Spillertråd: William Arne Hanssen

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by youron »

Endelig en del av A-laget. 3 årskontrakt. Håper han blomstrer og får spilt seg inn på laget. :klapp :klapp
Last edited by Sulliken on Mon Feb 01, 2016 6:23 pm, edited 1 time in total.
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: William Arne Hansen

Post by Garrincha »

Veldig bra. :klapp Tror forøvrig han skriver navnet sitt Hanssen.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Playmaker
Posts: 890
Joined: Thu Sep 05, 2013 6:50 pm
Has thanked: 13 times
Been thanked: 22 times

Re: William Arne Hansen

Post by Playmaker »

Hanssen ja.

Kjempekul spiller. Har et meget unikt touch, teknikk og avslutningsferdigheter!
Young Gun
Posts: 325
Joined: Sun May 18, 2008 6:41 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: William Arne Hansen

Post by Young Gun »

Gode ting! Er han spiss, og er det noen som forventer at han får noen innhopp allerede i år?
Last edited by Young Gun on Mon Feb 01, 2016 6:06 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: William Arne Hansen

Post by Vegard »

Veldig bra!

Litt pirk. Tråden skal hete:

"Spillertråd: William Arne Hanssen"
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: William Arne Hanssen

Post by Sulliken »

Rettet navn på Spillertråden.

Velkommen, måtte du bli like legendarisk som Bestefaren din.

Men bruker han begge fornavnene på daglig basis?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by FSHelgeland »

Jeg har lagt til "Spillertråd"

Gratulerer og velkommen på A-laget William. Hvis du fortsetter som i treningskampene, med å lage mål i hver kamp. Ja da kommer man ikke utenom deg når laget tas ut.
Tippeliga 2015
kimbo
Posts: 437
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:57 pm
Location: Rønvika
Contact:

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by kimbo »

Litt off topic, selvsagt en god nyhet og en spennende signering, men hvor nødvendig er det av AN å legge denne og det meste som skjer i Glimt om dagen på AN+? Begynner å bli litt lei nå..
Positivitetsmafian
Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by Larsson »

Jeg vil tro AN er hakket mer lei av røde tall i budsjettene enn du er av AN+-saker.
kimbo
Posts: 437
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:57 pm
Location: Rønvika
Contact:

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by kimbo »

Vel, kjøper ikke AN lenger mye på grunn av AN+ så.. Skal ikke dra noen lang diskusjon på det.
Positivitetsmafian
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by RaymondEngmark »

kimbo wrote:Litt off topic, selvsagt en god nyhet og en spennende signering, men hvor nødvendig er det av AN å legge denne og det meste som skjer i Glimt om dagen på AN+? Begynner å bli litt lei nå..
Larsson wrote:Jeg vil tro AN er hakket mer lei av røde tall i budsjettene enn du er av AN+-saker.
Da er det på tide at AN lager saker som inneholder mer enn et navn. Det viser dem ganske tydelig at dem ikke gjør ved å holde navnet som gissel bak betalingsmuren. Jeg har AN+ gratis igjennom familie, men selv jeg begynner å bli nokså fiendtlig instillt til lettvindtløsningene til AN. Er produktet godt nok kommer folk til å betale for det, så start der!! En telefon til far og bestefar hadde tatt noen minutter og gitt en sak som var verdt pengene. Lathanser!
Kristatistisk
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by G-s-enz »

Basert på det man har sett i treningskampene så er dette spennende. Er noe med denne karen!
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by mortsto »

kimbo wrote:Litt off topic, selvsagt en god nyhet og en spennende signering, men hvor nødvendig er det av AN å legge denne og det meste som skjer i Glimt om dagen på AN+? Begynner å bli litt lei nå..
Off topic: AN er nødt til å gjøre grep for at folk skal betale for innholdet. Antallet abonnenter går stadig nedover, og de annonsekronene de tjener på å legge ut ting åpent på nett er ikke i nærheten av å dekke det de taper på at færre kjøper avisa deres. Det forundrer meg at dere ikke ser at dette skjer (nesten) over alt. Sjekk nordlys.no, sb.no, adressa.no for å se akkurat samme utvikling. Hvis noen av dere seriøst mener dere har løsningen på hvordan avisene kan begynne å tjene penger igjen utover floskler som "de må bare lage bedre saker", så vil jeg foreslå å starte et konsulentfirma hvor dere reiser rundt og forteller den fantastiske oppskriften. Jeg lover at pengene vil renne inn hvis dere faktisk har knekket denne koden. Jeg vil også oppfordre til å heller lage en AN+ frustrasjonstråd i stedet for at denne diskusjonen skal poppe opp i stadig flere sportslige tråder.

On topic: Gratulerer så mye til WA. Har hørt så mange historier om hvor god faren kunne blitt dersom han hadde prioritert fotballen. Nå får vi se om det endelig er en ny Hanssen-æra i klubben.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by bjornage »

Med fare for å bli altfor off topic: Vi (som i brukerne) er ikke der at vi vil betale for innhold på nett enda, samtidig blokkerer vi annonsene deres, deler innhold som er bak betalingsmur og oppsøker heller nyheter fra andre steder - i hovedsak sosiale medier. Kort sagt gjør vi alt vi kan for å unngå å betale for produktet vi vil ha. Klart den tradisjonelle mediemodellen er i kraftig endring, og de sliter med å holde tritt med utviklingen ellers. VG, de klart største i Norge, er i front her med satsing på sosiale medier, TV og eget annonsenettverk - men selv VG Pluss er så lite interessant å betale for at det nå stort sett er kattevideoer, slankesaker og lettkledde damer der og.

Jeg har gått vekk fra å irritere meg for lengst. AN og Amedia ellers må tjene penger fra nettavisene ett sted, og jeg tror ikke "bedre kvalitet" (hva nå enn det er) på innholdet vil føre til flere betalende brukere. Fremtidens AN på nett blir vel en liten redaksjon som pumper ut kattevideoer, "provoserende" kronikker som clickbaits og bompenger med en annen reell nyhetssak innimellom. Litt som Bodø Nu driver på nå.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by J I P »

Gratulerer med kontrakt William

Når Julian twittrer at du er hans yndlingsspiller, da tyder det på at du er en spiller det blir spennende å følge utviklingen til.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by Sulliken »

Skjerpings, folkens!
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by Knuta »

Enig Sulliken skjerpings. William ser ut som en spiller som kan bli utrolig bra. Jeg liker at Glimt stadig får opp egne gode spillere. Men det som har vært problemet i Glimt er at disse ikke får den utviklingen når de har passert 18-19 år. Årsak helt klart for lite spilletid. Men jeg tror Bjørkan er en type som har en annen innfallsvinkel enn både JHH og Kåre hadde. Det lover bra.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by RaymondEngmark »

morsto: Det står ikke på kunnskapen om problematikken men investringsvilje i en usikker bransje. Men ja, la oss i stede snakke om WAH! :) Har jo bare sett disse to inhoppene i treningskampene, men det er noe ved han. Ser avslappet og naturlig ut på banen, som han hører hjemme der. Nå har jo klubber som Molde, Brann og Godset vært "velsignet" med unge spisstalenter som først og fremst er målscorere, får håpe det er vår tur nå. Dette er jo tiden hvor alle ønsker å bli tilretteleggere, så det blir nok bare lengre og lengre i mellom spisstalentene.
Kristatistisk
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by Gvandreassen »

Akkurat den siste der biter jeg meg merke i og. Veldig mange "fremtidige assistkonger", men ikke så mange målscorere. Tro hva det kommer av? Forkjærlighet for playmaker-angrepsspilleren som Messi, Fabregas, Rooney osv?
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by Cheese Smirnoff »

Skikkelige målscorere spisser vel ferdighetene sine inn mot avslutninger, noe som kanskje er en liten gamble for unge spillere? I Glimt er de aller fleste talentene indreløpere eller ving, som gjerne betyr spillere som har flere ulike ferdigheter uten å spesialisere seg på et enkelt område, og dermed blir mer anvendelige spillere som igjen øker sjansen for spilletid. En notorisk målscorer er vel ofte en som ikke fremstår som en veldig god fotballspiller, men trener på å være på rett sted til rett tid. Kanskje slike spillere forsvinner når man begynner å toppe lagene helt ned i smågutte-alder? Spissene snakker jo ofte om at selvtillit, og tid og mulighet til å spille på seg den, er det aller viktigste. Får man det i dagens FIFA-generasjon, og har spillerutviklerne fokus på slike spillere? Jeg vet ikke.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by FSHelgeland »

Det jeg har sett av William til nå er jo særdeles spennende. Viser at han har teknikk og finter, samtidig som han er kald når muligheten byr seg. Gutten er ung, men jeg håper han får noen innhopp denne sesongen, akkurat som jeg håper at P.Berg også får det.
Tippeliga 2015
User avatar
youron
Posts: 1601
Joined: Wed Mar 03, 2010 10:24 am
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by youron »

Blir vel innhopp i cupen først. Så tar Wiig over plassen hans på 2 laget når Glimt innser at han e over the top.
STOLT MEDLEM AV GLIS I MEDGANG OG MOTGANG BGFE!!
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by RaymondEngmark »

Gvandreassen wrote:Akkurat den siste der biter jeg meg merke i og. Veldig mange "fremtidige assistkonger", men ikke så mange målscorere. Tro hva det kommer av? Forkjærlighet for playmaker-angrepsspilleren som Messi, Fabregas, Rooney osv?
Tror det er så enkelt at de vil spille i den posisjonen dem får kjæle med med ballen. Youtubetriksene som de prøver å lære seg på fritiden handler om det har jeg inntrykk av. Når jeg vokste opp på 80 og 90 tallet var det avslutterne som var i fokus. Da var det uvanlig å stå som Arild Berg med tennisballen, i stede stod alle på 20 meter å prikket frispark.
Kristatistisk
User avatar
Vix
Posts: 744
Joined: Thu Aug 20, 2015 9:48 am
Location: Vigevano
Has thanked: 121 times
Been thanked: 119 times

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by Vix »

Godt poeng at det ikke virker så hot å skulle være målscorer for tiden. På den annen side kan jeg ikke huske at Glimt har fått fram en skikkelig bra midtspiss siden jeg begynte å følge med (1986). Tre bra spisser har vi hatt (Stjerno, Stig, Sæternes), de var ikke egenproduserte.
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Spillertråd: William Arne Hanssen

Post by RaymondEngmark »

Men det er jo først de siste årene Glimt egentlig har produsert spillere selv. Med de du nevner så var jo det helt normalt, de utviklet seg i lavere divisjoner og ble hentet til riktig tidpunkt, uten at de skulle spille i flere sesonger på B-laget. Sånn var det jo i de fleste klubber. Solskjær var en av dem f.eks. At Sakk f.eks kom igjennom Glimt handlet vel mer om at han er født og oppvokst i sentrum. Åssa f.eks er jo Innstranda-gutt. Så jeg tenker i allefall på spillere som Stjerno og Stig som egenproduserte.
Kristatistisk
Post Reply