Hvem Håper du vinner Cupfinalen?

Moderators: Sulliken, Larsen

Hvem Ønsker du skal Vinne cupfinalen

Poll ended at Mon Nov 07, 2005 9:59 pm

Molde - Tornekrattet har vært veldig hyggelige de gangene vi har vært der
24
80%
Lillestrøm: Uwe Røsler sier om Glimt: Det er motbydelig at de gjør det, veldig usportslig at de ikke stiller sitt beste lag for å gi Lyn ordentlig kamp. Det sier mye om karakteren til Glimt som lag, mener LSK-trener Uwe Rösler.
6
20%
 
Total votes: 30

J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Hvem Håper du vinner Cupfinalen?

Post by J I P »

Enkelt spørsmål.

Hvem ønsker du skal vinne Cupfinalen?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Det gjør Tufte IL, resten er tapere.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Håper på Molde, både fordi jeg egentlig ikke har noe imot Molde som klubb, fordi jeg absolutt ikke liker LSK og fordi moldensere virker som greie folk..
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Spiller ingen stor rolle for meg hvem som vinner egentlig, begge lagssupportere er forsåvidt hyggelige.

Lsk treneren kan umulig ha mye kjennskap til saken når han kaller det motbydelig, det er jo ikke akkurat krise om Glimt gjør et bytte fra sist kamp.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Larsen wrote:Spiller ingen stor rolle for meg hvem som vinner egentlig, begge lagssupportere er forsåvidt hyggelige.

Lsk treneren kan umulig ha mye kjennskap til saken når han kaller det motbydelig, det er jo ikke akkurat krise om Glimt gjør et bytte fra sist kamp.
Må virkelig lure på om Røsler har store personlige problemer når han klarer å lire av seg at det er motbydelig av Glimt å bytte én (1) spiller fra den livsviktige kampen mot Start. For en latterlig klovn.
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

For ikke å nevne at LSK var med på å sende oss ned (ja, vi spilte dårlig mot dem, men likevel).. Nytter ikke å klage på at Glimt gjør det beste ut av situasjonen når vi nå først har havnet her, ved å la uerfarne spillere få prøve seg..
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

*host*Arild Sundgot*host*
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Alt foran ufyselige Lsk, med sin arrogante, blærete trener..
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hehe... Har virkelig tysker'n sagt det?
User avatar
dr.mojo
Posts: 281
Joined: Mon Mar 28, 2005 7:25 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by dr.mojo »

Ja..når vi rotet det til for oss selv slik vi gjorde,så hadde jeg håpet på en hjelpende hånd fra LSK. De kunne sågar kjempet om gullet ved å vinne over de andre bunnlagene,men det klarte de seff ikke. Tysker`n er en merkelig skrue ja. Har litt sansen for kanarifansen da,syns de er gode,lager mye liv og har sanger det virkelig er trøkk i..men her er tysker`n virkelig på bærtur.
Byråkratiets formål er å kompensere for inkompetanse og manglende disiplin. Et problem som forsvinner av seg selv hvis man har de rette personene om bord.
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Æ håpa på Molde! Av ulike grunna egentli. Va i molde i fjor å det va så mange hyggelige moldensera der. Blei skikkelig godt tatt i mot av alle når vi va der siste serierunde i fjor. Krattet-T1N-Tifo e bare et godt eksempel på en hyggelig moldesupporter. Han kommer med konstruktive innlegg på forumet, i motsetning til andre lags supportera som operera her inne.

I tillegg hjelp ikke LSK-trenerns uttalelsa, viss d e sånn at han kun sikta til skiftningan på laget. Men om han sikta til at Kjølner og Paulsen e utelatt helt fra troppen kan æ nesten vær litt enig.. D e flaut at de to ikke e med til Oslo. Men d e en helt anna historie som taes opp i en anna tråd :)
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Wed May 11, 2022 12:08 pm, edited 1 time in total.
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Enkelt spørsmål. Enkelt svar :wink:
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Lsk håper jeg på i hvertfall :D
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Nja, hadde jeg trent LSK hadde jeg sikkert irritert meg vannvittig over samme saken!!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Hadde Uwe Rösler vært i samme situasjon hadde han sikkert gjort det samme :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Enig med Rösler.. Glimt skulle ha latt det beste laget gå ut på Ullevaal..
Det Ola står igjen med etter denne kampen er vell 0 ideer og 6 problemer...
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Enig med Rösler.. Glimt skulle ha latt det beste laget gå ut på Ullevaal..
Det Ola står igjen med etter denne kampen er vell 0 ideer og 6 problemer...
Ikke helt enig der... synes d va veldi viktig at en mann som Ruben Imingen fikk start i går. Han viste sæ om en mann førr framtida. D e viktig førr hannes motivasjon og utvikling å få en kamp på eliteserienivå, og når kampen ikke betydde no i d hele tatt allikavel så koffer ikke? Snakka me en del av spælleran i går, og de fortalte mange at de hadde hatt problema me å motiver sæ til kampen i går. D skjønna æ godt, når man ikke har nåkka å spæll førr. D spælla jo ikke akkurat noen rolle om vi hadde tapt 3-0 eller 10-0.
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
Stine
Posts: 476
Joined: Thu Mar 31, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Post by Stine »

Æ håpa at det bæste laget vinn :mrgreen: ....
....og at Molde blir det bæste laget :lol:
User avatar
Sindre
Posts: 103
Joined: Sat Feb 19, 2005 6:15 pm
Location: Lofoten

Post by Sindre »

håpa molde vinn, heilt klart...

de førrtjænt ikkje kvallikplassen...
Heia Manchester United!! Vi kan vær GLAD vi har en Edvin Van Der Saar!!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

milla wrote:
Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Enig med Rösler.. Glimt skulle ha latt det beste laget gå ut på Ullevaal..
Det Ola står igjen med etter denne kampen er vell 0 ideer og 6 problemer...
Ikke helt enig der... synes d va veldi viktig at en mann som Ruben Imingen fikk start i går. Han viste sæ om en mann førr framtida. D e viktig førr hannes motivasjon og utvikling å få en kamp på eliteserienivå, og når kampen ikke betydde no i d hele tatt allikavel så koffer ikke? Snakka me en del av spælleran i går, og de fortalte mange at de hadde hatt problema me å motiver sæ til kampen i går. D skjønna æ godt, når man ikke har nåkka å spæll førr. D spælla jo ikke akkurat noen rolle om vi hadde tapt 3-0 eller 10-0.

Vi blir YDMYKET!
En gang Glimt, alltid GLIMT!
SuperErik
Posts: 12
Joined: Mon Jun 13, 2005 2:14 pm
Location: Oslo[Vestkanten]

Post by SuperErik »

Runar Berg!!! wrote:Lsk håper jeg på i hvertfall :D
i love you :hedre
Et menneskes stolthet, i gult og sort
Har en plass i hjertet,som aldri gis bort
En usvikelig kjærlighet,en evig drøm
Selv i tap og seier,eLSKer vi Lillestrøm
Guest

Post by Guest »

Molde. Rett og slett fordi at Uve Rösler er ett rævhøl. Ikke bare klager han over hvilket lag Glimt stiller med mot Lyn (! Det skal vel han drite loggrett i...), men etter LSK sin kamp i tromsø i mai, så ble han sur for at TIL-spillerne klagde over at LSK-spillerne (med Kippe i spissen) brukte albuene og spilte farlig. Han ba de om å holde kjeft, og ikke klage på andre spillere.

Da hadde Rösler tydeligvis glemt at han selv og Frode Kippe gjorde akkurat det samme selv i serieåpningen mot Viking, der de skjelte ut Hannes Sigurdsson etter kampen av samme grunn. Idiot kaller jeg sånt.

I tillegg er han generelt sur og grinete mot journalister som ikke slikker han oppetter ryggen og sier seg 100€ enig i alt han måtte bryte ut av den tyske kjeften sin.

Når det er sagt, så tror jeg at LSK vinner finalen. Jeg er til og med ganske sikker på det. Og det gjør meg egentlig ikke noe heller, ettersom jeg heller ikke liker Molde, og en del av deres spillere, men de har en sympatisk trener.
Jellow
Posts: 96
Joined: Wed May 04, 2005 11:15 pm
Location: Nordmøre

Post by Jellow »

Kan bare hive meg på den derre at Æ HÅPE MOLDE VINN..
kanskje fordi at æ e gift med en tornekratter.. , kanskje fordi æ e blitt stuevarm på røkkeløkka...

Og til alle tifo-interesserte, følg med førut kampen!!!!!!!(blir tifo fra begge lagene...)
Glimt før evig!
(æ e dame æ)
Post Reply