Spillertråd Willis Forko

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Champ »

Får bare ønske Forko lykke til. Blir spennende å se hva han kan få til etter bare noen få treninger med laget.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Snorreth »

Fant denna:
"Salt Lake's controlled game frustrated Madrid for some stretches in the first half; it was the best ball possession Salt Lake had put together all season. But in the 45th minute, Antonio Cassano was pulled down from behind, in the penalty area, by Salt Lake's Willis Forko.

On the subsequent penalty kick, Van Nistelrooy shot to the right as Garlick dove to the left and Madrid went ahead 1-0."

- Men jeg ønsker først og fremst at vi har gjort et godt kjøp!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Trapattoni »

Snorreth wrote:Fant denna:
"Salt Lake's controlled game frustrated Madrid for some stretches in the first half; it was the best ball possession Salt Lake had put together all season. But in the 45th minute, Antonio Cassano was pulled down from behind, in the penalty area, by Salt Lake's Willis Forko.
Pøh! Filming....
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Novi »

Novi wrote:La oss håpe han slår til, blir sett på som TLs beste venstreback, og drar 2 mill til FC København ved sesongslutt. Alle er selvsagt glade, for hadde vi ventet 3 mnd til ville han gått gratis.

Hurra for 1-års-kontrakter.
Nei, skråstreken, du hørte det først her ;)
Una mas cerveza.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Snorreth »

Trapattoni wrote:
Snorreth wrote:Fant denna:
"Salt Lake's controlled game frustrated Madrid for some stretches in the first half; it was the best ball possession Salt Lake had put together all season. But in the 45th minute, Antonio Cassano was pulled down from behind, in the penalty area, by Salt Lake's Willis Forko.
Pøh! Filming....
Etter å ha klikka mye pause og play, så ser det ut som holding i trøya, jeg ser hvertfall ikke noe føtter som treffer Cassano. Cassano er jo reine Sead Ramovic når han ruller.
Rett dømt, tror jeg.

EDIT: Meget usikker når jeg zoomer inn.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Kenneth »

Link?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Snorreth »

mms://a1503.v115042.c11504.g.vm.akamaistream.net/7/1503/11504/v0001/mlbmls.download.akamai.com/11504/2006/open/gp/08/081206_rmdrsl_gp_350.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Kenneth »

Snorreth wrote:mms://a1503.v115042.c11504.g.vm.akamaistream.net/7/1503/11504/v0001/mlbmls.download.akamai.com/11504/2006/open/gp/08/081206_rmdrsl_gp_350.wmv
Haha, skulle til å si at det eneste jeg klarte å se ut av klippet med den kvaliteten, var at de var på den høyre banehalvdelen (og lurte fælt på hvordan du klarte å se om det var straffe eller ikke) :mrgreen: Men så kom det en replay av straffesituasjonen etter målet...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Snorreth »

Gjorde det? :oops:
Jeg zoomet inn og pauset, play hele tiden :oops:

... og spolet tilbake.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by J I P »

Er han spilleklar nå? Dvs. at alle signaturene - inkls. den fra det Canadiske forbundet er på plass?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Frodo Baggins »

J I P wrote:Er han spilleklar nå? Dvs. at alle signaturene - inkls. den fra det Canadiske forbundet er på plass?
ifølge dagens AN så er han ikke klar, klareringen fra det canadiske forbundet er ikke kommet. Men i følge Ernst Pedersen så har man opsjon på en underskrift så dette går nok i orden... :-)
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Kenneth »

Frodo tar feil. Det er en opsjon på at det kan være en opsjon til å få en underskrift!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Kesseboy »

Frodo Baggins wrote:
J I P wrote:Er han spilleklar nå? Dvs. at alle signaturene - inkls. den fra det Canadiske forbundet er på plass?
ifølge dagens AN så er han ikke klar, klareringen fra det canadiske forbundet er ikke kommet. Men i følge Ernst Pedersen så har man opsjon på en underskrift så dette går nok i orden... :-)
Siste nytt i saken er at Morten Kræmer personlig har besørget underskriftens ankomst. Morgan Andersen skal visstnok ikke være involvert. :mrgreen:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by MhepA »

Er Willis Forko nr. 42? :shock:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Snorreth »

Det er vel 5 han har fått?.... ....
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by liverglimt »

Kanonkamp i dag. Takk for at du kom til oss!
@liverglimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Larsen »

Etter knapt å ha rukket å trene med laget så er jeg skikkelig imponert over karen. Fortsetter dette fremover er det vel ingen grunn til å vente så veldig lenge med å signere lengre kontakt.

En meget hyggelig overraskelse :)
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Cheese Smirnoff »

Til å ha spilt fotball i Nord-Amerika, overrasket han meg positivt. Litt varmere i Glimt-trøya, og vi glemmer alt om Miller.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Kenneth »

Cheese Smirnoff wrote:Til å ha spilt fotball i Nord-Amerika, overrasket han meg positivt. Litt varmere i Glimt-trøya, og vi glemmer alt om Miller.
Miller who?! :mrgreen:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
ingen87
Posts: 7043
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by ingen87 »

God defensivt, virker utrygg offensivt :shock: Neida hehe.. Er vell veldig logisk i ny klubb, leverte over forventningene mine ihvertfall, selv med noen ruskete fraleveringer! :)
Førr Evig!
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Novi »

På bakgrunn av kampen i dag vil jeg si at Willis fremstår som en meget god backup og utfordrer til Imingen.
Una mas cerveza.
RS2-Gti

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by RS2-Gti »

Larsen wrote:Etter knapt å ha rukket å trene med laget så er jeg skikkelig imponert over karen. Fortsetter dette fremover er det vel ingen grunn til å vente så veldig lenge med å signere lengre kontakt.

En meget hyggelig overraskelse :)
I følge ledelsen, passer vel ca 370 dager bra før man skriver ny kontrakt. Så fremst han overbeviser. Dersom han gjør det middels eller dårligere, gir vi han ett års ekstra kontrakt om en måneds tid, i god Vegard Sannes ånd!
User avatar
Pudde
Posts: 131
Joined: Mon Aug 15, 2005 11:02 pm
Location: Rognan

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Pudde »

Forko imponert meg stort etterhvert. Etter en litt famlende start spilte han seg STORT opp utover kampen. Han minte litt om Celestine Babayaro. Rask, oppofrende, taklingssterk m.m. Gi denne mannen en god og lang kontrakt. Tenkt at han kun hadde noen få dagers trening med laget. E e imponert.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Larsen »

Jeg lurer på hvordan VG forsvarer 3`ern de serverer Willis...
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd Willis Forko

Post by Knuta »

Pudde wrote:Forko imponert meg stort etterhvert. Etter en litt famlende start spilte han seg STORT opp utover kampen. Han minte litt om Celestine Babayaro. Rask, oppofrende, taklingssterk m.m. Gi denne mannen en god og lang kontrakt. Tenkt at han kun hadde noen få dagers trening med laget. E e imponert.
Det er vel først nå i bortekampen mot Lyn, hvor Glimt vil bli sterkt presset at vi får se kvalitetene(eller manglende) til Forko. Mye positivt men også en del slurvefeil i første kamp. Jeg er ikke helt overbevist enda. Synes derimot at Rønning og Alo var meget gode.
Post Reply