Avskjden som var pinlig sett fra en supporters Øyne!!

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Latterlig av adm og ikke gi de en verdig avskjed?

1:Pinlig svakt av de ansvarlige!
16
76%
2:Nja, kunne kanskje vært noe dette
3
14%
3:De fortjente ikke noe som helst!
2
10%
 
Total votes: 21

User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Avskjden som var pinlig sett fra en supporters Øyne!!

Post by Nokia »

Mulig det allerede er en tråd om dette, men fant den ikke.

Må bare si meg enig i at det rett og slett var skammelig at man ikke laget en liten greie i siste kamp for Kjølner, Paulsen, olsen og Brattbakk. De har alle sammen bidratt mye til klubben. Minste man kunne gjort var å gi de en verdig avskjed!

Dette har skjedd tidligere i klubben og underbygger mange av mine påstander om Adm !!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

En blomt til hver før kampen, bare en sånn liten ting...
Er vel ikke vanskelig å komme på en sånn idé? Heller ikke å gjennomføre den! ;)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Nei dette var skammelig dere :!: :evil:
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Ja, skammelig er ordet!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

mhm

Post by MhepA »

Har ikke tenkt på det. Men mens du sier det så har du rett i det.
Men synes at Glimt rykket ned:S Skulle de fått en avskjed fra TL.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

dette driter jeg pittelitt i.

De fikk en verdig avskjed av DGH. De stod igjen i nesten 30min. og sang.

Vi skal også ha en fest på Rock (5.nov. trur æ der er blitt sagt?) hvor DGH nok en gang skal ta en avskjed. Og der hvor DGH's ærespris "Den gyldne tannbørste" vil bli delt ut.

Synes det er avskjed nok jeg.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Nå er denne tråden basert på en avskjed fra klubben og de andre som Ikke er medlem av DGH kunne tatt del i på Myra :twisted: :!:

Hva supporterklubben måtte finne på har lite eller ingen ting med problemstillingen å gjøre!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Nokia wrote:Nå er denne tråden basert på en avskjed fra klubben og de andre som Ikke er medlem av DGH kunne tatt del i på Myra :twisted: :!:

Hva supporterklubben måtte finne på har lite eller ingen ting med problemstillingen å gjøre!
åå ja, NU skjønna æ... :roll:

Trodde det var snakk om en avskjed:

Må bare si meg enig i at det rett og slett var skammelig at man ikke laget en liten greie i siste kamp for Kjølner, Paulsen, olsen og Brattbakk. De har alle sammen bidratt mye til klubben. Minste man kunne gjort var å gi de en verdig avskjed!
Du må huske å skrive "klubbens lite verdige avskjed". De fikk jo en fantastisk avskjed etter kampen. Men hvem sier du deg enig i..?

Og alle kunne jo stå igjen på Aspmyra etter sist kamp og hylle gutta? Men mange forlater jo Myra rimelig kjapt. Dette veit jeg også Glimt har merket seg.

Skulle avskjeden bli tatt foran kampen? Det hadde jo vært litt dumt...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tatt helg eller???

Poenget mitt som alle andre enn du skjønner er at Klubben kunne gitt de aktuelle spillerne en Hyllest i forkant av kampen, litt blomster f.eks som takk for innsatsen i klubben.

Dette ble desverre ikke gjort , noe som igjen er årsaken til denne tråden. Skjønner??

Hva DGH måtte finne på blander jeg meg ikke opp i da jeg ikke er medlem!, men applauderer heller opplegget deres!!

Kanskje du skal prøve å se ting litt mindre snevert i fremtiden? :idea:
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

KLubben har merket seg? Tror du det er mange plasser der publikum blir igjen lenge etter at et nedrykk er i boks?? Er vel adm minste bekymring såfremt du ikke har info som vi andre dødlige ikke har!

Og hvorfor skulle en markering før siste opptreden på Myra være dumt? Den håper jeg du kan forklare litt nærmere :)
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Nokia wrote:Tatt helg eller???
ja, selvfølgelig :D
Nokia wrote:Poenget mitt som alle andre enn du skjønner er at Klubben kunne gitt de aktuelle spillerne en Hyllest i forkant av kampen, litt blomster f.eks som takk for innsatsen i klubben.
Synes dette ville gitt feil signal. Kvalik-kampen ville jo blitt siste kamp for disse spillerne. Var det bare jeg som skjønte det? Flott! men samtidig litt trist...
Nokia wrote:Dette ble desverre ikke gjort , noe som igjen er årsaken til denne tråden. Skjønner??
skjønner :wink:
Nokia wrote:Hva DGH måtte finne på blander jeg meg ikke opp i da jeg ikke er medlem!, men applauderer heller opplegget deres!!
Takk! Takk! Men dette var ikke noe opplegg. J-feltet stod igjen og hyllet spillerne. Er usikre på hvor mange andre felt som var befolket når det næmet seg 25 min. etter kampslutt?
Nokia wrote:Kanskje du skal prøve å se ting litt mindre snevert i fremtiden? :idea:
Mine øyne ser nok litt snevert. Det er til og med mulig de er litt subjektive. Skal prøve å skjerpe meg.

EDIT: Tror FK Bodø/Glimt har tenkt å ta en middag etter kampen på Ullevaal på front(?). Og så veit jeg de skal ha en markering foran DGH-festen (5.nov.?)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Opplegget som refereres til ligger i konteksten arr som dere skal ha.

Når det kommer til hva J-feltet presterte etter kamp , skulle det vel nesten bare mangle. Supporterklubber gjør nemlig slike ting!
Ser du til resten av feltene ligger de etter hva jeg kan skjønne på dette punkt ganske så likt med lands-gjennomsnittet. Tror ikke det er mange klubber som ville hatt mange mennesker igjen etter ett nedrykk, tar jeg feil?
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Mon tro hva Kjølner og Paulsen føler når de ikke får en verdig avskjed etter trofast tjeneste i klubben?? Dette er skammelig av klubbledelsen..
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kunne ikke vært stort mer enig! Flaut og enda en grunn til at gutteklubben Grei bør skiftes ut til fordel for nye kluter som kan sette igang en fornyings prosess slik at vi moser gjennom 1 div og rett opp der vi hører hjemme
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Tror nok Nokia mener at det burde vært noe som enkelt som at de bare blir ropt opp av speaker og fått blomster og stående applaus fra hele publikum (eller de som orket selvsagt). Noe jeg sier meg helt enig i. Om vi så håpet på at kvalik skulle være siste kamp, så kunne sikkert den evig morsomme speakern funnet en fin vri på det ;)

Men men, de fikk hvertfall takk fra supporterne!
Una mas cerveza.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Takk ! Endelig en som skjønner det .

Og selvsagt var det supert av supporterne å stå igjen for å gi trøst og støtte :!:
Glimt1916
Posts: 5638
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Wed May 11, 2022 12:07 pm, edited 1 time in total.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Glimt1916 wrote:hadde de tatt avskjed og vi hadde fått kvalik ville folk sagt at klubbledelsen hadde dumma sæ ut, og at det va utrulig pinlig, og nok ett eksempel på kor udugelig de e osv.
Takk ! Endelig en som skjønner det. :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Dere har nok et lite poeng der, synd Dalers ikke er så god å forklare :blå

Men jeg betviler uansett at dette var årsaken til at ingen markering ble gjennomført. Tror heller at det var en stille protest siden både kjølner, olsen og paulsen drar på en litt kjip måte.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Nokia wrote:Dere har nok et lite poeng der, synd Dalers ikke er så god å forklare :blå
Tja... synes Glimt1916 og jeg ikke var såå langt unna hverandre. Det handler like mye om å forstå som det å bli forstått :wink:
dalers wrote:
Nokia wrote:Poenget mitt som alle andre enn du skjønner er at Klubben kunne gitt de aktuelle spillerne en Hyllest i forkant av kampen, litt blomster f.eks som takk for innsatsen i klubben.
Synes dette ville gitt feil signal. Kvalik-kampen ville jo blitt siste kamp for disse spillerne. Var det bare jeg som skjønte det? Flott! men samtidig litt trist...
Glimt1916 wrote:hadde de tatt avskjed og vi hadde fått kvalik ville folk sagt at klubbledelsen hadde dumma sæ ut, og at det va utrulig pinlig, og nok ett eksempel på kor udugelig de e osv.
EDIT: ca.100 ganger
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Og ikke minst ha et større aspekt på synsvinkler. Firkanter liker jeg ikke vettu :twisted:
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Hverken Kjølfner eller Paulsen fikk seg Oslotur denne gangen

http://www.an.no/glimt/article1801801.ece
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

J I P wrote:Hverken Kjølfner eller Paulsen fikk seg Oslotur denne gangen

http://www.an.no/glimt/article1801801.ece
Faen!!

Jeg som ville ta farvel med Paulsen.. Dette var en liten nedtur, men laget kommer alltid først.
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Kult! Da kan vi hyll de unge spilleran for framtia! Tænk dæ kor vill Imingen blir om han scora! Eller Brenes! Bli jo å tilt i vinkel :lol:
Una mas cerveza.
Post Reply