Kamptråd Europa Conference League Kamp2: Lech Poznan-Bodø/Glimt (Torsdag 23. februar klokken 21:00)

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by J I P »

Spørs om det ikke var noen bugger hos ticketco (igjen) som medførte at alt på SNN øvre var utsolgt med en gang?
Vi får se når det åpne salget starter klokken 12 i dag om det er noen ledige der.

Glimt & Ticketco forventer visst et bra trøkk ettersom du allerede plasserer i kø hvis du går inn på billettlinken til kampen.

Og hvis du ikke har vært der/ er klar over det:
Bådin & J-feltet sitt vorspill hos Bådin er stedet å være i timene før kamp for allsang og god stemning :glimt
https://www.facebook.com/events/933879464648214
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Los-Loco »

J I P wrote: Thu Jan 26, 2023 9:32 am Spørs om det ikke var noen bugger hos ticketco (igjen) som medførte at alt på SNN øvre var utsolgt med en gang?
Vi får se når det åpne salget starter klokken 12 i dag om det er noen ledige der.
Det er i tilfelle forbasket irriterende, når man har svidd av 10.000 kroner på sesongkort utelukkende for å få tilgang til europa-billetter, for så og oppleve at man ender opp med dårligere billetter enn de som ikke har sesongkort.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by J I P »

Har ingen indikasjoner på at det ble solgt billetter på SNN øvre i det åpne salget i dag.
Ser at Sulliken har kommentert i supporterdelen av forumet at han kun så billetter på nedre hos SNN.
Men Glimt er vel pålagt å holde av noen billetter til FIFA og VIP hos bortelaget og noen av disse er kanskje på SNN?
Pluss at sikkerhetssonen er større på LNS enn på en vanlig eliteseriekamp noe som medfører at noen her må kjøpe på SNN.

Og så er jeg jo så naiv at jeg tror at salget nok har startet noe før for enkelte utvalgte ssamarbeidspartnere i klubben siden "alt" på øvre forsvant med en gang.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Sulliken »

Det er massa, masse ledige billetter rundt om kring på Aspmyra fremdeles, men det var ingen til salgs på øvre SSB i dag. Ser ikke ut som om denne blir utsolgt...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Glenn P
Posts: 2816
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Glenn P »

Kampen mot Zürich var vel "utsolgt" den, så må litt til for å fylle om det ikke er store navn, eller Tromsø/RBK.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by gavharr »

Helt strålende dette, siden jeg venter på penger inn 👍
Men håper den selger ut til slutt 😁💰
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
dani
Posts: 631
Joined: Tue Jun 03, 2008 9:40 am
Has thanked: 28 times
Been thanked: 170 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by dani »

Ganske skuffet over salget ja. Sjekket nå, og ca hele felt D og L er ledig, med relativt masse plasser ledig på SNN nedre A og B, samt endel på K.
Felt E hadde 5-6 plasser ledig, og resten solgt.

Med ca 4000 solgte sesongkort, så virker det nesten som at det knapt har vært solgt billetter utenom de som kunne forhåndskjøpe.

Tar seg nok opp når det nærmer seg kamp, men skuffende likevel.
Sliter veldig med å forstå hva de 3-4 tusen menneskene som er så ivrige på Roma, Celtic, Zagreb osv tenker når de velger å ikke komme til playoffkamp i et europasluttspill.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by liverglimt »

Jeg har ikke kjøpt billett enda fordi jeg ikke får sesongkort på den plassen jeg ønsker. Så hvorfor skal jeg gå på kamp når Glimt ikke vil ha meg der?
@liverglimt
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by mortsto »

Jeg synes ikke det er veldig skuffende. Vi har ridd litt på at vi har trukket Mourinhos Roma og Arsenal. Nå møter vi et lag ingen har noe forhold til i februar. Det ser ut som om langsidene blir utsolgt, så kommer det sikkert litt an på vær og momentum inn mot kampen hvor mye av kortsidene som selges. Skulle Glimt gå inn i et nytt ECL-gruppespill med svake/ukjente motstandere til høsten, så tipper jeg det skal gå greit å få kjøpt seg billetter. Og det håper jeg også Glimt merker seg når antallet seter på ny stadion spikres. Det har vært pågang helt utenom det vanlige de siste årene. Det er ikke normalen.
User avatar
Nordlys
Posts: 3371
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 568 times
Been thanked: 646 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Nordlys »

Har et håp om at tribunelivet blir så bra at folk nesten kommer ene og alene fordi det er en fest å være på kamp. Var bombesikker på at denne kamoen kom til å bli smekk utsolgt umiddelbart. Skal virkelig, virkelig mye til for å få folk bort fra skjermene sine og opp av sofaen i 2023.

Verdien i å oppleve store og mindre store ting sammen med mange andre fysisk tilstede er grovt undervurdert.
Forumets mest middelmådige ekspert.
User avatar
Thomas Andersen
Posts: 456
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:31 pm
Location: Oslo
Has thanked: 36 times
Been thanked: 23 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Thomas Andersen »

Er det ikke vinterferie på denne tiden av året? Kan det ha noe å si? (her i Oslo er det uke 8, tror det er uken før eller etter i nord?)
Gult er kult!
OTH
Posts: 2263
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 148 times
Been thanked: 87 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by OTH »

Her på Vestlandet er det vinterferie uke 8. Så det passet bra med bortekampen.
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
dani
Posts: 631
Joined: Tue Jun 03, 2008 9:40 am
Has thanked: 28 times
Been thanked: 170 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by dani »

Uavhengig om det er vinterferie, eller om folk er uenig med klubben om noe, så er det sluttspill i en europaturnering for andre år på rad.
Det er 6 år siden vi var i 1 divisjon.

Når vi da har utsolgt 3-4 seriekamper og flere europakamper, så lurer jeg på hvor disse blir av. Det er skuffende at motstanderen betyr såpass mye, at vi ikke engang klarer 8000 når det er sluttspill.
Greit, det tar seg kanskje opp, men jeg er helt enig med Nordlys.

Bare det at vi er i en sluttspill kamp skal selge ut stadion og vel så det.
Så kan vi leve med 4-6 tusen på første og andre kvalikkkamp mot Klaksvik osv.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Novi »

Nuvel, må da la det bygge seg opp litt momentum først. På høsten er det jo mange kamper som holder ting gående, mens det nå er "ski på tv"-sesong. Tipper billettsalget tar seg opp siste uken og at vi nok kan si oss fornøyd med antallet som trosser været på Aspmyra i februar. Må stikke fingeren i jorda og si at jeg har full forståelse for de som tar akkurat den kampen foran tv'en.
Una mas cerveza.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Garrincha »

Det er da fremdeles 2-3 uker til den kampen. Vil da tro at flere kjøper billett når det begynner å nærme seg, selv om det er februar.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Los-Loco »

dani wrote: Mon Jan 30, 2023 3:09 pm Ganske skuffet over salget ja. (...) Sliter veldig med å forstå hva de 3-4 tusen menneskene som er så ivrige på Roma, Celtic, Zagreb osv tenker når de velger å ikke komme til playoffkamp i et europasluttspill.
Nja, nå var nå Celtic også playoff, Roma var kvartfinale og Zagreb var playoff i Champions League. Og alle tre betydelig mer kjente lag enn LP. Skjønner det godt jeg.

Når det ikke er ledige billetter igjen under tak, så skulle gjerne jeg også ha avventet og sett an været. Kampen spilles 16. februar. Det er på ingen måte et usannsynlig scenario at det blir sludd og stiv kuling. Skjer dét så blir fort våre seter på SNN nedre stående tomme. Så får heller de som var så heldige/priviligerte å få billetter under tak rope litt ekstra.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by MhepA »

Snakk for dere selv, jeg har null forståelse for de som ser kampen på tv foran på tribunen om de ikke hindres på noen annen måte enn været.

Denne kampen burde bli utsolgt på langsidene. Kortsidene lever sitt eget liv, der er du jo steril om du sitter i 2x45 minutter, og er du riktig heldig kan det hende du må måke deg ut etter kamp.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Kesseboy »

Here we go again, vi godt over gjennomsnittet Glimt-interesserte som skal ha langt mindre engasjerte publikummere til å kjenne besøkelsestid.

Vi snakker om Lech Poznan. Det oser ikke fotballsexy av det navnet. Det er ikke noe trekkplaster hvis du ikke er rimelig interessert.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Glenn P
Posts: 2816
Joined: Wed May 21, 2008 12:51 pm
Location: Oslo
Has thanked: 28 times
Been thanked: 207 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Glenn P »

Er en stusseli opplevelse å dra på Aspmyra, bortsett fra 2x 45. De på utsatte sitteplasser lengter til pause så man får rørt på seg og tatt en varm kaffi.

Kanskje enkelte husker forrige kamp mot Polsk motstand, det var en selsom opplevelse 😂
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Sulliken »

liverglimt wrote: Mon Jan 30, 2023 3:17 pm Jeg har ikke kjøpt billett enda fordi jeg ikke får sesongkort på den plassen jeg ønsker. Så hvorfor skal jeg gå på kamp når Glimt ikke vil ha meg der?
På akkurat denne kampen er det i allefall 100 billetter ledig på den tribunen du vil sitte.. Forstår liksom ikke helt boikotten de kampene du faktisk får viljen din.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by liverglimt »

Jeg har forespurt en sesongbillett hver eneste gang det har blitt annonsert. Derfor velger jeg inntil videre å avstå fra kjøp av billett all den tid "min" plass er tatt. Sært, ja, men man har da prinsipper. Vinen er innkjøpt til anledningen!
@liverglimt
dani
Posts: 631
Joined: Tue Jun 03, 2008 9:40 am
Has thanked: 28 times
Been thanked: 170 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by dani »

Kesseboy wrote: Mon Jan 30, 2023 10:29 pm Here we go again, vi godt over gjennomsnittet Glimt-interesserte som skal ha langt mindre engasjerte publikummere til å kjenne besøkelsestid.

Vi snakker om Lech Poznan. Det oser ikke fotballsexy av det navnet. Det er ikke noe trekkplaster hvis du ikke er rimelig interessert.
Here we go again - mangler vel bare en djeesus forran, så er det ordrett som å høre styremedlemmet i Glimt klage over at medlemmene korrekt påpeker at spillere og ansatte ikke har stemmerett under årsmøtet :D

Fra spøk til alvor. Det er helt greit at du ikke ser negativt på at det er utsolgt, akkurat som at det er helt greit at noen av oss ser negativt på det. Forskjellige meninger er bare fint.

Problemstillingen er jo en del av en større debatt, der vi har begrenset med plasser på stadion på de kampene som alle vil på, og at man da ikke har noe system som gir de 5000-6000 som stiller opp på alle kampene fortrinn når disse virkelig store kampene kommer.

Så kan man kjøre en evig debatt rundt det, men for meg så sier det seg selv at de supporterne som møter opp på alle kamper hele året, uansett vær og vind, de fortjener å være sikret billett når Arsenal kommer.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by Kesseboy »

Vi er nok ikke veldig uenige nei, men jeg grøsser ved tanken på tonen "supportere" møter "publikum" med ofte.

Og ja, jeg glemte djises :(
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by J I P »

Lech sine siste resultater i den polske serien er som følger - ifølge altomfotball
27.01.2023 18. runde Polen Stal Mielec 0 - 0 Lech
01.02.2023 2. runde Polen Miedz Legnica 2 - 2 Lech
05.02.2023 19. runde Polen Lech 1 - 0 Miedz Legnica
De ligger nå på tredjeplass i serien med 34 poeng. Topper gjør Rakow med 43 poeng foran Legia med 38.

Lech har 1 gjenstående kamp før de tar turen oppover til Bodø
11.02.2023 20. runde Polen Wisla Plock 17.30 Lech

Det nærmer seg at moroa starter.

Værmeldingen ellers for Bodø tyder på at Glimt ikke kommer til å måtte bruke så alt for mange kronene på å vanne banen i dagene før kamp.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
dani
Posts: 631
Joined: Tue Jun 03, 2008 9:40 am
Has thanked: 28 times
Been thanked: 170 times

Re: Kamptråd Europa Conference League: Bodø/Glimt - Lech Poznan (Torsdag 16. februar klokken 18:45)

Post by dani »

Fortsatt mye ledig. Håper Glimt stepper opp jobben med å promotere billetter til kampen.
Relativt lite promotering i de kanalene jeg følger Glimt. Savner f.eks postene om hvor mange solgte billetter osv som det har pleid å være, for å bygge hype og få folk til å føle at de må kjøpe fort!
Post Reply