Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Kesseboy »

Det er så klart lett å være etterpåklok, men noen ting er lette å peke på nå, og burde vært synlige da tabben ble begått.

Salget av Kongsro var nok en tabbe. Man undervurderte kvaliteten hans, og befant seg plutselig uten back-alternativer.

Uvisst hva som ligger bak, men Sørli har ikke våknet igjen, Koomson slo aldri til, og etter vintersigneringene har alle de skadeutsatte spillerne levd opp til ryktene sine. En del av disse er nok tabber, sett i ettertid.

Man kan spørre seg om den langsiktige forvaltninga av spillerstallen har vært god, for det har blitt mange signeringer og mange utskiftninger nå. Det er en litt anna diskusjon, dog.

Jeg opplever at man forsøkte å gjøre noe taktisk med smale backer og høy sentral (jf. Hagens anonymitet de første rundene). Det fungerte ikke, og omsider har man sett det, men det er ikke gjort noen grep ut over det. Det er ingen brekkjernmanøvere, det er bare balltrilling og lykke til. Man har ikke videreutvikla spillet noe særlig. Sier ikke at det ikke er forsøkt, så klart, det vet jeg ikke noe om, men jeg hadde ønska meg å se noe i kategorien uforutsigbarhet og variasjon. I den grad det skyldes valg, er det manglende fokuset på utvikling av spillet, en tabbe.

Å ikke rullere mer før, har, som mange har vært inne på tidligere, vært en tabbe. Det har i noen grad skyldtes de tilgjengelige alternativene, og skadeproblematikken. Men noe kunne vi kanskje forventa? Det eneste som reelt sett er rotert noe, er spissplassen.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Knuta »

Selvfølgelig skal KK bli i Glimt. Det er jo ikke det vi diskuterer. Men ingen trener er Gud, alle har forbedrings potensiale. Jeg stusser fortsatt over at man ikke rullerer spesielt med tanke på at flere hadde krampe tendenser mot PSV. Og at spesielt Lode er veldig rusten. Hva tenker Isak når han som har vært Glimts beste midtstopper blir satt ut av laget på bekostning av en som alle ser ikke er i kampform. KK må tåle kritikk.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Gvandreassen »

Nå var det ikke i denne tråden jeg leste det, men sier bare på generelt grunnlag at KK må ta steg og en skikkelig evaluering av egne valg, ikke nødvendigvis skiftes ut.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
User avatar
Nordlys
Posts: 3371
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 567 times
Been thanked: 646 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Nordlys »

Han skal jo ikke ut, men han viser svakheter som vi ikke har fått se så mye til tidligere på reisa. Han løfta Glimt til et nivå norsk fotball ikke har sett på over ett tiår og vi dominerte hvor vi kom. Nå har de andre lagene fått tilpassa seg og begynt å hente inn forspranget. Jevnere kamper gir andre utfordringer tidligere og da ser man tegn til en rigiditet og tro på at det eneste som virker når plan A ikke funker er mer av plan A. Det kan bli et stort problem for både ham selv og Glimt hvis han ikke greier å utvikle seg der på sikt. I dag ble hans plan effektivt nøytralisert. Laget skreik etter endringer, men de kom først når kampen var tapt og tida var ute.

Med alt utviklingsfokus er det rart å se hvor lite utviklingsorientert han er på et område som i økende grad skaper trøbbel for GLimt.
Forumets mest middelmådige ekspert.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Kesseboy »

Det er også noe som ikke bare er «ikke utvikla», men regelrett tankeløst. Måten Glimt låser av sentralt framme, men ikke presser keeper — og samtidig står høyt med forsvaret. En lang ball, og Glimt knaker i fundamentet. Dette er den type ting du må kunne justere, hvis du skal vippe kamper i din favør når du ikke helt har dagen. Jeg tror man har blitt så vant til at det høye presset har funka, at man bare antar det vil fortsette å funke.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Garrincha »

Jan Petter Saldtvet er i allefall veldig ivrig på at KK skal reise ut:

https://www.nrk.no/nordland/engelsk-pre ... 1.16099665
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
Nordlys
Posts: 3371
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 567 times
Been thanked: 646 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Nordlys »

Måtte ta meg en tur i analyserommet for å få illustrert problemene til KKs oppsett mot TIL. Det var flere problemer (toppress i TILs frispilling f. eks), men siden Glimts grunnstein, frispillinga, blei så til de grader nøytralisert var det en bra plass å starte.

Det er ikke uten grunn at 5-3-2 er svært effektivt mot Glimt, men synes Helstrup setter det opp på en måte som er beundringsverdig. La oss starte med når stopperne har ball:

Image
Mikkelsen og Nordås legger seg tight rundt Patrick for å stenge ham av som spillpunkt. Samtidig ligger de flatt ift. hverandre og med avstand til Høibråten og Lode (H og L) noe som stenger muligheten for å passere pressledd da det blir lett å lese intensjonen tidlig. Videre ligger de med tre mann sentralt som gjør at de kan presse alle tre midtbanespillerne uten å havne i undertall i midten om de skulle få ei pasning.

Brice og Sampsted gis også stort rom på sidene. På denne måten får de ikke muligheten til å skape overtall gjennom en avdribling av en isolert sidespiller som vi er så vant til. Glimt bruker dermed 4 spillere til å passere de to fremste motstanderspillerne og har TIL har dermed null å frykte der de ligger med god balanse i egen struktur. (8 rødhvite mot 6gule)

Image
Når ballen så spilles ut på back ligger de tre mot to ytterst mot back og kant på Glimt. I tillegg har de kontroll på sentral og indreløper som begge markeres + en fri spiss som kan stenge returmulighet til stopper om backen avanserer og skvise Glimt på sida.

Dette trekket er mest effektivt på sida til Brice hvor Glimt plutselig står med en høyrefota venstreback som ikke får brukt sin absolutte styrke anna en når han løper inn i sekken og overtallet til TIL sentralt.

Image

Det er ikke veldig godt å si akkurat hva man burde gjøre for å løse situasjonen bedre, men det eksponerer hvertfall veldig tydelig hvordan særlig Ulrik sliter veldig med å komme i gode posisjoner på egenhånd når han ikke kan motta ball rettvendt pga skapt overtall dypere i banen. I slike kampbilder hvor midtbanen havner i liketall blir det mye viktigere at midtbanespillerne er gode med ball under press og klarer å rettvende seg på egenhånd. Evner til å slå en rask crosser for å få flytta ball kjapt til et område av banen hvor motstander etterlater seg rom (motsatt side) hadde også vært bra å ha (Grønbæk?). Dette siste punktet synes jeg hverken Hugo eller Ulrik mestrer særlig bra.

Håper dette var sånn passe lesbart. Jeg har en for mye innabords så har ikke den klareste toppen for øyeblikket :skål Men synes dette var verdt å vise. Gaute Helstrup er en veldig god fotballtrener!
Forumets mest middelmådige ekspert.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Kesseboy »

Det tomannspresset til TIL kan løses ved at PB dropper helt ned, og stopperne går bredere. Da er de 3v2 sentralt, og kan spille én gjennom eller vende og kombinere bredt.

Det er faktisk ei veldig oppnåelig løsning, som også gir stabilitet i tilfelle tidlig brudd.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Nordlys
Posts: 3371
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 567 times
Been thanked: 646 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Nordlys »

Eventuelt gjøre som TIL og la Haikin komme litt ut av egen målgård. La Patrick trekke litt høyere mot motstanders mål for å tvinge Mikkelsen og Nordås til å holde seg smale for å hindre at han tres opp. Med Haikin mellom stopperne kan de true på siden av duoen til TIL og ta med seg et overtall. TIL ga jo backene til Glimt et solsystem med rom så om keeper blir litt pressa er det jo bare å lempe ut på sida og starte på nytt.

Blir uansett litt lei det der evinnelige maset om at overtallet må tas med bakfra. Det er jo unektelig en veldig god strategi for å ha godt, kontrollert angrepsspill, men ved å alltid peke på det så ser man også bort i fra en del andre ting som ikke fungerer like godt. Som f. eks individuell kvalitet på midten i en del kontekster.
Forumets mest middelmådige ekspert.
metamorph
Posts: 73
Joined: Mon Nov 29, 2021 12:11 am
Has thanked: 2 times
Been thanked: 27 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by metamorph »

Tviler på at det er mange som aktivt vil ha KK ut av klubben, men poenget er jo at vi må kunne forvente at han lærer/vokser som trener, akkurat som vi forventer at spillerne gjør det!

For meg så kan vi spole tilbake til Ham-Kam kampen for å få det beste beviset på at KK har store mangler som kampleder. Når kampen er i 90+2 så gjør han klar 2 bytter. De står klare på benken, men kommer aldri inn, for kampen stopper aldri. Og da gjorde han et bytte i det 89 minutt i tillegg.

Det er sånne ting som bare er helt lok.

Når vi da har spillere som Alfons og Saltnes som skal ha klippekort uansett hvor dårlig de er, og hvor mange mål i mot de er involverte i, men også skal ha Brice og Albert ute av posisjon, så blir totalen helt feil. I tillegg så lærer ikke KK noe av dette, samtidig som han preker om at "det er mye læring i disse kampene".

Det må være lov å gi denne kritikken uten å bli kalt historieløs. Vi alle vet at i motgang er det vanskeligst å være god, f.eks Kåre som var all smiles når Glimt gjorde det bra, han ble jo en grinete surken guttunge med en gang motgangen kom. Det invaliderer ikke det som skjedde når ting gikk bra, men livet går ikke alltid på skinner, og om man ikke klarer å være god trener i motgang, så må man enten lære seg det, eller så vil man få sparken, uansett hvilken klubb du er i. For motgangen vil komme.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Novi »

Merkelig at man gikk ut før sesongen og sa man skal rullere med, og sier man har lært fra ifjor. I tillegg har vi brutt alle rekorder i overganger og har en vanvittig sterk stall. Det som ville blitt overgangsrekord dersom Salvesen ikke kom først, Zugelj, har primært spilt andrelag, noe som i det store og hele er helt hinsides. Likevel rullerer vi ikke, selv ikke når spillerne er tydelig slitne.

Fint om AN kunne stilt litt spørsmål rundt dette til trenerene, og ikke bare bitchet om det på en podcast.
Una mas cerveza.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Gvandreassen »

Helt enig i at KK må ta steg innen kampledelse og generell ivaretakelse av spillernes form. Det sistnevnte har vært en kjepphest for meg hele sesongen. Det er et par i trenerteamet som nok må ta en titt i speilet.

Sampsted spiller hver eneste kamp, ofte 90 minutter. Han løper enormt mye. At vi ikke har et stabilt alternativ der (MK er jo mye skadet) er bekymringsverdig. Skulle til å si at vi sårt trenger en venstreback, men så har vi jo signert Kubr. Når man ser hvor slitne backene våre tidvis virker (tenker da på evne til konsentrasjon og gode valg), er det et under for meg at Kubr ikke kan få noen minutter. Gutten er vel 18 år, ikke 12. Han kan da ikke være så langt unna?

Jeg vet at jeg støttet signeringen av Lode ganske kraftig, og jeg mener fortsatt at han forsterker oss. Så hadde jeg nok ikke forventet at han skulle skyve Amundsen fullstendig ut av laget, og hvertfall ikke at han skulle bli kastet ut i å spille hver kamp fra begynnelsen av. Trodde litt av poenget var at det gav oss ulike alternativer å variere mellom i de mange kampene foran oss.

Å plassere Grønbæk på vingen i går også kom sånn sett ikke som en overraskelse. Det fungerte jo greit mot PSV. Det som ikke fungerer for tiden er Saltnes, og det har vi sett i lang tid. Nå så ikke jeg matchen i går, men Nino hørtes jo ut som et friskt pust. Neste match håper jeg Saltnes får seg en pause og at Grønbæk kan starte i den posisjonen. Nino på høyre, Mvuka på venstre.

Patrick er vår beste spiller i midten når han er i form. Kan i det minste Hagen få litt flere minutter hvis vi trenger å endre et kampbilde nå som Berg ikke er helt i form? Han er vel mer fremoverettet selv om han kanskje ikke har vist det like tydelig i år som i fjor.

Espejord har ikke landet på begge bena, og her tok jeg litt feil. Mener det bor enormt med fotball i han, men det kommer liksom ikke helt frem. Passer bedre som innbytter når Salvesen begynner å bli sliten.

Sist men ikke minst, jeg savner Sondre Fet.

Alt dette håper jeg Knutsen ser. Rotasjon kreves hvis vi skal lykkes i flere turnerninger samtidig. Det holder ikke å si at vi prioriterer Europa, når måten en gjør det på er å prestere bra der og elendig i serien fordi spillerne er slitne og ukonsentrerte. Put your money where your mouth is og begynn å faktisk ruller litt på spillerne.

Mon tro hva Mike Brown mener om det hele.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Soering
Posts: 33
Joined: Wed Jan 05, 2022 3:59 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Soering »

Endelig så lukter det ny storhetstid med gjentakende europacupspill. Vi er på 12. plass I uefa coefficient rankings. I 2024 har vi to lag I champions league kvalik. Serievinneren går rett inn I playoff I CL, og ett lag går direkte til playoff I EL. Han kan og må ikke reise nå. Kvaliteten på norsk fotball er definitivt på en opptur. Snart er landslaget en slags Belgia light versjon. Her må det bygges videre. Norsk fotball er i vinden
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Novi »

Gode svar fra Kjetil til AN: https://www.an.no/na-kommenterer-kjetil ... -4-1654286

Sier hvertfall de riktige tingene re: laguttak, rullering, og eget arbeid med og sette fokus i gruppa. Får se på torsdag om det stemmer.
Una mas cerveza.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Gvandreassen »

Tror sånn sett at denne sesongen kan øke KK sin motivasjon for Glimt ytterligere. Han har fått en real nøtt å knekke. Bedre motstandere som er bedre forberedte, som igjen gjør at det går litt trått i hjemlig serie om dagen. Kommer nok styrket ut på andre siden av dette. Håper bare han tar tak i et par av de tingene som har vært nevnt.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by J I P »

Jeg oppfatter Kjetil som en type som gjerne fullfører en sesong før han flytter på seg.
Fokuset hans er på jobben han har i dag og de kommende kampene.

Så, hvis du prøver å ringe han og ikke ligger inne i kontaktlista hans, så tar han ikke telefonen.
Utenlandske beilere bør vite dette og ringer således agent Wikestad.
Så, om Kjetil da vil lytte til agenten i eventuelle fridager i forbindelse med landslagspausen det vet jo vi lite om.

Men som sagt, jeg blir overrasket hvis Kjetil forlater skuta midt i en hektisk høstinnspurt både i serien og i Europa.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Los-Loco »

1.Jeg er nesten sikker på at Kjetil ikke kommer til å dra til en utenlandsk klubb.
2. Og jeg er enda sikrere på at HVIS han gjør det, så blir det like stor krasjlanding som Drillo i Wimbledon, Solbakken i Wolverhampton og Berg i Blackburn.

Og grunnen til at jeg er nesten sikker på at ikke kommer til å dra utenlands, er at han er smart nok til å være enig med meg i nr 2.

Jeg skal ikke diskreditere KK for noe som helst, han er en strålende trener som har levert fantastiske resultater for Glimt. Men det er også alt han har gjort. Han har absolutt null, niks og nada å vise til på sin trener-cv før Glimt som skulle begrunne at han har noe som helst i utlandet å gjøre. Det er derfor betimelig å spørre om Glimts suksess de siste årene er KKs fortjeneste alene, eller er han "bare" en viktig brikke av mange som falt på plass samtidig og skapte dynamitt? Vi som har fulgt Glimt i noen år ser at det er flere sammenfallende faktorer som har bidratt til positiv endring. Så er det et diskusjonsspørsmål hvor tung hver enkelt faktor er, og hvor stor KKs rolle og bidrag er.

Det som i alle fall er helt sikkert, det er at det er som menneskekjenner og kommunikator KK har sin styrke. Der er han antakelig unik. Fotballfaglig er han antakelig ikke mer enn det som man med rimelighet kan forlange av en topptrener. Og det tror jeg ingen er mer klar over enn Kjetil selv. I Glimt ligger forholdene til rette for å utnytte KKs styrker på beste måte, og fylle ham ut på ting han selv ikke er en ener i. Hvis vi derimot tenker oss KK som trener i en utenlands klubb, hvor han i langt større grad enn i Glimt må forholde seg til språk og kulturforskjeller, vil han ikke kunne utnytte sine beste kvaliteter fullt ut. Hva du sier, når og hvordan du sier det er avgjørende faktorer for hvor slagkraftig kommunikasjonen din er. Dersom du begrenses av å måtte kommunisere på et språk som ikke er ditt morsmål, og ditt budskap siles gjennom et kulturfilter, er det enormt mye vanskeligere å briljere som en kommunikasjonsmester. Så han vil med andre ord starte med et stort handicap på det som er hans aller sterkeste side. Og dette vet han. Så hvorfor utsette seg for det? Penger kunne vært en motivasjon; man får et helt ok pensjonstilskudd som trener i Premier League uansett hvor rævva det måtte gå. Men det virker i alle fall ikke utad som om penger er det som er drivende for Knutsen.

Jeg holder det mer sannsynlig at han takker ja til Brann når kontrakten med Glimt går ut, enn at han drar til utlandet.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by tomath »

I følge Fabrizio Romano så er forhandlingene mellom Brighton og Roberto De Zerbi godt i gang, så da kan vi forhåpentligvis snart legge linken mellom KK og Brighton død.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
Glimtsupporter
Posts: 515
Joined: Thu Feb 26, 2004 4:41 pm
Location: Bodø
Has thanked: 22 times
Been thanked: 28 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Glimtsupporter »

Sånn, da er den lagt død. Roberto de Zerbi ny trener i Brighton.
Kommer fra Sjakhtar Donetsk.

https://www.nettavisen.no/sport/roberto ... 3424314765
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by gavharr »

Bournemouth skal vel også ha trener 😬
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by Novi »

FCK har sparket sin trener. Ser vel snaaaaaart en dansk artikkel som nevner KK?

EDIT: Nei, de har gitt assistenten hovedtrenerjobben frem til 2026, faktisk. 34 år gammel. Spenstig!
Una mas cerveza.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by J I P »

Kjetil og Jonas deltok under årets opplyst (+ artikkel):
https://www.an.no/knutsen-apner-opp-om- ... -4-1660647
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by tomath »

Knutsen er sitert i diverse media på at han liker "korona-modellen" hvor cupen avsluttes på våren. Jeg er uenig med ham i det, selv om han har noen kurante argumentet. Tar meg likevel i å ønske at han ikke hadde uttalt seg. Har ikke sjekket Twitter, men har en mistanke om at standpunktet hans kommer til å settes i sammenheng med walk over mot AaFK i vår.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by tjongs »

Knutsen kan vel ikke la være å uttale seg om ting han mener noe om uansett om man er enig eller ei, bare fordi at noen få skal lage koblinger som ikke finnes?
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Trener-tråd: Kjetil Knutsen

Post by tomath »

Klart han kan det. Han må ikke, selvfølgelig, men han kan. Ingen stor sak selvfølgelig, og mitt synspunkt er sikkert også litt farget av at jeg er uenig i konklusjonen hans.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
Post Reply