LIVERPOOL 2019/20

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

Noen som trur Torres gleda sæ til å stikk i januar?

http://www.twitvid.com/OHVVL
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Tviler jo ikke akkurat på at han gleder seg, er det noe jeg ser som sannsynlig så er det at Torres drar. Hvorfor skal han gidde mere i Liverpool, han har blitt lovet gang på gang at ting skulle bli bedre å nå skulle vi bli tittelutfordrere men det ender opp med å bli verre å verre... Nå har vi også en manager som det ser ut til at torres ikke helt liker... Carra var jo en smule forbannet på sidelinja i går når ikke en gang kyrgiakos var ferdig oppvarma og klar..
You'll Never Walk Alone
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

Ser at fleire på nettet skriv at Torres bare e overtorisk og aldri ser på straffan som motstanderen tar. Håpa det stemmer :)

Jovanovic har scora sitt første mål for Liverpool borte mot Steaua i dag. Formen i Europa league e bra. Kanskje fleire unggutta bør få sjansen i PL også?
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Parelius »

Formen er god? 1-1 mot Steaua er langt fra godkjent fra min side.
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Kan vell ikke si meg enig i at formen i Europa er god, det er til tider forferdelig dårlig spill så kampene er stort sett en lidelse å se. At de går videre og har vunnet en del kamper er ene og alene for at motstanden har vært ræva og det skulle bare mangle om vi ikke gikk videre.
Kan ikke se at noen av ungguttene har vist noe særlig som skulle tilsi at de fortjener å spille i PL, Kelly er vell den eneste som har imponert meg.
You'll Never Walk Alone
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

Vel når æ skreiv dette va det pause og Liverpool leda 1-0.

Du har sett alle kampan og mein at fks. Shelvey ikke har imponert? Da e vi i hvert fall uenig. Kelly, Shelvey & Pacheco burde få fleire sjansa i konkunranse med spillera som Konchesky, Poulsen, Meireles, Jovanovic, Babel & N'gog.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

Forøvrig e det fint at noen hold Hodgson i øran sånn at han gir de unge spilleran sjansa. Han e ikke akkurat kjent for det.

I følge Frode Olsen e disse uttalsesan "ufattelig morsom". Personlig syns æ de e litt foruroligende :
"I am really happy that you joined the trainingsession. First of all you seem like a decent player. But most important, today I was not the fatest one on the trainingsfield." (Til juniorspiller Trygve Aase Lunde som deltok på A-treningen)

" I couldn´t care less about that Micky Mouse tournament" (Sagt til treneren for juniorlaget som stolt ville vise frem pokalen fra en eliteturnering de hadde vunnet)

"All you get from young players is relegation" (Til ledelsen som hintet frempå at han hadde spennende spillere i egne rekker)
http://frodeolsen.tv2blogg.no/article1745859.ece
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Sorryy at jeg glemte Shelvey, han har imponert meg men fortsatt mener jeg han kun passer til innhopp i PL kamper som vi kontrollerer. Midtbanen burde ideelt sett bestått av Meireless og Gerrard mens Cole spilte venstre og Kuyt eller Maxi høyre. Eventuelt Torres på topp med Maxi like bak.
Unguttene bør få sjangsen og der har Europa vært den beste plassen å matche de, den som jeg mener er nermest førstelaget er Kelly! Han imponerte meg noe voldsomt mot Chelsea, og hvorfor Carra har spilt høyreback mens Glenn Johnsen har vært skadet fatter jeg bare ikke! Kelly hadde tatt rollen med glans så kunne Carra holdt seg på den posisjonen han kan spille. Pacheco mener jeg ikke har vist stort, vet han besitter et stort talent men han har vist for lite. Håper Suso kan få sjangsen, han har jeg enormt troen på!
Det er på tide det kommer fram noen fra junioravdelingen som virkelig griper sjangsen og som blir den neste Gerrard, Owen, Fowler, Murphy osv.. Det har ikke vært stor vi har produsert tidligere og jeg synes det har blitt for mye utenlandske spillere og litt for lite engelskmenn på akademiet i det siste. Gledelig med Kelly, Shelvey, Eccelstone osv som kommer som et skudd !

Når det gjelder Konchensky, så fatter jeg ikke hva den gjøken gjør på venstrebacken vår. Han er komplett udugelig, har prøvd å gi han sjangsen å se det ann men det blir jo faen ikke bedre. Vi har ikke hatt en brukbar venstreback siden Riise var i klubben. Etter han dro ble det bare ræva, Dossena, Insua, Aurelio og Konchensky... Alle totalt skuffende! Vi hadde en vanvittig solid forsvarsfirer når vi hadde Finnan/Arbeola-Carra/Hyypia/Agger-Riise/Aurelio Aurelio var grei nokk som backup for Riise.

Desom man setter sammen de beste spillerne vi har hatt de siste 5 årene og sammenligner med dagens lag så er vi bra mange hakk ned i forhold

Keeper: Reina
Forsvar: Arbeola, Hyypia, Carra, Riise
Midtbane: Garcia, Alonso, Macherano,Benayoun
hengende spiss: Gerrard
Spiss: Torres
Crouch var en god spiss å ha i troppen dersom feks Torres hadde blitt skadet eller man kunne spilt 4-4-2 og med Torres og Crouch. Keane skulle jeg gjerne likt å sett litt lengre i Liverpool, men det ble jo en av Benitez flopper kanskje mest pga Benitez... :tenk

Vell, dette laget er i mine øyne milevis bedre enn:

Keeper: Reina
Forsvar: Johnsen, Carra, Skrtel, Konchensky
Midtbane: Kuyt, Meireless, Lucas, Maxi
Spiss: Ngog og Torres.

Eventuelt Gerrard/Cole som hengende spiss når de er skadefri..
Bra forskjell på lagene, kvaliteten og verdien.
You'll Never Walk Alone
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Cheese Smirnoff »

Når man ser hva Benitez steller i stand i Inter, innser vel de fleste at å stole på Rafa ikke var det lureste man gjorde?
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

På direkte oppfordring fra John W. Henry har noen laga en blogg med formålet å plukk opp alle transferryktan rundt Livepool for å så kunne regne ut kor mange prosent som end opp med å stem. Kan bli interessant selv om det faktum at en spiller ikke bli signa langt fra betyr at klubben ikke har vært interessert.
The number of daily LFC rumors is astounding. Someone should start a blog keeping track of the actual percentage that end up being true.
http://twitter.com/#!/John_W_Henry

http://redrumourslfc.blogspot.com/
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Torres ikke med mot Villa grunnet fødsel..
Babel på topp sammen med Ngog, gruer meg allerede :?
Dersom ikke det blir seier mot villa så må snar Hodgson sin skjebne være beseilet.
You'll Never Walk Alone
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

talfh wrote: Babel på topp sammen med Ngog, gruer meg allerede :?
:D
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Kesseboy »

Tror man må være Liverpool-supporter for å finne dette underholdende :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

Nåja, trur nok en og anna birminghamsupporter kosa sæ også :wink: Flott mål av maxi og flott målgivende av ngog
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Kesseboy »

Godt poeng!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Nei de gjorde det jo bra, men man vet ikke hvor mye man skal legge i den seieren.. Samme som mot West Ham, motstanderen er fryktelig dårlig, derfor vinner Liverpool greit. Mot motstandere som kjemper og vill vinne så sliter vi enormt............. Klarer ikke å like Hodgson uansett om vi vinner :roll:
You'll Never Walk Alone
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

Villa va fryktelig dårlig ja. Om denne kampen e i nærheten av å vær representativ for dem så slit Houllier skikkelig. Personlig skjønna æ ikke koffør Villa henta han inn.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Det som jeg fryktet skjedde, vi vant mot et fryktelig dårlig Villa så tapte vi mot et Newcastle som ville vinne!
Tapte helt og holdent fortjent og det var skrekkelig å se kampen... En del spillere utmerket seg forferdelig negativt, Lucas, Maxi, Konchensky, Skrtel og kyrgiakos!
Forsvaret som faktisk har vært en fantastisk lagdel i Liverpool i mange år, er så totalt ute å kjøre så det går ann!
Hvor lenge skal Konchensky få spille? Mannen er jo en vandrende katastrofe å nå er det faen meg på tide han blir satt på benken.

Roy Hodgson evner ikke til å gjøre en dritt fra linja, byttet skjer ikke for Ngog blir skadet og der i fra og ut skjer det ikke mere... Han sitter jo på linja som en jævla tosk! Nei send Hodgson på døra og jeg mener de kan sende Sammy Lee samme veien.
Den berømmelige listen som Purslow hadde gitt Hodgson var jo forsåvidt ganske rett... Spillere han burde kvittet seg med, men Hodgson hentet inn flere spillere som faktisk var verre enn noen av de som stod på lista :roll:
You'll Never Walk Alone
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by liverglimt »

Liverpool vinner sjansestatistikken og burde satt flere sjanser. Hvem har skylden? Jeg er enig i at Hodgson burde forsvinne, gjerne Lee i samme slengen. Derfra til å gi dem skylda for at Torres bommer fra 6 meter +++ av spolerte sjanser det er langt over hva selv jeg kan klare å mene.

Dagens mann er uten tvil Meirelis, han passer hit og dit med stor sikkerhet. En umotivert Torres burde vært tatt av banen etter 60 min. Kanskje han sågar burde startet på benken for å gi han en nesestyver.

Lucas, Kyrgiakos og til dels Johnson blir offer for sine elendige lagkamerater i dag. Rodriquez burde ha blitt byttet ut tidligere, og der er det eneste vi kan henge lagledelsen for, de evner ikke å ta tak når det ikke fungerer.
@liverglimt
mangkhut
Posts: 52
Joined: Sun May 25, 2008 7:43 am
Location: Oslo

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by mangkhut »

Whats the score scousers, whats the score?
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by Glimt1916 »

liverglimt wrote:
Dagens mann er uten tvil Meirelis, han passer hit og dit med stor sikkerhet.
Bortsett fra noen horrible feilpasninga. Bare flaks at den eine ikke endte med mål mot.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by liverglimt »

Jepp, helt riktig, men alle vil gjøre noen feil og Meirelis var den på LFC som gjorde minst feil. Med ett litt bedre mannskap så ville de feilpasningene ikke vært tilstede for da ville de andre vært på sine plasser... :)
@liverglimt
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Nå skal jeg ikke forsvare Torres for han har ikke vært på topp, men han har jaggu ikke fått mye til hjelp! Han får lite fine pasninger å jobbe med.
At Torres bommer på 1 100% sjangse er så det, det kan skje og man er avhengig av et helt lag som fungerer!

Hodgson skal lede, motivere og skape et godt lag! Han evner ingenting, ikke noe får han til... En vandrende katastrofe som de fleste begynner å få veldig nokk av
You'll Never Walk Alone
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by talfh »

Sitat : Hodgson...
Jeg har ingen frykt eller bekymringer. De nye eierne har vært veldig klare. De har sagt de vil være her på lang sikt og ønsker å være tålmodige. De er klar over at det vil ta tid og at vi ikke kan snu dette over natten. De er også klar over at det laget vi spiller med ikke er et lag jeg har hentet inn. Derfor er jeg ikke bekymret over min situasjon.
Altså, nå er det vell Hodgson som har solgt noen bra spillere og som har kjøp inn noen totalt ræva spillere...
Kan ikke komme å si at dette er rafa sitt lag, for laget som rafa avsluttet fjoråret med er bedre enn det laget som spiller i år.
You'll Never Walk Alone
ingen87
Posts: 7043
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2010/2011

Post by ingen87 »

...... 2 sjansa på Anfield..
Førr Evig!
Post Reply