trenerskifte, så kan klubben sette opp et nettmøte med Kåre, eller organisere et større intervju med AN. Når de istedet blokkerer dørene og ikke sier en dritt, sender de et signal om at de slettes ikke er sikre på at Kåre er riktige mann, og viser en usikkerhet som ingen er tjent med.

Mulig jeg er inhabil siden jeg er innom forumet flere ganger for dag, men om man setter av en halvtime til å lese gjennom hva som skrives så bør man sitte igjen med et relativt godt bilde av hva supporterne mener.
Una mas cerveza.
Wendigo
Posts: 1499
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 231 times
Been thanked: 113 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Wendigo »

Det er jo en fantastisk ironi i at akkurat denne tråden degenererte så raskt, man kan jo tolke det på mange måter i forhold til tema.

Forøvrig tror jeg et av de aller beste virkemidlene for å oppnå det som trådstarter vil er å gjøre som Liverglimt sier og ta en ekstra pust og les gjennom det du skriver før du poster.

Ellers er vel ikke målet med formumet (min mening) at vi skal nå media og klubben, men at vi skal møtes og diskutere Glimt. En variant av nettmøter hadde vært steinkult, men det er vel mest ett spørsmål om hvor mye jobb det blir for de som drifter forumet.

De får forøvre altfor lite ros som det er, så jeg benytter anledningen til å takke for jobben!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Vegard »

RS2-Gti wrote: "Kan 60 stykker kommer å møte Kåre neste gang han skal på jobb, og gi han pepper slik at han må forlate byen?"
Og i fjor skulle du kaste Thiago ut av byen... Du bidrar kun på forumet når du har noe negativt å komme med, og da ofte i en tone som frastøter mange. Det er faktisk på grunn av deg, og de som hiver seg på usaklighetene dine, at mitt forhold til dette ellers så flotte forumet har kjølnet.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Novi »

Syns RS2-Gti kommer med mye fornuftig, om enn noe spissformulert til tider. Det er stort sett begrunnet det han sier, og svært sjeldent usaklig negativitet. Om man er her lenge nok så leser man forskjellige personer's innlegg med forskjellige ryn. RS2 forventer jeg og ha en del spissformuleringer i sine innlegg, og Chris forventer jeg å ha minst 1 Runar-hyllest i hvert innlegg :)
Una mas cerveza.
RS2-Gti

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by RS2-Gti »

Hehe. Takk Novi :) Jeg hørte nok litt for mye på Dennis Leary som liten ja :)

Angående Thiago, så er det en vedvarende følelse. Jeg sa også at Thiago gjerne måtte overbevise meg på ny, og jeg trodde det var på vei å skje, men så gikk det nedover på ny.

Når jeg tenker Thiago, så får det tankene mine tilbake til Tore Andrè Flo, og hans opphold i Celtic mener jeg det var. I allefall i en Skotsk klubb. Han slo slettes ikke igjennom der, og da tok et TV2 team turen ned på supporterpuben for å høre hva supporterene syntes om dette. Da fikk Flo passet påskrevet for å si det sånn. Dog mener jeg han fikk noen viktige scoringer til slutt?

Men visst man er på Leeds kamp bør man nok ikke nevne navnet Frank Strandli heller. For å oppsummere; Jeg syntes supporterene bør ha en stemme i store saker, og at det bør være en demokrati i klubben - dvs man kan være uenig synspunktene, men at man som supporterklubb fremstår utad som samlet i meningene sine. Vi bør ha noen sterke meninger om hva vi mener er best for klubben (det er tross alt bare å være engasjert), og vi bør uttrykke disse meningene.

Om 80% av oss mente at Kåre ødelegger klubben, ja da syntes jeg faktisk det er vår plikt å la det blir hørt under kamp, så samme måte som vi lot de bli hørt når kaka var servert, når ting gikk bra. Vi er her ikke for å støtte oppunder alt i klubben mener jeg. Vi bør se det totale bildet med både økonomi og kvalitet, og vi bør støtte opp rundt det riktige, og misnøye med hva vi mener er feil. Greit om diskusjonen ruller innad her, men vi bør fremstå med en stemme utad - slik som de er flinke til i England.

Så la oss si at den store majoriteten er enige i at Kåre er gift for Glimt. Da syntes jeg det kan være supporterene sin plikt å ytre misnøye under kamp. Og dersom Kåre da syntes det er negativt, kan det føre til at han trekker seg pga en hatfølelse. Og i dette tilfellet kunne det ført til å frigjøre store midler, og kanskje hente inn en mye bedre trener.

Men beskjeden er ikke så nøye i hva jeg mener. Jeg sier simpelthent at det kunne vært fint om noe skjedde.

Edit:
Misnøye kunne vært en TIFO hvor det stod
"Kåre, hva gjør du nå?"
Også kunne samtlige supportere snudd ryggen mot de første 5 min av kampen.
Så ble alt tatt bort igjen.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by brutus »

Jeg har alltid syntes at glimtsupporterne er for snille mot sine trenere. Da først Ivar Morten Normark og seinere Otto Ulseth måtte gå som TIL-trenere var det supporterne som først sa klart fra om at det de holdt på med var uholdbart. Vi fikk kritikk for det, men det viste seg i begge tilfeller at det var bra for klubben.
DIXI
User avatar
-list
Posts: 1645
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 30 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by -list »

Jeg stiller meg ikke bak noen negativ kampanje på kampene. Det er det siste Glimt trenger med den nåværende inntektssvikten. Sånne ting husker halv-interesserte i mange år.

Så tilbake til tema:
ønsker vi at det vi skriver her skal være mer relevant for media og fotballklubb? Skal kanskje vi diskutere trenerteam og laguttak, ta opp polls, og så skulle klubben ta våre avgjørelser til etterretning? A la Det Politiske Parti?

Eller er vi her fordi vi bedre ønsker å forstå, få tilbakemelding på våre idéer og kanskje oppleve litt ekstra engasjement når de proffe (les: betalte) gjør noe vi forutså eller noe helt uventet?

Etter det jeg har sett her, er det ikke alle her inne som har den perfekte kombinasjonen av kjølig logikk, varmt engasjement, faglig forståelse og lederevne som jeg tror lederteamet trenger. De fleste har én eller to av disse i monn. Men tror ikke man skal høre for mye på oss.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Crazy horse »

Nå har jeg vært på forumet godt og vel i fem år. Det har stort sett vært kjekt og et fint supplement til stoff om Glimt fra andre medier. Det er også fint å ha noen å juble sammen med når det går bra med Glimt og noen å "rase" litt sammen med når det går dårlig, spesielt siden jeg bor i et område med få glimtsupportere, selv om det er visse glimtsympatier her.
Jeg er stort sett imun mot stygt språk, siden jeg er ektefødt nordlending, men det jeg ikke liker er personangrep, spesielt på andre forumister, med stygge karakteristikker. "Dumme" meninger fra andre bør besvares med veloverveide argumenter, og ikke utdriting og ren negativitet.
Et bredest mulig forum er bra, med flest mulig deltakere. Et forum kun for de "rettroende" blir fort lite dynamisk og gir dårlig debatt.
Jeg velger stort sett å holde meg unna an og ab24 sine forum, da det virker som det er plassen for de ultranegative. La oss sammen skape ett godt forum for Glimt, det trenger de.
Fotball er nesten alltid morsomt
bonitao
Posts: 381
Joined: Thu Mar 27, 2008 1:15 am

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by bonitao »

Redigert
Last edited by liverglimt on Thu Aug 26, 2010 11:14 am, edited 1 time in total.
Reason: Les reglene for dette forumet.
énoisqueirois !
Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Re: Hva kan gjøres for å øke relevansen av det vi skriver he

Post by Chris »

Hei

Først: Takk til dem som jobber for å holde forumet oppe og gå: Takk
Deretter: Takk til skribentene, på denne og andre tråder.

Noen tanker:

Jeg synes vi supporterne i større grad bør bli hørt og sett og tatt hensyn til. Vi kan jobbe for at dette kan skje på flere måter, dvs. ikke bare være fatalister og også folk som er oppgitte over at ting ikke blir som vi ønsker.

1) Supporterne bør jobbe for å få en representant - en supporter - i styret. En supporter med kunnskap og kompetanse, for tiden helst både om økonomi og fotball. Det er mange gode grunner til det, men i korthet går det på at klubben i tillegg til spillere og trenere lever av og for oss, også. Vi betaler billetter, vi støtter laget, vi ser tv, som skaffer sponsormidler m.m.

Jeg kunne tenke meg at den/de av supporterne som kunne tenke seg en plass i styret skrev en del her på forumet. Slik kunne vi vite om vi følte at denne personen var representativ. I tillegg burde det være et krav om at den vi velger leser og skriver her på forumet, selvfølgelig UTEN å lekke fra styrets arbeide. Vi kunne på denne måten fått et representativt demokrati hvor vi kjente vår tillitsvalgte bedre enn vi kjenner de politikere vi velger til å bestemme for oss.

Jeg kunne godt tenke meg at forumet i denne forbindelse OGSÅ ble brukt til å ta viktige avgjørelser gjennom avstemninger.

2) Jeg håper at de som driver forumet kan INVITERE journalister til nettmøte en gang i blant slik at de kan bli utstyrt med de spørsmål vi ønsker svar på. Gjennom en slik symbisose vil avisene også skrive om det som interesserer oss, og også bidra til at avisene kommuniserer med oss. Videre kan det kanskje være en tanke å "koble" nettavisene opp mot forumet mht. Glimt stoff. Det kan også bidra til interaksjon.

3) En kunne kanskje også tenke seg at de som driver forumet kunne få eller utstyre en av forumdeltagerne med PRESSEKORT slik at vi kunne stille spørsmål direkte til trenere, ledere og spillere og kanskje supportere.

4) Det er en god ide og invitere ledelse, trenere og spillere til nettmøter.

Med hilsen fra sør - det betyr dessverre at jeg ikke kan melde meg frivillig til å sitte i styret...., så skjønner dere at jeg ikke har en egen agenda.
Post Reply