LIVERPOOL 2019/20

Moderator: Larsen

Post Reply
User avatar
Mr Bean
Posts: 2742
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 152 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Mr Bean »

Nydelig og se på at vi vant til slutt .. :LFC
Fantastisk spill av keeper Caoimhin Kelleher :hedre
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Den andreomgangen i kveld .. Det må være noe av det mest skuffende!

ALT gikk galt. De prøvde med lange oppspill som i 1 omg. Bomma på samtlige. Prøvde å spille seg ut, klarte maks tre trekk. Byttene til Klopp var katastrofe (riktige spillere inn, men helt feile spillere ut). Til og med døballene var elendige.

Kan nesten ikke huske sist Liverpool ble sååå avkledd. Nesten så det lettet litt på tanken om at dette var Klopps siste europacupkamp. Bare nesten.
Førr Evig!
User avatar
G-s-enz
Posts: 6453
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 362 times
Been thanked: 554 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by G-s-enz »

Skal ikke undervurdere hvor jævla bra han treneren til Atalanta også er. Perfekt plan i begge kampene. Rart han ikke er aktuell for større klubber(igjen).
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Absolutt! Jeg likte og at de ikke hadde så mye italienske nykter. De kjørte folk i angrep og var ikke sånn ultradefensiv som jeg synes italienske lag har en tendens til å bli i sluttspill. Å vinne 0-3 borte på Anfield er det få som har gjort, og de gjorde det ingen andre tørr å prøve på, stå høyt og kjempe Liverpool i senk. Det funket utmerket.

Med mange spillere ute av form, så var Liverpool en skygge av seg selv i begge kampene. De klarte aldri å matche intensiteten til Atalanta. Kjennetegnet til Klopps Liverpool er høy intensitet, men vi har ikke vært i nærheten. Ikke mot United, ikke mot Atalanta, ikke mot Crystal Palace, og mye tyder på at Klopps avskjedssesong rakner og ender opp med en ligacupmedalje. Og Klopp må ta ganske mye av skylda.

Det begynte for meg med returoppgjøret mot Sparta Praha 14. mars. Vi leder 1-5 etter første oppgjør, og Klopp sender ut førsteelleveren i returoppgjøret, bare noen dager før FA-cup-kvarten mot Man Utd. I kampen mot United ble vi for første gang på mange år utspilt. Vi vinner to hjemmekamper på Anfield før vi på nytt møter United på Old Trafford. Denne ender 2-2, men her blir vi langt fra utspilt. Denne kampen ender uavgjort mer eller mindre på et mirakuløst vis 0.81-4,43 i xG. Når vi da møter Atalanta uka etter ser vi helt kaputte og tafatte ut. Mot Crystal Palace har vi på nytt over 3 xG uten å score.

Begge de kampene var helt grei, men ender med 1 poeng der vi absolutt burde og skulle hatt 6, om det ikke var for sjansesløseri fra en annen verden. Det virker som om det preger Liverpool nå. I angrep ser vi fantasiløse ut, og prøver nye konstellasjoner som ikke skaper noen ting. Selv om Darwin Nunez bommer på 99 av 100 sjanser, så skjer det mye rundt han. Gakpo? Ser ut som en fisk på land når han spiller spiss. Han ser ut som en prøvespiller i sesongoppkjøringa som ikke aner hva han skal gjøre. Luis Diaz kan finte ut hele Colombia, og likevel bomme på den siste 2 meters pasninga. For ikke å snakke om formen til Salah. Med touch som en låvedør og avslutninger som ville fått Oduro til å se god ut. Skremmende å se på, og det ser ikke ut til at han tas ut av XI med mindre han er skadet.
Førr Evig!
Knuta
Posts: 10590
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 410 times
Been thanked: 580 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Knuta »

Forresten alle engelske lag forsvant i denne runden unntatt Aston Villa som vant en heldig seier på straffespark med en ufyselig keeper som fikk 2 gule kort men ikke ble utvist.
User avatar
Mr Bean
Posts: 2742
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 152 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Mr Bean »

Det som skuffet meg bla, var andre omg : se feks allison som driver og spiler pingpongball med forsvarerne/midtbanen uten og ha en eneste formening på hvor den jævla ballen skulle hen . Ikke interesert i det hele tatt og spile ballen framover virket det som . :roll:
Skulle to at de ikke var interesert og vinne denne kanmpen ? Så får vi se hvor vi ligger på tabellen den 19 mai :wink:
:hedre
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Leste du første innlegget mitt? :lol:
Den andreomgangen i kveld .. Det må være noe av det mest skuffende!
Førr Evig!
User avatar
Mr Bean
Posts: 2742
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 152 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Mr Bean »

Jeg skrev nå om det jeg så, og så får nå du bare skrive det du vil ! :hedre
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
User avatar
Mr Bean
Posts: 2742
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 152 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Mr Bean »

GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Gratulerer med seriegull til forumeier Liverglimt, og til dere andre deilige røde forumister :D
Førr Evig!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 12243
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 4207 times
Been thanked: 1020 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by liverglimt »

Tusen takk og gratulerer tilbake! :LFC :klapp
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
User avatar
Mr Bean
Posts: 2742
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 152 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Mr Bean »

Tusen takk og det samme tilbake :LFC Dette seriemesterskapet smakte meeeget bra :hedre
🏆 x 20
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Det var andre boller enn 2019-2020 ja! Bare det å ha et stappfullt Anfield, og tusener av folk i gatene rundt, var magisk!
Førr Evig!
User avatar
Mr Bean
Posts: 2742
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 152 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Mr Bean »

GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 12243
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 4207 times
Been thanked: 1020 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by liverglimt »

Bare trist! Jeg kjørte den veien når jeg reiste til Braga i fjor høst.

Jota var en del skadet, men en bra spiller som var godt likt. R.I.P.
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Tenk at jeg skulle få oppleve at Bodø/Glimt skulle være mitt beste favorittlag..
Førr Evig!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 12243
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 4207 times
Been thanked: 1020 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by liverglimt »

Ja du sier noe der…
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
User avatar
Crazy horse
Posts: 9440
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 425 times
Been thanked: 463 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Crazy horse »

Det lyser panikk ut av øynene på flere av Liverpools gutter. 1-3 mot PSV.... fy faen, så dårlig.
Fotball er nesten alltid morsomt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 12243
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 4207 times
Been thanked: 1020 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by liverglimt »

Ojsann, har vi vekket denne tråden igjen...
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
User avatar
Crazy horse
Posts: 9440
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 425 times
Been thanked: 463 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Crazy horse »

Kanskje det. Jeg var innom for flere år siden, men da var det lite respons.

Iallfall....en forferdelig periode. Får noen sparken?
Fotball er nesten alltid morsomt
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Jeg er glad vi sanket så mange poeng som vi gjorde tidlig i sesongen, for den formen vi er inne i nå kan jeg knapt huske som Liverpool-supporter. Dette er værre resultater enn vi leverte på det verste under Hodgson. Kan ikke huske at vi hadde noen slike perioder under Benitez, og under Klopp har vi hatt noen svake måneder, men aldri så lange perioder som dette. Pre-Benitez husker jeg ikke spesielt godt.
Førr Evig!
User avatar
Crazy horse
Posts: 9440
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 425 times
Been thanked: 463 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Crazy horse »

Har vel kanskje ikke vært så dårlig etter Shankly....?
Fotball er nesten alltid morsomt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 12243
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 4207 times
Been thanked: 1020 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by liverglimt »

Unnskyld, vi må aldri glemme Graham Souness. Han var en av de store til å bygge ned, dog ikke så lange tapsrekker, men det gikk bare en vei.
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
User avatar
Crazy horse
Posts: 9440
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 425 times
Been thanked: 463 times

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by Crazy horse »

Under Souness (1992-1994) tapte vi rundt halvparten av kampene to sesonger på rad 1992/1993 og 1993/1994. Ofte tre og fire kamper i slengen. Graham Souness måtte gå i 1994. Ron Evans, tidligere assistent, overtok.

Kom på Souness mens du skrev.
Fotball er nesten alltid morsomt
ingen87
Posts: 8345
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 382 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: LIVERPOOL 2019/20

Post by ingen87 »

Det var heldigvis før min tid. Den første manageren jeg husker var Roy Evans.
Førr Evig!
Post Reply