Guttelagene i Ghotia Cup

Forum for Ungdomsavdelingen til B/G.

Moderator: Sulliken

Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Guttelagene i Ghotia Cup

Post by Rodriques2 »

Bodø Glimt Gutter 1 og Gutter 2 var i Ghotia Cup 2006 og gjorde det egentlig helt greit.

Gutter 1 ble slått ut av Cruz Azul, som omtales som verdens beste guttelag i 16delsfinalen i a-sluttspillet.

Gutter 2 ble slått ut i b-sluttspillet etter å ha tapt en kamp i 32dels finalen mot et svenskt lag.


hvis noen vil vite noe om gutter 2 sine prestasjoner sånn individuelt eller i enkelt kamper så er det bare å spørre, har selv spilt kampene for g2 =] ( eventuelt Glimt 1 mot Cruz Azul)
Last edited by Rodriques2 on Mon Jul 24, 2006 8:25 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Var det dere som var på Mosskampen?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Sulliken wrote:Var det dere som var på Mosskampen?
Noen av oss, ja . hvordan det?
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Vi gule supportere ;) stusset litt på blå shorts, hvite overdeler med Glimtlogo ( og "glimttalenttrykket" på fremsiden) og Glimtsupportersanger som vi ikke har hørt før..

Dere var flinke å juble, da :)


EDIT: jeg var bare nyskjerrig.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Sulliken wrote:Vi gule supportere ;) stusset litt på blå shorts, hvite overdeler med Glimtlogo ( og "glimttalenttrykket" på fremsiden) og Glimtsupportersanger som vi ikke har hørt før..

Dere var flinke å juble, da :)
det var gutter 1 som var der, direkte med buss fra göteborg.
6 timer venting på gardermoen er ikke noe phun :/
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

God timing, da.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Sulliken wrote:God timing, da.
_NØYE_ planlagt ;)
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Sulliken wrote:og Glimtsupportersanger som vi ikke har hørt før...
Nå blei jeg nysgjerrig her....
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Det virket som det var noen som foreldrene hadde snekret i sammen. For min del, da jeg skulle "hive meg med", Oppdaget jeg at denne sangen har jeg ikke hørt før. Jeg tok en titt rundt meg, og vi var flere spørsmålstegn som sto der. Glemte jo beint av kampen.

Hørtes forøvrig bra ut, så med litt kreaktiv dektektivarbeid, får man nok lært seg den ;) Rodriguez kan jo begynne å ta noen telefoner....
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Sulliken wrote:Det virket som det var noen som foreldrene hadde snekret i sammen. For min del, da jeg skulle "hive meg med", Oppdaget jeg at denne sangen har jeg ikke hørt før. Jeg tok en titt rundt meg, og vi var flere spørsmålstegn som sto der. Glemte jo beint av kampen.

Hørtes forøvrig bra ut, så med litt kreaktiv dektektivarbeid, får man nok lært seg den ;) Rodriguez kan jo begynne å ta noen telefoner....
hihi!" hørtes den sør-afrikansk ut kansje? :D
vi bodde på hotell med noen fra johannesburg , og de lærte oss noen kule sanger ;P
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Post den inn på "nye sanger"-tråden...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

er så mye forskjellige, altså. sang de på norsk? var det sånn rytmisk klapping inni mellom?
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

De sang på norsk og sangen inneholdt Bodø/Glimt (naturlig nok). Noe spesiell klapping vet jeg ikke om det var..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

Sulliken wrote:De sang på norsk og sangen inneholdt Bodø/Glimt (naturlig nok). Noe spesiell klapping vet jeg ikke om det var..
hmms. hvilken omgang , i begynnelsen eller slutten osv?
var ikke der selv, jeg, så må spørre noen av vennene mine om det
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Rodriques2 wrote:var ikke der selv, jeg, så må spørre noen av vennene mine om det
Og hvis du, Rodriques2, har lyst til å videreformidle laget om at det er hjertelig velkommen på J-feltet og Horden så må du gjerne det :wink:

Å stå blant Horden kan være en barriere. Å stå blant DGH Sør er jo en start. Nå virker ikke skrittet så langt å ta på Myra.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

dalers wrote: Å stå blant DGH Sør er jo en start. Nå virker ikke skrittet så langt å ta på Myra.
Skjerpings, Dalers. Du vet MEGET godt at det ikke er DGH SØR, men GLIS, Glimt I Sør
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Sulliken wrote:
dalers wrote: Å stå blant DGH Sør er jo en start. Nå virker ikke skrittet så langt å ta på Myra.
Skjerpings, Dalers. Du vet MEGET godt at det ikke er DGH SØR, men GLIS, Glimt I Sør
Ja og det er for meg helt uiforståelig... melder meg f.eksempel ikke inn i GIM.. Det burde bare være en samlet supporterklubb, så kan det som nå heller være avdelinger. Det er jo dog bare min mening
Tippeliga 2015
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

FSHelgeland wrote:Det burde bare være en samlet supporterklubb, så kan det som nå heller være avdelinger. Det er jo dog bare min mening
My point exactly, men det er nå bare min personlige mening...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

dalers wrote:
Rodriques2 wrote:var ikke der selv, jeg, så må spørre noen av vennene mine om det
Og hvis du, Rodriques2, har lyst til å videreformidle laget om at det er hjertelig velkommen på J-feltet og Horden så må du gjerne det :wink:

Å stå blant Horden kan være en barriere. Å stå blant DGH Sør er jo en start. Nå virker ikke skrittet så langt å ta på Myra.
heh. det koster jo penger? tror de som drar på kampene er ganske godt fornøyd med å sitte gratis på toyota, hvis de slipper dugnad :P
MEN jeg kan godt si ifra på neste trening. ( 8 august) ;P
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Det her har jo blitt diskutert mange ganga før.. Da kan jo heller alle opptre som våksne og siviliserte folk.. Og godta sakens tilstand.. Og heller gjør det beste utav det =)
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Tipper dere får lov å stå sammens med DGH, selv med Toyotabilletter..eller hva du sier Dalers?
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Rodriques2
Posts: 540
Joined: Tue Mar 09, 2004 3:19 pm
Location: Leiden, Nederland

Post by Rodriques2 »

mester wrote:Tipper dere får lov å stå sammens med DGH, selv med Toyotabilletter..eller hva du sier Dalers?
det hadde antakeligvis vært mulig å dra med seg noe folk ditover!:D
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

mester wrote:Tipper dere får lov å stå sammens med DGH, selv med Toyotabilletter..eller hva du sier Dalers?
D e vel litt opp til Glimt, og ikkje dalers:p
Ækte nordnorsk stolthet!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

mester wrote:Tipper dere får lov å stå sammens med DGH, selv med Toyotabilletter..eller hva du sier Dalers?
Det tipper jeg også. :wink:
Taskeladdn wrote:Det her har jo blitt diskutert mange ganga før.. Da kan jo heller alle opptre som våksne og siviliserte folk.. Og godta sakens tilstand.. Og heller gjør det beste utav det =)
Jeg er verken våksen (Ravispråk) eller sivilisert, men gjør det beste ut av tingenes tilstand :wink: Mitt tips er at vi får inn konsesjonssøknader på DGH avdelinger om ikke lenge. Spennende tider for DGH dette, men det er en heelt annen debatt i en annen, gammel tråd :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Skriket wrote:
mester wrote:Tipper dere får lov å stå sammens med DGH, selv med Toyotabilletter..eller hva du sier Dalers?
D e vel litt opp til Glimt, og ikkje dalers:p
Men Dalers er så tungt inne i systemet at han fikser det ;P
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Post Reply