Penismannen

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Penismannen

Post by Kenneth »

Jada, du leste riktig. Penismannen. Er ikke alle menn, med svært få unntak, penismenn? :tenk

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1715081.ece
Politiet i Buskerud etterlyser en sort Saab personbil som settes i sammenheng med penismannen som Carita ble utsatt for
Er det bare meg som finner dette hysterisk morsomt? :mrgreen:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Penismannen

Post by Mariasha »

Jeg lo, jeg også :mrgreen: Særdeles viktig å få med at det var ergonomisk tilpasset!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Penismannen

Post by Kenneth »

Hadde vært en enda morsommere sak om dama hadde hatt slagrefleksene innabords. Eventuelt var kjapp med saksa hun tilfeldigvis hadde i veska si :lol:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Penismannen

Post by Boombadila »

Hvorfor ser jeg for meg at dette er en sak for staff.....? :roll:
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Penismannen

Post by Bix »

Hæhæhæhæh! :mrgreen: Herlig, herlig!
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Penismannen

Post by NupiSnowJog »

Morsomt ja, men ikke et ukjent fenomen.

Politiet og dem som lager disse skurene (naf? markas venner? el) har sett seg lei på at skaphomofile og andre som vil ha litt spenning i hverdagen borer hull i veggene og har sine "stevnemøter" der. De møtes på et forum på nett og avtaler møter på disse rasteplassene.

Det var en sak for en stund siden om dette, derfor jeg kan så mye om det.

Jeg tror jeg hadde blitt så perpleks at jeg ville hylt hvis jeg hadde sett den.
ARGH!
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Penismannen

Post by Cheese Smirnoff »

NupiSnowJog wrote: Det var en sak for en stund siden om dette, derfor jeg kan så mye om det.
Flott at du stadfestet dette, da jeg begynte å lure på hvorfor du kunne så mye om emnet! :lol:
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Penismannen

Post by NupiSnowJog »

Cheese Smirnoff wrote:
NupiSnowJog wrote: Det var en sak for en stund siden om dette, derfor jeg kan så mye om det.
Flott at du stadfestet dette, da jeg begynte å lure på hvorfor du kunne så mye om emnet! :lol:
Ja, jeg følte at jeg måtte det. Fant ut det ville virke litt suspekt om jeg ikke gjorde det. haha
ARGH!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Penismannen

Post by Kenneth »

NupiSnowJog wrote:Jeg tror jeg hadde blitt så perpleks at jeg ville hylt hvis jeg hadde sett den.
Synes jeg ser det for meg; Du løper skrikende ut av båsen med hendene over hodet og skriker ett eller annet om å kunne bli gravid igjen :lol:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Penismannen

Post by NupiSnowJog »

Kenneth wrote:
NupiSnowJog wrote:Jeg tror jeg hadde blitt så perpleks at jeg ville hylt hvis jeg hadde sett den.
Synes jeg ser det for meg; Du løper skrikende ut av båsen med hendene over hodet og skriker ett eller annet om å kunne bli gravid igjen :lol:
HAHA, *hyl* en penis! Tror kanskje jeg skal gjøre det hvis jeg engang finner meg en mann, kun for å sjekke reaksjonen hans. Skoi.
ARGH!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Penismannen

Post by Los-Loco »

I følge en artikkel jeg leste en gang så skal det (utrolig nok) finnes damer som ikke bare synes det er ok å få en penis inn igjennom doveggen, men som setter så stor pris på det at de til og med med viten og vilje oppsøker spesielle steder hvor doene er godt utstyrt med hull, og det heller ikke mangler på menn på andre siden av veggen som pakker stasen sin igjennom hullene i håp om å bli godt tatt vare på der inne. "Gloryholes" tror jeg de kalte det...

Nuvel, hver sin smak! :roll:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Penismannen

Post by T1N av KT »

Hvordan fange en slik "penismann":
Det første en gjør er å ta på seg hanskene. Bruk helst latexhansker.
En har med seg et lite nøste solid hyssing, lager en hengløkke ved hyssingenden, trer den rundt kuken som kommer gjennom veggen og strammer til og fester den andre enden rundt doskåla. Ring deretter politi og journalister, gi gjerne journalistene ti minutters forsprang.
Om vedkommende har låst sin dør, åpne døren med brekkjern. Husk å ta noen bilder med mobiltelefonen for eget bruk på nettet.
krattet tifo
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Penismannen

Post by ingen87 »

Det beste har vært hvis karen har putta penisen inn ueregert, og så har det vist seg når den eregerte at hullet var for trang! Da ville tilbakegangen av blod gått sakte, og han hadde fått stått der ei stund :tenk
Førr Evig!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Penismannen

Post by Kesseboy »

Kanskje litt off-topic, men jeg feil-leste forsida på Dagbladet (eller VG) i dag. "Jente drept av dødsmannen". Jeg kunne ikke helt skjønne verken hva en dødsmann er, eller hvorfor det skulle være en overraskelse hvorfor noen ble drept av en dødsmann. Men så var det dødsmanet. Tragisk sak for øvrig.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply